Strona 32 z 48

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 13 kwie 2024, o 12:58
autor: Maliniak
Będzie to samo tylko zduszone do 265 ;)

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 13 kwie 2024, o 14:38
autor: Cienki221
zalezi pisze: 13 kwie 2024, o 12:47 Będzie wersja Sportline z mocniejszym 2.0 TSI?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tak będzie 2.0tsi 265KM wchodzi w 19tyg czyli maj, a sportline będzie w 49tyg grudzień

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 13 kwie 2024, o 17:39
autor: zalezi
Dzięki Panowie. To może być ciekawe auto z tym motorem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 13 kwie 2024, o 19:04
autor: thomas01000
A ja mam pytanie o SportLine. Wiem że jeszcze go ma, ale jestem ciekawy na przykładzie SIII jak wygląda komfort jazdy względem standardowego zawiasu - jest jeszcze jakiś komfort czy potrzeba drogi jak stół..?

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 13 kwie 2024, o 20:16
autor: Maliniak
To jest spora niewiadoma myślę, bo teoretycznie w przypadku S3 to było to samo zawieszenie, a jedynie obniżone o 15mm w sportline. DCC ratowało trochę sprawę, ale to miałeś w każdej wersji. Nie sądzę żeby w przypadku S4 było inaczej, ale zobaczymy ;)

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 13 kwie 2024, o 20:53
autor: Sdss
B9 Rline 2.0TDI 4x4 startuje od 245 tys.

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 15 kwie 2024, o 13:27
autor: PK87
Sdss pisze: 13 kwie 2024, o 20:53 B9 Rline 2.0TDI 4x4 startuje od 245 tys.
Spojrzałem z ciekawości i widzę że jest też drugi silnik startujący od 274000 i jest to... 1.5TSI + prąd. I nie ma 4x4. I ma 272KM (z "ciekawych" danych ze strony VW: 7.1s do 100, max. 225kmh w combi, 45L zbiornika paliwa, masa "od 1855kg"). Ciekawe czy w Passacie będzie też 2.0TSI 265KM z 4x4 bez prądu? W wersji Elegance Passat ma też hybrydowe 1.5TSI o mocy 204KM. Trochę dużo by się zrobiło tych silników.. Może plan jest taki że wyrzucą te 1.5TSI i będzie 2.0TSI hybrydowe?

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 15 kwie 2024, o 14:09
autor: rowerek
W pasku będą:
1.5 mild hybrid 150KM, fwd
2.0 204KM bez żadnej hybrydy, fwd
2.0 265KM bez żadnej hybrydy, 4x4
1.5 phev 204KM, fwd
1.5 phev 272KM, fwd

W Superbie podobnie, z wyjątkiem 1.5 phev 272KM, będzie tylko słabsza wersja.

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 15 kwie 2024, o 20:47
autor: Sdss
PK87 pisze: 15 kwie 2024, o 13:27
Sdss pisze: 13 kwie 2024, o 20:53 B9 Rline 2.0TDI 4x4 startuje od 245 tys.
Spojrzałem z ciekawości i widzę że jest też drugi silnik startujący od 274000 i jest to... 1.5TSI + prąd. I nie ma 4x4. I ma 272KM (z "ciekawych" danych ze strony VW: 7.1s do 100, max. 225kmh w combi, 45L zbiornika paliwa, masa "od 1855kg"). Ciekawe czy w Passacie będzie też 2.0TSI 265KM z 4x4 bez prądu? W wersji Elegance Passat ma też hybrydowe 1.5TSI o mocy 204KM. Trochę dużo by się zrobiło tych silników.. Może plan jest taki że wyrzucą te 1.5TSI i będzie 2.0TSI hybrydowe?
Cena gruba 260-270 za PHEV. Ciekawe ile policzą S4 Sportline.

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 15 kwie 2024, o 20:53
autor: artho
Ktoś rozumie dlaczego Skoda i VW hybrydy plugin nie mają 4x4 ?

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 15 kwie 2024, o 21:02
autor: rowerek
Bo płyta podłogowa z silnikiem poprzecznym pod to nieprzygotowana. Silnik elektryczny jest przy skrzyni biegów, więc nie ma już miejsca na haldex. W Toyotach i pokrewnych jak jest 4x4, to masz osobny silnik elektryczny z tyłu napędzający tylko tylne koła, tam nawet fizycznego połączenia między osiami nie ma (nienma wału napędowego). Pewnie za drogo by było dla vaga dopasowywać całą platformę.

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka


Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 15 kwie 2024, o 21:36
autor: Enriquez
VAGowi jest bardzo nie po drodze ta elektryfikacja. Oby udało im się przewalczyć możliwość produkcji spalinówek.

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 15 kwie 2024, o 21:42
autor: siemi1
No szwaby juz coraz mnij zadowoleni z tskiego wyboru, nas polaczkow po prostu nie stac poza leasingami na elektryki nienmowic o infrastrukturze. Jesli nacisk to powonin byc na. Miast na kitierow,taxi , busy ci co jeżdża caly czas.
W zeszlym tyg 1 dnia poleciałem 1200km do Szwabow na 1raz nie wyobrazam sobie 3c zatrzymywac sie na ładowanie jak w PL wystarczylo w Zgorzelcu dotankowac i leciec dalej.

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka


Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 15 kwie 2024, o 22:39
autor: artho
rowerek pisze: 15 kwie 2024, o 21:02 W Toyotach i pokrewnych jak jest 4x4, to masz osobny silnik elektryczny z tyłu napędzający tylko tylne koła, tam nawet fizycznego połączenia między osiami nie ma (nienma wału napędowego). Pewnie za drogo by było dla vaga dopasowywać całą platformę.
To chyba właśnie wbiłeś ostatni gwóźdź do trumny pt.: wchodząca właśnie generacja jest nieudana.

Właśnie zastanawiałem się jakim cudem w Audi się da a tutaj nie no a jak zwykle wszystko wina platformy.

Re: [S4] 2023 kiedy premiera i co o nim wiemy

: 15 kwie 2024, o 23:01
autor: rowerek
W Audi pluginy quattro są tylko z silnikami ułożonymi wzdłużnie, czyli platforma MLB (od A4 wzwyż).
W takim A3, które jest na płycie MQB (czyli to samo co Superb/Passat) masz plugina 45 eTFSI i też jest tylko fwd. Tu się raczej nic nie zmieni.

Każde rozwiązanie ma swoje ciekawostki. W Toyotach/Lexach hybrid, ze skrzynią planetarną e-cvt nie ma biegu wstecznego auto cofa tylko na prądzie (falownik zmienia kierunek prądu i silnik elektryczny kręci się w drugą stronę). Jakakolwiek usterka (choć te auta się nie psują) systemu hybrydowego uniemożliwia cofanie

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka