Kuwa Panowie, to nie chodzi nawet o miększe twardsze... już temat był wałkowany wielokrotnie. Po za tym, że buja, to po prostu amory kiepsko wybierają. Jaracie się jak dzieci na sporcie, i co z tego, że usztywnione jak fatalnie wybiera. Przejdź się jeden z drugim trochę szybciej po dziurawym asfalcie na sporcie, powodzenia. Na ustawieniu comfort już nie wspomnę, bo wtedy już się człowiek zastanawia czy na tej dziurze się superb oderwie czy na kolejnej
Można mieć wygodne zawieszenie, które wybiera prawidłowo. Tutaj tego nie ma, jest zdecydowanie za wolne. Nawet niskiego progu zwalniającego nie da się przejechać troszkę szybciej.
I tak z tańszymi i budżetowymi wydaje się kolosalna różnica, ale porównując z droższymi również jest przepaść. Nawet nie z droższymi, w podobnym segmencie potrafią wsadzić amortyzatory, które szybko wybierają i dzięki temu komfort i prowadzenie jest zachowane.
Co kto lubi. Ja wiem, że trzeba sobie wydatek kilku tysięcy (jako opcja dodatkowa) wytłumaczyć, chyba, że ktoś ma już w L&K seryjnie. Ja drugi raz tego błędu bym nie popełnił i te pieniądze przeznaczyłbym na inne zawieszenie.
A jak jeszcze słyszę, że co niektórzy jeżdżą na tym zawieszeniu z prędkościami dochodzącymi do 260 albo i lepiej, to zaczynam się zastanawiać czy są poważni.