Po pierwsze dzieciaku wyhamuj bajere. Po drugie widać, nic nie zrozumiałeś, z tego, co pisze, bo nie twierdzę, że masz kupić 540i tylko podałem cenę tego konkretnego setupu dla Maliniaka. Dramat z tobą…
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Po pierwsze dzieciaku wyhamuj bajere. Po drugie widać, nic nie zrozumiałeś, z tego, co pisze, bo nie twierdzę, że masz kupić 540i tylko podałem cenę tego konkretnego setupu dla Maliniaka. Dramat z tobą…
On i tak nie zrozumie, bo migruje z jakiegoś szmelca. I nie potrafi czytać ze zrozumieniem.rowerek pisze:Widzisz, widocznie kwestia jazdy nie jest dla Ciebie tak istotna, ALBO po prostu nie jeździłeś troszkę dużej premium i ciężko o punkt odniesienia. Ja miałem kiedyś podobnie, bo sobie wmawiałem, że nie ma różnicy, albo są niewielkie.
Teraz mam SIII l&k z DCC i nowe A4, też z adaptacyjnym zawieszeniem i całym pakietem korzyści z tego, że jest Audi - hamulce monobloki, wzdłużna architektura skrzyni i silnika, wielowahaczowe zawieszenie na obu osiach itd. Teraz mając możliwość bezpośredniej przesiadki z jednego do drugiego - z perspektywy SIII oddałbym zdecydowaną większość wyposażenia l&k w zamian za właściwości i wrażenia z jazdy które daje A4. I żeby była jasność, nie trzeba zapieprzać na złamanie karku, by te wszystkie różnice wychwycić. Praca zawieszenia i układu kierowniczego to jest kosmiczna różnica na korzyść Audi.
Zgadzam się natomiast, że przesiadka do A4 nie jest dla wszystkich z racji na ograniczenia przestrzenne - dlatego właśnie A6 w szmacie, które nadal byłoby dla mnie lepszą opcją, mając na uwadze, to co oferuje pod kątem układu jezdnego.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Proszę, tu akurat za 309, ale za 320/330 po ich dużym rabacie był już dobrze dopchany
Zgadza się. Jednak teraz widząc jakość i cenę nowych aut, już chyba nawet nie kupiłbym nowego. Mówię zupełnie poważnie.Maliniak pisze: ↑28 wrz 2023, o 10:20 Wszystko fajnie tylko takie BMW kosztuje 2 razy tyle Wczoraj mieliśmy okazję złapać się z 540i Darka. Zajebista fura, byłem w szoku jak to dobrze jeździ w serii, tam faktycznie nic nie trzeba poprawiać, ale to jest zupełnie inny pułap cenowy. Na tym można zakończyć
Właśnie napisałem to post przed Tobą i tak, teraz bym tak właśnie zrobił. Jeżdżąc na maxa wypchanym superbem i poprawionym wszędzie gdzie się dało (moc, hamulce, zawieszenie, wyciszenie). Obecnie nowego superba bym nie kupił, bo miałem okazję pojeździć ostatnio seryjnym. I gdybym miał określony budżet celowałbym w roczną/dwuletnią używkę premium z gwarancją i pakietem serwisowym.JackP pisze: ↑28 wrz 2023, o 13:04 Ziębi mnie całkowicie czym wolą jeździć inni natomiast jeżeli porównywać cokolwiek to raczej lepiej zrobić to z sensem bo zaraz się okaże, że zamiast Superba można wziąć roczne A6, które "wygląda jak nowe więc po co zamawiać w fabryce" i tak można przesuwać granicę w tych porównaniach do jakiegoś absurdalnego poziomu.
Bo niektórzy, za przeproszeniem, zapierdalają tymi samochodami. Do zwykłej, normalnej jazdy hamulce w S3 są wystarczające.
No spoko, nawet niezła cena, ale to w sumie nadal ponad 100k więcej ile dałem za swojego Superba
I tak i nie. Moim zdaniem za duża masa auta do wsadzonych seryjnych hamulców. Nie trzeba nawet zapierdalać, a jeździć tylko na aktywnym tempomacie, który dohamowywuje tył i tarcze z tyłu klękają szybko. Tak być nie powinno.
