Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Ja dziś zamówiłem Superba L&K 2.0 280 dopchanego po kokardę. W cenie 223 tys nic nie jest tak uniwersalne, praktyczne, przestronne i doposażone. Analogiczne BMW 5 to cena 350 tys
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 603
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Myślę, że bliżej 400. Podobnie z A6
Ostatnio zmieniony 13 sty 2023, o 14:06 przez Maliniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Tak patrząc w tym segmencie to Superb to "ostatni Mohikanin". Reszta konkurentow albo wycofana ( Passat, Mondeo, Insignia, Optima ) albo mikrosilniki ( Citroen CX5, Peugeot 508 ) zacofana trochę ( Mazda 6 ), ciasna i droga ( Giulia Veloce, BMW 3, Audi A4, Merc C ).
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 603
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Prawda. Ten konkretny Superb w tej cenie nie ma sobie równych
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 sty 2023, o 10:50
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2007
- Silnik: 1.9TDI BXE (105KM)
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Analogiczne za 100k więcej bmw czy audi jest dużo mniejsze
- rowerek
- Posty: 714
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Rozpatrywanie opłacalności/atrakcyjności oferty przez pryzmat przestrzeni ma sens kiedy jej rzeczywiście potrzebujesz. Są sytuacje, w których ten atut Superba jest zwyczajnie pomijalny, bo wozisz powietrze 99,9% czasu.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- rowerek
- Posty: 714
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
To już co kto lubi. Chodzi mi o fakt, że często ludzie skreślają inne typy, bo "gdzie będę miał tyle miejsca co w Superbie", a potem jeżdżą tym autem sami
Superbów dużo sprzedaje się w wersji full wypas, to już terytorium gdzie można śmiało wybrać coś ze "świętej trójcy". Będzie ciaśniej, ale nadal dla sporej grupy w zupełności wystarczająco. Będzie też pewnie trochę skromniej niż L&K w analogicznych pieniądzach, ale za to masz inne atuty jak lepsze wyciszenie, lepsze materiały, lepsze prowadzenie (choćby ze względu na odmienną architekturę), wielowahaczowe zawieszenia na obu osiach itd. Wszystkie systemy (choćby matrixy) działają subtelniej, też jakby przynajmniej pół klasy wyżej.
Pomijając aspekt przestrzeni, stojąc przed dylematem: wypchany po korek Superb (cennikowo 240-250 tysiecy), czy nadal całkiem bogate A4/Seria 3/C klasa, ta druga opcja jest często o wiele korzystniejsza jako całokształt.
Do kwoty 190-200 tysięcy (cennikowo) się zgadzam, że nie ma lepszego wyboru od Superba (nawet jak miałbym wozić powietrze), ale na północ od tej kwoty można już pokombinować.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Superbów dużo sprzedaje się w wersji full wypas, to już terytorium gdzie można śmiało wybrać coś ze "świętej trójcy". Będzie ciaśniej, ale nadal dla sporej grupy w zupełności wystarczająco. Będzie też pewnie trochę skromniej niż L&K w analogicznych pieniądzach, ale za to masz inne atuty jak lepsze wyciszenie, lepsze materiały, lepsze prowadzenie (choćby ze względu na odmienną architekturę), wielowahaczowe zawieszenia na obu osiach itd. Wszystkie systemy (choćby matrixy) działają subtelniej, też jakby przynajmniej pół klasy wyżej.
Pomijając aspekt przestrzeni, stojąc przed dylematem: wypchany po korek Superb (cennikowo 240-250 tysiecy), czy nadal całkiem bogate A4/Seria 3/C klasa, ta druga opcja jest często o wiele korzystniejsza jako całokształt.
Do kwoty 190-200 tysięcy (cennikowo) się zgadzam, że nie ma lepszego wyboru od Superba (nawet jak miałbym wozić powietrze), ale na północ od tej kwoty można już pokombinować.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 603
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
A jak potrzebujesz to wypożyczasz/zmieniasz auto? To jest na zasadzie lepiej mieć niż nie mieć. Kwestia praktycznego podejścia. Jakbym był sam - nie miał rodziny, to bym RS3 wziąłrowerek pisze:Rozpatrywanie opłacalności/atrakcyjności oferty przez pryzmat przestrzeni ma sens kiedy jej rzeczywiście potrzebujesz. Są sytuacje, w których ten atut Superba jest zwyczajnie pomijalny, bo wozisz powietrze 99,9% czasu.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 17 sty 2023, o 22:40 przez Maliniak, łącznie zmieniany 1 raz.
