[S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- rowerek
- Posty: 748
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Jaki 2014? Skoda pokazała po raz pierwszy oficjalne zdjęcia S3 w lutym 2015, a fizycznie w marcu 2015 roku na targach w Genewie.
Pierwsze auta trafiły do salonów pod koniec 2015.
Z jakiego powodu niby lift miał być opóźniony, skoro jego premiera była jeszcze zanim chińczyk wpieprzył nietoperza i świat się dowiedział o covidzie?
Taki był wtedy cykl produkcyjny. Z Passatem było podobnie. Na targi wjechał nawet wcześniej od S3, bo pod koniec 2014 roku, a lift miał w połowie 2019, tak jak S3, więc Passata przedlifta tłukli nawet trochę dłużej.
Z Golfem tak samo. Siódemkę tłukli od 2012 do 2020, z liftem w połowie, w 2016 roku (to chyba sporo wcześniej od covida?).
Audi A4 B9 identyczna historia - debiut rynkowy 2015, lift w 2019.
Ba, nawet Superb 2 potwierdza tę regułę- debiut w 2008, lift w 2013.
Lift co 4 lata był standardem w VAGu w tamtych latach i S3 się w to też idealnie wpasowuje.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pierwsze auta trafiły do salonów pod koniec 2015.
Z jakiego powodu niby lift miał być opóźniony, skoro jego premiera była jeszcze zanim chińczyk wpieprzył nietoperza i świat się dowiedział o covidzie?
Taki był wtedy cykl produkcyjny. Z Passatem było podobnie. Na targi wjechał nawet wcześniej od S3, bo pod koniec 2014 roku, a lift miał w połowie 2019, tak jak S3, więc Passata przedlifta tłukli nawet trochę dłużej.
Z Golfem tak samo. Siódemkę tłukli od 2012 do 2020, z liftem w połowie, w 2016 roku (to chyba sporo wcześniej od covida?).
Audi A4 B9 identyczna historia - debiut rynkowy 2015, lift w 2019.
Ba, nawet Superb 2 potwierdza tę regułę- debiut w 2008, lift w 2013.
Lift co 4 lata był standardem w VAGu w tamtych latach i S3 się w to też idealnie wpasowuje.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- lordxan
- Posty: 125
- Rejestracja: 18 paź 2015, o 20:23
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2024
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: S4
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Jednak jest coś co pozwoli odróżnić nocą S3 od S4
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
"Kocham robić to co robię, nic innego nie umiem. Polityki nie kumam, filozofii nie rozumiem" KAZIK
-
- Posty: 1171
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
To ja muszę przyznać, że animacja przednich reflektorów bardziej mi się podoba w S3, ale za to z tyłu całkiem schludnie to ogarnęli, aczkolwiek nadal Octavia 4 ma lepsze animacje tylnych reflektorów.
Dla przypomnienia:
Dla przypomnienia:
-
- Posty: 1058
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Jeździłem dzisiaj godzinę Passatem. Niestety nie miałem jak przed umówieniem się spytać o specyfikację - wyszła wersja Elegance z paroma dodatkami, ale dramat bo bez DCC Pro
Mocno mieszanie uczucia. Z jednej strony na plus to czego mi brakuje w Superbie - shift by wire, miękka hybryda, head-up. Ze smaczków: faktycznie intensywny masaż z wieloma programami, spoko materiały, ogólnie przyjemne wrażenie w środku. Do tego nawet smaczki z klasy premium - dociąganie pasów po ruszeniu.
Infotainment prosty w obsłudze, działał bardzo sprawnie. Zauważalnie lepsze kamery 360 (w S3 to wydmuszka).
Z przodu i z tyłu szyby boczne klejone więc bardzo spoko, niestety przesiadka z mojego totalnie wyciszonego Superba tylko podkreśliła klasykę czyli słabo wyciszone dźwięki z nawierzchni (nadkola do wyciszenia bo nie mógłbym czymś takim jeździć ).
