DCC w Skodzie III
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 18 paź 2020, o 14:22
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2020
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 280
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Poznań
Re: DCC w Skodzie III
Ja mam fajny test - jadąc na autostradzie gdy zbliżacie się do bramek i są te poziome kreski przed nimi, zróbcie test na komfort i sport - jeśli ktoś twierdzi, że DCC nic nie daje. Ja byłem w szoku - w trybie komfort tych linii nie było w ogóle czuć. U mnie na 19 jest gigantyczna różnica w komforcie jazdy i czuciem jezdni - z zamkniętymi oczami jestem w stanie powiedzieć kiedy jadę na komfort a kiedy na sport. Fajny test był jak lecieliśmy na A1 za Piotrkowem Tryb w kierunku Strykowa - wiał wiatr dość mocno a że jechaliśmy rodzinnie to w trybie komfort - zaczęło bujać autem, po przestawieniu w normal - bujanie znacznie zmalało, a trybie sport - całkowicie zniknęło. Jasne - jak ktoś jeździ sportowo to może sport to za mało, ale to po wuj kupować takie auto? Dla mnie do szybkiej jazdy z A do B w sam raz, też byłem sceptyczny do tego, naczytałem się, że po co wywalać na to kasę - i cieszę się teraz, że mam.
-
- Posty: 955
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: DCC w Skodzie III
Optycznie może troszeczkę ale nie robiłem pomiarów. Ponoć zakładają sprężyny od Spotline i wtedy już widać różnicę.Anikam pisze: ↑10 kwie 2024, o 06:26Usiadł trochę niżej na tych amorach i ori sprężynach?marasmus007 pisze: ↑9 kwie 2024, o 09:07Jak nie chcesz stracić DCC, to załóż Bilstein B6 Damptronic. Ja tak właśnie uczyniłem, mało tego zostawiłem ori sprężyny i generalnie auto zaczęło zupełnie inaczej się zachowywać. Możesz regulować twardość, a o doznaniach z jazdy pisał nie będę bo to przepaść.
- Movibonczuk
- Posty: 158
- Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DCC w Skodzie III
Co ta guma daje? Podwyższa tył trochę?
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC w Skodzie III
Tak, dupa tak nie siedzi jak u co poniektórych, u mnie w kombi na eibachu obecnie jest równo ale niektórzy narzekali, że dupa bardziej siedziała po założeniu springów.
- Movibonczuk
- Posty: 158
- Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC w Skodzie III
Nie wiem nie zakładałem ale raczej nie dużo roboty, trzeba mieć pewnie ściągacze do sprężyn i trzeba je ścisnąć aby te podkładki podłożyć.
- KriSSo
- Posty: 288
- Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2018
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
- Imię: Kriss
- Lokalizacja: ZS
DCC w Skodzie III
Piotr, no co Ty. Trzeba odkręcić dolne mocowanie amortyzatora, wahacz pójdzie na dól, zrobi się luz - sprężynę można wyjąc, włożyć podkładkę poprawnie, wahacz górę, amor przykręcić i już.
https://youtu.be/kA_G27fRhh0?si=LdD-dK8G5GqzmgkR
https://youtu.be/kA_G27fRhh0?si=LdD-dK8G5GqzmgkR
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC w Skodzie III
Krzycho, dobry patent, a ja zawsze mocowałem się ze ściskami jak nie mogłem ruszyć nakrętki od gwintu, a wystarczyło odkręcić jedną śrubę