- rowerek
- Posty: 714
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
To jest inna para kaloszy. Jak masz rodzinę i potrzebujesz przestrzeni - bierzesz superba. Ale jak jesteś np. 2+0 (ewentualnie + zwierz), to brać Superba, bo duży i za tę kasę (a mówię o wersji full wypas) się lepszego nie znajdzie, nie zawsze jest najlepszą opcją. Tylko tyle. Ja np. robię teraz taki krok. Z SIII na A4. Bo przestrzeni Superba w ogóle nie wykorzystuję, na tylnej kanapie siada ktoś góra kilka razy w roku, a jak wjeżdżasz do centrum, to nie ma gdzie zaparkować.
To dla mnie argument że audi za 100k więcej jest ciaśniejsze w ogóle nie jest argumentem. Ba, nawet jest atutem. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i do tego nawiązywałem.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
To dla mnie argument że audi za 100k więcej jest ciaśniejsze w ogóle nie jest argumentem. Ba, nawet jest atutem. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i do tego nawiązywałem.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
U nas jest 2+pies, i jest superb. Po prostu po poprzednim superbie do czego nie wsiadłem czułem się przytłoczony. Pomijam oczywiście E klase, 5tkę i A6, ale tu już była zdecydowana różnica w cenie w podobnym konfigu.
-
- Posty: 200
- Rejestracja: 10 lut 2020, o 19:09
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Masz 100% racji. Kupiłem Superba kombi bo akurat przez zbieg okoliczności potrzebowałem dużego bagażnika. Koleje losu potoczyły się zupełnie inaczej bo potrzebowałem jeszcze więcej przestrzeni.rowerek pisze: ↑17 sty 2023, o 11:39 Rozpatrywanie opłacalności/atrakcyjności oferty przez pryzmat przestrzeni ma sens kiedy jej rzeczywiście potrzebujesz. Są sytuacje, w których ten atut Superba jest zwyczajnie pomijalny, bo wozisz powietrze 99,9% czasu.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Po niecałych dwóch latach przesiadka do AR Giulia bo w zasadzie jeżdżę sam (zupełnie inne auto pod kątem prowadzenia) a jak trzeba coś przewieźć to mam co innego.
Jako uniwersalne auto o dużych gabarytach Superb jest ok.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4032
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Seryjny superb nudny aż do porzygania, praca zawieszenia, skrzyni biegów czy hamulców woła o pomstę do nieba. Jakby nie modyfikacje to sprzedałbym takiego superba po roku i kupił coś co się będzie prowadzić znacznie lepiej od superba kosztem właśnie wyposażenia czy ładowności.
Nie dziwię się, że sporo ludzi po superbie kupuje premium, bo za trochę większy hajs mają to czego seryjny superb im nie da.
Sam się zastanawiam na co się tu w przyszłym roku czy pod koniec roku przesiąść, zaczekam jeszcze na premierę S4 i wtedy zobaczymy.
Nie dziwię się, że sporo ludzi po superbie kupuje premium, bo za trochę większy hajs mają to czego seryjny superb im nie da.
Sam się zastanawiam na co się tu w przyszłym roku czy pod koniec roku przesiąść, zaczekam jeszcze na premierę S4 i wtedy zobaczymy.
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5812
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Giulia Veloce Ti 280KM 4x4...
Wysłane z mojego Pixel 5 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Pixel 5 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 24 mar 2017, o 20:27
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Wymiana Superb 3 4x4 280KM na hybrydę/elektryka
Z racji na zakończenie produkcji modelu w fajnych cenach można kupić a4. Niby stary papeć, ale nie ma najebane tabletów na całej szerokości, dużo funkcji ma na przyciskach, jak dla mnie stare wnętrze jest sporym plusem. Z zewnątrz wygląda całkiem ok. Poważnie się zastanawiam nad wymianą s3fl na coś takiego.