Z drugiej strony chyba wychodzą klasyczne sprawy pod tytułem "nie kupuj świeżego modelu" - auto przebieg ~500km: świerszcze z okolic kolumny kierowniczej, hałasy z bagażnika (nie mogłem dojść co to mimo grzebania - ale to chyba "poprzeczka" która ma służyć do segregacji bagażu). Do tego dramatycznie wręcz tandetne dźwięki i wrażenie przy korzystaniu z klamek zewnętrznych.
Czas oczekiwania na auto do produkcji to niby 2-3 miesiące, bez wielkiego targowania była mowa o rabacie 6.5%.
Mocno mieszanie uczucia. Z jednej strony na plus to czego mi brakuje w Superbie - shift by wire, miękka hybryda, head-up. Ze smaczków: faktycznie intensywny masaż z wieloma programami, spoko materiały, ogólnie przyjemne wrażenie w środku. Do tego nawet smaczki z klasy premium - dociąganie pasów po ruszeniu.
Infotainment prosty w obsłudze, działał bardzo sprawnie. Zauważalnie lepsze kamery 360 (w S3 to wydmuszka).
Z przodu i z tyłu szyby boczne klejone więc bardzo spoko, niestety przesiadka z mojego totalnie wyciszonego Superba tylko podkreśliła klasykę czyli słabo wyciszone dźwięki z nawierzchni (nadkola do wyciszenia bo nie mógłbym czymś takim jeździć ).
Z drugiej strony chyba wychodzą klasyczne sprawy pod tytułem "nie kupuj świeżego modelu" - auto przebieg ~500km: świerszcze z okolic kolumny kierowniczej, hałasy z bagażnika (nie mogłem dojść co to mimo grzebania - ale to chyba "poprzeczka" która ma służyć do segregacji bagażu). Do tego dramatycznie wręcz tandetne dźwięki i wrażenie przy korzystaniu z klamek zewnętrznych.
Czas oczekiwania na auto do produkcji to niby 2-3 miesiące, bez wielkiego targowania była mowa o rabacie 6.5%.
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Kiedy rline ?komoornik pisze: ↑27 mar 2024, o 15:58 Jeździłem dzisiaj godzinę Passatem. Niestety nie miałem jak przed umówieniem się spytać o specyfikację - wyszła wersja Elegance z paroma dodatkami, ale dramat bo bez DCC Pro
Mocno mieszanie uczucia. Z jednej strony na plus to czego mi brakuje w Superbie - shift by wire, miękka hybryda, head-up. Ze smaczków: faktycznie intensywny masaż z wieloma programami, spoko materiały, ogólnie przyjemne wrażenie w środku. Do tego nawet smaczki z klasy premium - dociąganie pasów po ruszeniu.
Infotainment prosty w obsłudze, działał bardzo sprawnie. Zauważalnie lepsze kamery 360 (w S3 to wydmuszka).
Z przodu i z tyłu szyby boczne klejone więc bardzo spoko, niestety przesiadka z mojego totalnie wyciszonego Superba tylko podkreśliła klasykę czyli słabo wyciszone dźwięki z nawierzchni (nadkola do wyciszenia bo nie mógłbym czymś takim jeździć ).
Z drugiej strony chyba wychodzą klasyczne sprawy pod tytułem "nie kupuj świeżego modelu" - auto przebieg ~500km: świerszcze z okolic kolumny kierowniczej, hałasy z bagażnika (nie mogłem dojść co to mimo grzebania - ale to chyba "poprzeczka" która ma służyć do segregacji bagażu). Do tego dramatycznie wręcz tandetne dźwięki i wrażenie przy korzystaniu z klamek zewnętrznych.
Czas oczekiwania na auto do produkcji to niby 2-3 miesiące, bez wielkiego targowania była mowa o rabacie 6.5%.
- eXiDe
- Posty: 191
- Rejestracja: 7 maja 2016, o 15:54
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2015
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Na otomoto pojawiło się już kilka S4. W końcu trafił do salonów..
