Re: ESP OFF
: 22 lut 2023, o 11:58
trzeba wgrać nowszy soft, zrobić adaptacje (po sofcie) i wtedy powinno pójść
marioti pisze: ↑29 sty 2023, o 11:31 Maureliusz robił to kodowanie ze strony dla kodowania Golfa R
skoro u niego działa to też tak spróbuj. czyli
wróć z kodowaniem sprzed zmian,
Bajt 6 > bit 7 - u mnie wartość 00 zmienia się na 80
Bajt 14 > bit 1 - wartość 00 zmienia się na 01
W razie jak by wyskoczyła ci kalibracja ABS ESP, (zapalą ci się kontrolki) to:maureliusz pisze: ↑18 lis 2019, o 19:27 DUAL przycisk ESP off - WYŁĄCZENIE ESP!:
- krótko - wyłączenie ASR (opcja standard)
- długo - wyłączenie ESP - zbawienne przy 4x4 (opcja extraaaa! zablokowana przez VW od 2009!)
Potwierdzam u mnie BJ działa
moja pompa jak niżej - działa!!!!
1K0 907 379 BJ
UWAGA! Może być potrzebna ponowna procedura drogowej kalibracji ABS
GENERATOR: (u mnie zadziałał bez problemu!):
http://carsareweapons.com/golfR.html
Ręczna zmiana VCDS:
1. "Select Control Module"
2. Select "03 - ABS Brakes"
3. Select "Coding - 07"
4. Copy & Paste your long coding into a text editor
5. Change the byte 6 number from "0" to "8"
6. Change the byte 14 number from "0" to "1" (If you have a 2012+ TDI, do not make this change)maureliusz pisze: ↑11 gru 2019, o 10:44
Moja rada w temacie kalibracji ABSu....
1. Wystarczy 100m do skrzyżowania
2. Zatrzymujemy się
3. Wciskamy i trzymamy hamulec aż zacznie migać ABS
3. Jedziemy prosto - UWAGA! Kierownica przez 2--3 sekundy ani ma drgnąć (lepiej krótki odcinek prosty, ale idealnie prosto)
4. Skręcamy na skrzyżowaniu lew/prawo - I DONE
Ja to robiłem... pół godziny jak debil jeźdżąc po parkingach bo... nie przestrzegałem tego, aby kierownica była super bez ruchu w pierwszych etapie.