Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
LMB pisze: ↑23 cze 2023, o 12:39Np. Alfa Romeo Giulia, Pug 508 Hybrid 360, C5 X 225kW, i mozna tak dalej. Nie wspominajac, ze Pluginy beda jednak elastyczniejsze.
Giulia 280 KM startuje od 230 tys., a Peżo 360 KM od 333 tys., więc chyba jednak nie można tak dalej Bo idąc tak dalej dojdziemy do Audi S4, które startuje od 350 tys. chyba.
Długo zastanawiałem się nad wyborem auta i w zasadzie jedynie Passat i Superb wchodziły w grę z mocnymi silnikami. Mazda 6, Mondeo, Insignia, Talismany i inne pipki nie dorastają do pięt. A Giulia? No błagam Cię, to nie ta półka. Może klasa ta sama, ale Superb i A4 tak samo, tyle że jeden jest premium, a drugi pół-premium.
LMB pisze: ↑23 cze 2023, o 12:39Np. Alfa Romeo Giulia, Pug 508 Hybrid 360, C5 X 225kW, i mozna tak dalej. Nie wspominajac, ze Pluginy beda jednak elastyczniejsze.
Giulia 280 KM startuje od 230 tys., a Peżo 360 KM od 333 tys., więc chyba jednak nie można tak dalej Bo idąc tak dalej dojdziemy do Audi S4, które startuje od 350 tys. chyba.
Długo zastanawiałem się nad wyborem auta i w zasadzie jedynie Passat i Superb wchodziły w grę z mocnymi silnikami. Mazda 6, Mondeo, Insignia, Talismany i inne pipki nie dorastają do pięt. A Giulia? No błagam Cię, to nie ta półka. Może klasa ta sama, ale Superb i A4 tak samo, tyle że jeden jest premium, a drugi pół-premium.
Pytanie bylo o auta nie premium, a nie o cene .
Ja mialem trzy typy, dokladnie w takiej kolejnosci: Superb, Stinger, Arteon R. Superb to byl taki wybor z rozumu; Stinger kierujac sie sercem, Arteon R - backup . Niestety Stinger w UK wystepuje tylko w wersji RWD, wiec opadla. Ogromnym plusem/minusem Superba 280PS jest to, ze jest taki troche cicho ciemny, podczas gdy np. Arteon R jest juz rozpoznawalny jako "szybsze" auto.
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
LMB pisze: ↑23 cze 2023, o 13:13Pytanie bylo o auta nie premium, a nie o cene .
Ja mialem trzy typy, dokladnie w takiej kolejnosci: Superb, Stinger, Arteon R. Superb to byl taki wybor z rozumu; Stinger kierujac sie sercem, Arteon R - backup . Niestety Stinger w UK wystepuje tylko w wersji RWD, wiec opadla. Ogromnym plusem/minusem Superba 280PS jest to, ze jest taki troche cicho ciemny, podczas gdy np. Arteon R jest juz rozpoznawalny jako "szybsze" auto.
No i tak ogólnie dobrze wyszedłeś, bo masz co najmniej 50 koła w kieszeni Superba właśnie dlatego konfiguruję w all black i bez Sportline, jeszcze będzie miał napis Skoda i 4x4 w czarnym kolorze. Sprawdzimy sobie Launch Control gdy obok stanie jakiś cwaniak w M3 E92.
Maliniak pisze: ↑22 cze 2023, o 23:28
Dobra, ale bądźmy poważni i obiektywni. To jest równe 5.0, z LC czy bez, ale jest. Wymień chociaż kilka aut tej klasy z takimi osiągami w serii, ale spoza VAGa Dość dużo to tego z pewnością nie będzie, chyba że zajrzysz do klasy premium, ale tej nie wypada porównywać z Superbem
Np. Alfa Romeo Giulia, Pug 508 Hybrid 360, C5 X 225kW, i mozna tak dalej. Nie wspominajac, ze Pluginy beda jednak elastyczniejsze.
C5x nie ma 225kw, chyba że o czymś nie wiem. Natomiast tym plug inem 225 konnym jeździłem i superb z dieslem jak dla mnie jest zauważalnie szybszy o benzynie 280 nie ma co mówić.