EDIT:
Dzisiaj byłem w salonie. Powiem tak, krótko. Dla mnie auto extra! Już nie mogę się doczekać odbioru swojego Superbika.
Polecam każdemu wizytę w salonie
Pzdr.
EDIT:
Dzisiaj byłem w salonie. Powiem tak, krótko. Dla mnie auto extra! Już nie mogę się doczekać odbioru swojego Superbika.
Polecam każdemu wizytę w salonie
Pzdr.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 14 lip 2013, o 13:09
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: ZST-ZDR
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Byłem dziś w salonie.. A że robię rekonesans to zacząłem od Octavii po czym przeczłapałem do nowego S4. Stał w kolorze ciemno szarym i już to robiło robotę, myślę że w czerni wyglądałby o 100tys droższy.. Wersja L&K w trumnowozie, tak więc do bagażnika nawet nie zaglądałem.. W środku.. petarda!!! Wsiadłem i chwila moment pozycja za kierownicą odnaleziona, miałem wrażenie że gabarytowo wewnątrz, jest szyte pode mnie.. Bardzo mi przypasowało.. Oglądałem w sumie na szybko ale mimo to bardzo mi się furmanka podoba i w sumie do wykończenia jak i ergonomii, nie mogłem się przyczepić, czego nie mogę tego samego powiedzieć o Octavii w której za kierą jakoś nie mogłem sobie miejsca znaleźć.. W S4 Jednego nie mogłem się doszukać... Schowka na okulary Z zewnątrz, po mimo kół 19 to jakoś bardzo mocno schowane w nadkolach, aż proszą się o dystanse.. Napewno trza bedzię jeszcze raz salon odwiedzić..
...w planach S4
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2 kwie 2024, o 23:10
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Sylwek
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Na początku jeździłem Octavia 1.4, później przesiadłem się na superba 2.0 tdi, następnie kupiłem Volvo XC 60. Jakie wnioski? Zamówiłem nowego superba. Żeby jezdzic dłużej niż 3 lata Volvem musiałbym chyba przekroczyć 70 r.z. Superb ma duszę, duże auto, przestronne, idealne w dalekie trasy, mieści walizki do Velvetu wchodziły 2.
W zeszłym tygodniu byłem obejrzeć nowego S. Faktycznie wewnątrz zupełnie inne autko. Aż chce się przejechać. Co prawda nie mają jeszcze samochodów do testów, ale zamówiłem w ciemno. Obym się nie zawiódł.
W zeszłym tygodniu byłem obejrzeć nowego S. Faktycznie wewnątrz zupełnie inne autko. Aż chce się przejechać. Co prawda nie mają jeszcze samochodów do testów, ale zamówiłem w ciemno. Obym się nie zawiódł.
-
- Posty: 1171
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Cały czas mnie ciekawi to DCC. Ostatnio na kanale Marek Driver pojawił się Passat i słów kilka o nowym DCC.
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Obejrzałem, posiedziałem i ogólnie mi się podoba. Kilka nowości, bez większych rewolucji, ale to oczywiste. Po prostu przyjemnie odświeżona wersja. Z zewnątrz nic specjalnego, przód ok, tył słaby, ale "zwykła" wersja mnie i tak nie interesuje. Zresztą na trójkę też nie zwraca się uwagi dopóki to nie jest sportline z fajnym lakierem Także czekamy na sportline'a i wizualne smaczki jakie ze sobą przyniesie
Środek za to bardzo na plus. Dobrze się siedzi, standard/jakość chyba trochę lepiej (L&K). Tablet jest ok, dobrze pasuje, w ogóle nie przeszkadza, a duży ekran robi robotę. Dotyków na kierownicy jak nie było tak nie ma - jedyny dotyk to w sumie do odpalenia tableta i jego obsługa, także mnie to cieszy. Ta kratka na całej długości jest dyskusyjna, bo pewnie będą zbierać syf Podłokietnik dzielony na pół i otwiera się na boki - praktycznie nic nie daje, a tylko będzie trudniejszy w utrzymaniu czystości Chyba z największych zmian to zmiana biegów przy kierownicy - fajnie, że się kręci, a nie chodzi góra-dół. Tylko przez to lewa wajcha to niezłe combo, bo do kierunkowskazów i świateł drogowych doszły jeszcze wycieraczki
Teraz przydałoby się pojeździć
Środek za to bardzo na plus. Dobrze się siedzi, standard/jakość chyba trochę lepiej (L&K). Tablet jest ok, dobrze pasuje, w ogóle nie przeszkadza, a duży ekran robi robotę. Dotyków na kierownicy jak nie było tak nie ma - jedyny dotyk to w sumie do odpalenia tableta i jego obsługa, także mnie to cieszy. Ta kratka na całej długości jest dyskusyjna, bo pewnie będą zbierać syf Podłokietnik dzielony na pół i otwiera się na boki - praktycznie nic nie daje, a tylko będzie trudniejszy w utrzymaniu czystości Chyba z największych zmian to zmiana biegów przy kierownicy - fajnie, że się kręci, a nie chodzi góra-dół. Tylko przez to lewa wajcha to niezłe combo, bo do kierunkowskazów i świateł drogowych doszły jeszcze wycieraczki
Teraz przydałoby się pojeździć
- StRaDiVaRiUs
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 lut 2024, o 08:28
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: SERIA CJXA
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Jedno jest pewne, SIV bardziej przypomina SIII. niż SIII przypominała SII. Możliwe, że dzięki temu SIII nie polecą tak na wartości jak SII.
- rowerek
- Posty: 748
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
SII poleciały przez beznadziejne benzyny, co się za nimi ciągnie po dziś dzień. Nadal niektórzy omijają tsi, bo nie orientowali się, że od lat są już nowe generacje silników.
W SII 1.4tsi problemy z rozrządem, 1.8/2.0tsi problemy olejowe (choć najstarsze 1.8tsi bzb były ok, ale one tylko 1,5 roku były w SII). Jedyną sensowną benzyną było 3.6.
SII tsi nikt nie chce, to się sprzedaje po kilkanaście tysięcy pln.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
W SII 1.4tsi problemy z rozrządem, 1.8/2.0tsi problemy olejowe (choć najstarsze 1.8tsi bzb były ok, ale one tylko 1,5 roku były w SII). Jedyną sensowną benzyną było 3.6.
SII tsi nikt nie chce, to się sprzedaje po kilkanaście tysięcy pln.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- paulus
- Posty: 154
- Rejestracja: 22 sie 2011, o 14:57
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Imię: marlej108
- Lokalizacja: Polska
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Ahoj.
Ogladalem dzis zarowno nowego Passata jak i Superba oraz Kodiaqa i przy okazji Scale po fl.
Kodiaq bardzo mile zaskoczenie - ladniejszy z zewnatrz niz byl, teraz ma jakis wyraz, zwlaszcza w fajnym lakierze jak w salonie w Gdansku (na zadupiu za obwodnica).
