Jak w temacie chciałem zakodować aku po wymianie i nie mam komunikacji z modułem 61 czy to możliwe żeby superb 2010 nie posiadał takiego modułu i nie było możliwości kodowania aku ?
Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61
: 28 gru 2022, o 07:21
autor: Gracek
Start/stop masz?
Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61
: 28 gru 2022, o 13:20
autor: Ad6
Nie
Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61
: 28 gru 2022, o 19:08
autor: Gracek
To nie trzeba nic kodować.
Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61
: 28 gru 2022, o 19:22
autor: Ad6
Dzięki
Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61
: 28 gru 2022, o 20:36
autor: marioti
chyba że miał AGM a zmienił na zwykły... i odwrotnie,
to samo jeżeli zmienił pojemność aku, ale tylko jakoś drastycznie np. z 70 na 80Ah,
wtedy trzeba podać info, a przynajmniej ja tak robiłem
Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61
: 29 gru 2022, o 17:14
autor: Ad6
marioti pisze: ↑28 gru 2022, o 20:36
chyba że miał AGM a zmienił na zwykły... i odwrotnie,
to samo jeżeli zmienił pojemność aku, ale tylko jakoś drastycznie np. z 70 na 80Ah,
wtedy trzeba podać info, a przynajmniej ja tak robiłem
W moim superbie nie ma nigdzie możliwości wprowadzenia danych aku. Na forum vcds też mi napisali ze w superbach bez start stop nic się nie koduje bo nie ma takiej opcji
Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61
: 29 gru 2022, o 17:58
autor: fabek
Kodowanie masz w gatewayu lub module zasilania 61.
Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61
: 29 gru 2022, o 19:09
autor: marioti
procedura w CAN od trzeciej minuty
Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61
: 29 gru 2022, o 20:13
autor: Ad6
Nie mam modułu 61 on jest w autach które mają na kłamie minusiowej moduł o kodzie j367 (takie mam info z aso) u mnie klema minusowa nic takiego nie ma i idzie prosto na masę w getway 19 komplencie nix nie moge zmienić w coding i adaptation a procedurę z filmu oglądam już od tygodnia