LMB pisze: ↑23 cze 2023, o 12:39Np. Alfa Romeo Giulia, Pug 508 Hybrid 360, C5 X 225kW, i mozna tak dalej. Nie wspominajac, ze Pluginy beda jednak elastyczniejsze.
Giulia 280 KM startuje od 230 tys., a Peżo 360 KM od 333 tys., więc chyba jednak nie można tak dalej Bo idąc tak dalej dojdziemy do Audi S4, które startuje od 350 tys. chyba.
Długo zastanawiałem się nad wyborem auta i w zasadzie jedynie Passat i Superb wchodziły w grę z mocnymi silnikami. Mazda 6, Mondeo, Insignia, Talismany i inne pipki nie dorastają do pięt. A Giulia? No błagam Cię, to nie ta półka. Może klasa ta sama, ale Superb i A4 tak samo, tyle że jeden jest premium, a drugi pół-premium.
Giulia jest sporo lepsza jakościowo we wnetrzu od Superba. W dodatku jeździ jak gokart.
Kylo125 pisze: ↑23 cze 2023, o 14:11
C5x nie ma 225kw, chyba że o czymś nie wiem. Natomiast tym plug inem 225 konnym jeździłem i superb z dieslem jak dla mnie jest zauważalnie szybszy o benzynie 280 nie ma co mówić.
Fucktycznie... Kierowalem sie tylko i wylacznie obrazkiem, bo cos mi sie kojarzylo, ze kilka francuzow mialo po 300PS+
Dopiero po sparwdzeniu specyfikacji, wychodzi ze to 225PS
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
LMB pisze: ↑23 cze 2023, o 12:44
Sprawdz z ciekawosci - sam jestem ciekaw, jak to jest z tymi 400Nm. Kusi mnie zeby wjechac na hamownie, ale auto ma dopiero jakies 2.7k mil (4+ kkm) i pewnie jeszcze nie ma sensu.
Przed chwilą rozmawiałem , gdyby nie to, że ma auto już zapakowane na wyjazd to zrobilibyśmy to przy weekendzie. Muszę poczekać aż wróci z urlopu i działamy
No dobrze, kochani. Nadszedł czas zamknięcia specyfikacji, na większość pytań znalazłem odpowiedź. Z łopatek zrezygnowałem, zawieszenie również pozostaje standardowe i w zasadzie mam ostatnie pytanie.
Mianowicie, całkiem nie dawno (o zgrozo!) odkryłem, że nie trzeba mieć wersji Sportline żeby posadzić dupsko w zamszu. Totalnie przegapiłem opcję tapicerki Suedia, która nie ma skóry pod tyłkiem i plecami (żona będzie zadowolona), a jednocześnie ma skórę wszędzie indziej i wygląda bardzo dobrze. O wiele lepiej niż zwykłe szmaciaki. Od czasu odkrycia Suedii siedziałem w czterech kolejnych Superbach porównując wszystkie dostępne rodzaje foteli ze sobą i jestem w zasadzie zdecydowany na dopłatę 5500 zł.
Pytanie: jak wygląda eksploatacja alcantary? Czy mógłby wypowiedzieć się ktoś, kto przez dłuższy czas posiadał zamsz w aucie, a najlepiej ma porównanie ze skórą/tkaniną - a już w ogóle najlepiej gdyby miał porównanie z tymi materiałami w Skodach. Jak to czyścić? Czy poci się tyłek bardziej/mniej niż na zwykłych szmaciakach? Czy fotele się nagrzewają w upale szybciej/wolniej niż w innym wykończeniu? Szybko się zużywa?
W piątek chciałbym zadzwonić do przedstawiciela i ostatecznie klepnąć dodanie Suedii do specyfikacji, więc będę wdzięczny za każdy komentarz.
O dziwo nic się nie poci, w lecie się nie nagrzewa jak skóra, w zimie nie jest zimno. Mam drugie auto ze skórą i jednak alcantara moim zdaniem wygrywa po pierwszym wejściu do auta (w lecie zanim się ochłodzi wnętrze, a w zimie zanim zacznie działać podgrzewanie).
Ja tylko mokrym ręcznikiem (z wodą) czyszczę, o dziwo robię to bardzo rzadko. Nie wiem jak na jasnej alcantarze, bo używałem tylko w odcieniu szarości. Przy 95 tysiącach wygląda dalej jak nowa, i nie wygląda, żeby coś jej się działo.