Superb ladniejszy z zewnatrz i wewnatrz niz Passat, ale... niektore materialy fatalne - dokladnie takie jakie mialem w mojej pierwszej Skodzie w zyciu w 2008 r. - czyli Fabce II - plastikowa skała o aparycji tandety - ogladajac usiadzcie z tylu i obejrzyjcie plastikowa obudowe z wentylacja dla siedzacych z tylu - Fabka sie klania, podobnie plastiki na dole deski rozdzielczej. Draznia tez niby srebrne, ale juz nie srebrne blyszczace tylko matowe - wygladajace jak tani plastik (ktorym zreszta sa) ozdoby - podobnie jak brzydszy znaczek na kierownicy (znowu matowy plastikowy srebrny) i takie same napisy na klapie bagaznika. Tyl auta w ogole jest najbardziej bezplciowy. Przod fajny, z boku bez rewelacji, ale generalnie ladnie. Wnetrze bylo brazowe - bardzo ladne. przyjemnie. Ilosc miejsca jak w obecnym S3 mniej wiecej, z tylu tak samo, co oznacza, ze rekordzisty Superba II nie udalo sie dogonic. bagaznik tez podobny do S3, niby jest wiekszy, ale nie wiem... fajniejszy tunel srodkowy niz w S3 - z rozkladanym schowkiem na dwie strony posrodku, plastikowe przeslony z przodu tunelu takie sobie, wydaje mi sie, ze nie ma schowka na okulary. Auto generalnie wpasuje sie dobrze jako nastepca S3, ktory jest swietny ale juz sie znudzil wiekszosci. Co do Passata to widac, ze skladany niemal z tych samych dokladnie klockow, a jednak Niemcy to spieprzyli moim zdaniem. Wyglada jak wiekszy Golf, jakis taki oplywowy, bezplciowy zupelnie. Wnetrze brzydsze niz w S4, bez sensu ekran srodkowy skierowany na kierowce, przez co pasazer z przodu ma wrazenie, ze siedzi jakos tak na doczepke. Zegary tez brzydsze w Passacie. plastiki IDENTYCZNE. Jedyne co lepsze niz w Superbie to jesli dobrze pamietam w bagazniku jest grubsza tradycyjnie podloga bo w Skodillaku jest ta nieszczescna jakby tektura (ciensze to i wyglada slabo jak sie podniesie). W S4 w Laurin i Klement w bagazniku nie ma tego co w S2 czy S3 czyli pokrowca bagaznika gdzie po nacisnieciu raz przesuwa sie mniej wiecej do polowy, a po nacisniesciu drugi raz do konca baganizka. Tu od razu sie przesuwa do konca. Czy auto z 2.0 tdi warte niemal 240 tysiecy (Passat tez tyle)? Nie warto moim zdaniem. Za drogo.
Ps. fajnie, ze biegi przy kierownicy, tylko czemu ta manetka do nich jest taka topornie grubas? w Mercedesie mialem zwykla manetke, a tutaj jakas taka chochla...
PS.2 warto sie zastanowic nad nowym Kodiaqiem, wyglada lepiej niz poprzedni, bardziej wyraziscie. PS. Passata maja juz do jazd probnych, salony sa obok siebie.
Aha i taka konstatacja - ani w Superbie, ani w Passacie (ani w Kodiaqu i Tiguanie) nie ma sie wrazenia, ze to hmm jakis skok o generacje do przodu. Po prostu dalej fajne auta... ale brakuje tej zmiany jaka byla np. miedzy S3 a S2 albo S2 i S1. W salonie VW maja jeszcze dwa Arteony... warto obejrzec nowego Passata a potem wsiasc do Arteona... i ciekawe czy ktos bedzie mial odczucie jak ja - ze w sumie ten Arteon to... chyba ladniejszy i wewnatrz i na zewnatrz. W Skodzie wnetrze ladniejsze nowe moim zdaniem, ale z drugiej strony maja tam najbogatsza wersje z brazowymi skorami i juz samo to powoduje wizualna atrakcje w porownaniu z wnetrzem z materialowa tapicerka S3 ktory tez tam stoi.
A tutaj link do porownania S3 i S4. Nie widzialem jeszcze ale zaraz pewnie obejrze.
Ogladalem dzis zarowno nowego Passata jak i Superba oraz Kodiaqa i przy okazji Scale po fl.
Kodiaq bardzo mile zaskoczenie - ladniejszy z zewnatrz niz byl, teraz ma jakis wyraz, zwlaszcza w fajnym lakierze jak w salonie w Gdansku (na zadupiu za obwodnica).