Mam porównanie do młodych i siebie gdzie auta raczej mają średnio statystki prędkości powyżej dopuszczalnej na autostradzie jak i do lasek, co jeżdżą max 130 km/h I tylko w ładną pogodę bo się boją w deszczu a jak zerknie się jej na komputer to średnie spalanie w Pasku ma 5.8/100 poza autostrada w benzynie. Tarcze krzywe jakby ktoś je na zamówienie wyginał.
Przy 300 konnym Superbie te klocki są bez sensu. Podobnie zawias, praca skrzyni. Fajne auto, mega opłacalne, ale pod kątem wrażeń z jazdy jest słabiutkie. Najgorzej jeżdżące auto z osiągami rzędu 5-5.5s do 100 km/h.JackP pisze:Mam porównanie do młodych i siebie gdzie auta raczej mają średnio statystki prędkości powyżej dopuszczalnej na autostradzie jak i do lasek, co jeżdżą max 130 km/h I tylko w ładną pogodę bo się boją w deszczu a jak zerknie się jej na komputer to średnie spalanie w Pasku ma 5.8/100 poza autostrada w benzynie. Tarcze krzywe jakby ktoś je na zamówienie wyginał.
Nie mam pojęcia czy tarcze są tak odchudzone konstrukcyjne, czy tak słabo chłodzone, wadliwe partie, gorsze stopy stali czy te plus inne czynniki ale dawno nie spotkałem się z powtarzalnym tematem ich wibrowania. Aktualnie nastawiam się, że każdy wóz z VAGa będzie skrzywiony do max 50tys km.
Traktuję to jako urok aktualnej, motoryzacyjnej ekonomii.
Ty chyba się kolego odkleiłeś od rzeczywistości, z takimi tekstami zapraszam do rodziców, a nie do randomowych ludzi na forum, bo nigdy nie wiesz z kim rozmawiasz, to po pierwsze.
Ty nadal nic nie rozumiesz, to jest przerażające. Możesz kupić BMW 5 za 260-270 tys zł i będziesz mieć wszystkie wymienione elementy wyraźnie lepsze, niż w Superbie, rozumiesz? Jeszcze raz, wyraźnie i powoli - nie musisz wydawać na BMW/Audi 286, 306 ani 336 tys, aby mieć podane wcześniej, liczne obszary wyraźnie lepsze jakościowo, wiesz?MS7 pisze:Ty chyba się kolego odkleiłeś od rzeczywistości, z takimi tekstami zapraszam do rodziców, a nie do randomowych ludzi na forum, bo nigdy nie wiesz z kim rozmawiasz, to po pierwsze.zalezi pisze: ↑28 wrz 2023, o 12:57Po pierwsze dzieciaku wyhamuj bajere. Po drugie widać, nic nie zrozumiałeś, z tego, co pisze, bo nie twierdzę, że masz kupić 540i tylko podałem cenę tego konkretnego setupu dla Maliniaka. Dramat z tobą…MS7 pisze:
Jeśli szło kupić, to idź kupić, a nie proponujesz na forum o Superbie przesiadkę do auta za 100 tys. więcej. Co za typ.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Po drugie, cwaniaczku, sam nie pamiętasz własnych postów, bo wczoraj wieczorem zachwalałeś serię 5 pisząc o tym, że owszem płaci się zauważalnie więcej, ale w zamian dostajesz to, to, to i tamto. Porównywałeś skórę, zawieszenie, lampy. To Cię wyjaśniłem kolego po dalszych wpisach, że polecanie na forum o Superbie aut kosztujących 100 tys. więcej jest durne.
Jeszcze coś masz do powiedzenia w tym temacie? Może coś o czytaniu ze zrozumieniem? Typ, który nie pamięta własnych postów będzie mi tutaj wyjeżdżał od dzieciaków
EDIT. Kończę w tym momencie dyskusję na ten temat. Można się spiąć i pokłócić, ale pojazdy personalne są nieakceptowalne.