Superb ladniejszy z zewnatrz i wewnatrz niz Passat, ale... niektore materialy fatalne - dokladnie takie jakie mialem w mojej pierwszej Skodzie w zyciu w 2008 r. - czyli Fabce II - plastikowa skała o aparycji tandety - ogladajac usiadzcie z tylu i obejrzyjcie plastikowa obudowe z wentylacja dla siedzacych z tylu - Fabka sie klania, podobnie plastiki na dole deski rozdzielczej. Draznia tez niby srebrne, ale juz nie srebrne blyszczace tylko matowe - wygladajace jak tani plastik (ktorym zreszta sa) ozdoby - podobnie jak brzydszy znaczek na kierownicy (znowu matowy plastikowy srebrny) i takie same napisy na klapie bagaznika. Tyl auta w ogole jest najbardziej bezplciowy. Przod fajny, z boku bez rewelacji, ale generalnie ladnie. Wnetrze bylo brazowe - bardzo ladne. przyjemnie. Ilosc miejsca jak w obecnym S3 mniej wiecej, z tylu tak samo, co oznacza, ze rekordzisty Superba II nie udalo sie dogonic. bagaznik tez podobny do S3, niby jest wiekszy, ale nie wiem... fajniejszy tunel srodkowy niz w S3 - z rozkladanym schowkiem na dwie strony posrodku, plastikowe przeslony z przodu tunelu takie sobie, wydaje mi sie, ze nie ma schowka na okulary. Auto generalnie wpasuje sie dobrze jako nastepca S3, ktory jest swietny ale juz sie znudzil wiekszosci. Co do Passata to widac, ze skladany niemal z tych samych dokladnie klockow, a jednak Niemcy to spieprzyli moim zdaniem. Wyglada jak wiekszy Golf, jakis taki oplywowy, bezplciowy zupelnie. Wnetrze brzydsze niz w S4, bez sensu ekran srodkowy skierowany na kierowce, przez co pasazer z przodu ma wrazenie, ze siedzi jakos tak na doczepke. Zegary tez brzydsze w Passacie. plastiki IDENTYCZNE. Jedyne co lepsze niz w Superbie to jesli dobrze pamietam w bagazniku jest grubsza tradycyjnie podloga bo w Skodillaku jest ta nieszczescna jakby tektura (ciensze to i wyglada slabo jak sie podniesie). W S4 w Laurin i Klement w bagazniku nie ma tego co w S2 czy S3 czyli pokrowca bagaznika gdzie po nacisnieciu raz przesuwa sie mniej wiecej do polowy, a po nacisniesciu drugi raz do konca baganizka. Tu od razu sie przesuwa do konca. Czy auto z 2.0 tdi warte niemal 240 tysiecy (Passat tez tyle)? Nie warto moim zdaniem. Za drogo.
Ps. fajnie, ze biegi przy kierownicy, tylko czemu ta manetka do nich jest taka topornie grubas? w Mercedesie mialem zwykla manetke, a tutaj jakas taka chochla...
PS.2 warto sie zastanowic nad nowym Kodiaqiem, wyglada lepiej niz poprzedni, bardziej wyraziscie. PS. Passata maja juz do jazd probnych, salony sa obok siebie.
Aha i taka konstatacja - ani w Superbie, ani w Passacie (ani w Kodiaqu i Tiguanie) nie ma sie wrazenia, ze to hmm jakis skok o generacje do przodu. Po prostu dalej fajne auta... ale brakuje tej zmiany jaka byla np. miedzy S3 a S2 albo S2 i S1. W salonie VW maja jeszcze dwa Arteony... warto obejrzec nowego Passata a potem wsiasc do Arteona... i ciekawe czy ktos bedzie mial odczucie jak ja - ze w sumie ten Arteon to... chyba ladniejszy i wewnatrz i na zewnatrz. W Skodzie wnetrze ladniejsze nowe moim zdaniem, ale z drugiej strony maja tam najbogatsza wersje z brazowymi skorami i juz samo to powoduje wizualna atrakcje w porownaniu z wnetrzem z materialowa tapicerka S3 ktory tez tam stoi.
A tutaj link do porownania S3 i S4. Nie widzialem jeszcze ale zaraz pewnie obejrze.
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 11 sie 2022, o 18:54
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy
Nie wiem czemu,ale przód w tym nowy
Superbie kojarzy mi się z mondeo mk5
Superbie kojarzy mi się z mondeo mk5
Już nie kurak....