Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
igo_89 pisze: ↑2 mar 2024, o 11:55
No ja finalnie zamówiłem A6 też z silnikiem 45 TFSI quattro S-Line ma wszystko prócz panoramy Webasto i noktowizora reszta jest. Odbiór max do połowy kwietnia.
Ile katalogowo i po rabacie?
Katalogowo 420 tys. Finalnie 270 tys, ale ja mam rabat standardowy + rabat specjalny.
I co, tylko na Audi taki rabat?
Przecież to ponad 35%, o czym tu rozmawiać jak zwykły śmiertelnik może pomarzyć pewnie o połowie tego
Katalogowo 420 tys. Finalnie 270 tys, ale ja mam rabat standardowy + rabat specjalny.
I co, tylko na Audi taki rabat?
Przecież to ponad 35%, o czym tu rozmawiać jak zwykły śmiertelnik może pomarzyć pewnie o połowie tego
Tylko Audi ale miałem rabat na A4 lub A6. I tyle wyszło bo jeszcze cena z 2023 roku. Bo zamówiłem końcem grudnia. A nowa cena z 2024 jest wyższa o 25 tys w stosunku do 2023. Więc wszystko dało aż tak dużo. Obecny rabat dla każdego to 20% na A6.
Katalogowo 420 tys. Finalnie 270 tys, ale ja mam rabat standardowy + rabat specjalny.
I co, tylko na Audi taki rabat?
Przecież to ponad 35%, o czym tu rozmawiać jak zwykły śmiertelnik może pomarzyć pewnie o połowie tego
Tylko Audi ale miałem rabat na A4 lub A6. I tyle wyszło bo jeszcze cena z 2023 roku. Bo zamówiłem końcem grudnia. A nowa cena z 2024 jest wyższa o 25 tys w stosunku do 2023. Więc wszystko dało aż tak dużo. Obecny rabat dla każdego to 20% na A6.
Gdzie tyle dają dla kogoś z ulicy? na A6/Q8 55TFSI na mocno dopasione konfigi dostałem odpowiednio 9 i 6%. Od brokera dostałem 20% ale muszę mu odpalić 15k netto za pośrednictwo.
Przecież to ponad 35%, o czym tu rozmawiać jak zwykły śmiertelnik może pomarzyć pewnie o połowie tego
Tylko Audi ale miałem rabat na A4 lub A6. I tyle wyszło bo jeszcze cena z 2023 roku. Bo zamówiłem końcem grudnia. A nowa cena z 2024 jest wyższa o 25 tys w stosunku do 2023. Więc wszystko dało aż tak dużo. Obecny rabat dla każdego to 20% na A6.
Gdzie tyle dają dla kogoś z ulicy? na A6/Q8 55TFSI na mocno dopasione konfigi dostałem odpowiednio 9 i 6%. Od brokera dostałem 20% ale muszę mu odpalić 15k netto za pośrednictwo.
W każdym ASO znajomy teraz zamawiał A4 to na sedan było 18% na avant 16% ale na A6 dawali 20% każdy model ma inne rabaty.
artho pisze: ↑5 mar 2024, o 07:32
Prawie w każdej marce są dzisiaj wyższe rabaty niż w Skodzie... Skoda rabatów nie daje z założenia bo cokolwiek zamówią i tak się sprzeda.
Tylko że jak można mieć auto klasy premium w cenie Skody to raczej jazdy pójdzie w premium.
No noe wiem. Zaraz się ktoś odezwie, że „z takim silnikiem, wyposażeniem i przestrzenią jak w Superbie” - to się nie spina
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Enriquez pisze: ↑5 mar 2024, o 08:41
No noe wiem. Zaraz się ktoś odezwie, że „z takim silnikiem, wyposażeniem i przestrzenią jak w Superbie” - to się nie spina
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tylko jaki jest sens brać do Audi np A6 silnik 55 TFSI czyli ,3.0 V6 benzyna jak sam silnik jest droższy o 80 tys zł a co gorsza przy większym silniku automatycznie wyposażenie jest takie samo jak w 45 TFSI a cena jest wyższa. I finalnie auto to i się droższe niebo 80 tys tylko o 100 tys zł. A różnica przy 0-100 to tylko 1 sekunda.
To jest cały czas lot na przyzwyczajeniu, że jak Skoda, to pewnie tańsza od innych, bo przecież zawsze tak było. Było, tylko kilka lat temu się odkleiło, ale ludzie nadal idą po Skodę, bo w demoludach była tania.
Różne są opinie o fabrycznym finansowaniu, ja w szczegóły nie wnikam, bo nie o to mi chodzi, ale nawet takie ich proste porównanie daje pewien ogląd i pokazuje 'patologię'.
Wg oficjalnych kalkulatorów ze stron Skody i Audi (pomijam szczegóły wersji/silników, bo to i tak od kwoty zakupu zależy)
10% wpłaty, 48 miesięcy, 20kkm/rok - chyba najpopularniejsze zestawienie przy tego typu finansowaniu.
Skoda Leasing Niskich Rat - S3, cena samochodu 210 100 brutto ; wpłata wstępna 17 081zł netto ; rata miesięczna 2400 zł netto.
Audi Perfect Lease - A4/A6 (bez różnicy), cena samochodu 282 000 brutto (70k więcej!); wpłata wstępna 28 200zł netto ; rata miesięczna...? 2401 zł netto.
Płacisz 11k netto na start więcej, na 4 lata to 230 zł/msc. Pakiety serwisowe i tak dostaniesz w bonusie, ubezpieczenie rzeczywiście będzie trochę droższe w Audi, ale i tak różnica jest na tyle niewielka (a można wziąć Audi za trochę niższą kwotę i się wyrówna), że trzeba być bardzo upartym na Skodę. I widać też kto tu z kogo bardziej jelenia robi.
Diabeł tkwi w szczegółach ofert.
Moje oferty z 2023:
Audi A4 sedan 40 TFSI, po rabacie 216 000 PLN (rabat 30 tyś zł), rata netto 3095/msc. Najem bez ubezpieczenia i bez opon, pełny serwis. Brak wpłaty własnej.
Superb liftback 2.0 TSI 190km po rabacie 200 000 PLN, rata netto 3090 PLN/netto. Najem z ubezpieczeniem, pełnym serwisem, bez wpłaty własnej.
Obie oferty to najem na 48msc.
W Audi ta sama kwota miesięcznej raty bez wliczonego ubezpieczenia i z mniejszym o 10k km rocznym limitem kilometrów.
Każdy ma inne wymagania więc warto byłoby porównywać identyczne oferty z takim samym zakresem składowych opłat.
Jednemu wystarczy roczny limit 20k, inny musi mieć wliczona pełną obsługę serwisową i pamiętać aby się zmieścić w 40k kilometrów rocznie.
artho pisze: ↑5 mar 2024, o 07:32
Prawie w każdej marce są dzisiaj wyższe rabaty niż w Skodzie... Skoda rabatów nie daje z założenia bo cokolwiek zamówią i tak się sprzeda.
Tylko że jak można mieć auto klasy premium w cenie Skody to raczej jazdy pójdzie w premium.
Niby tak, ale sam zakup auta to nie koniec kosztów z nim związanych
JackP, oczywiście, masz rację. Tylko w wieeelu przypadkach, jak ktoś nie tyra po 30/40/50kkm rocznie, to jazda Audi potrafi wyjść w bardzo podobnych pieniądzach. A jakby nie było "spłacasz" furę droższą katalogowo o kilkadziesiąt tysięcy.
Zresztą, daleko nie trzeba szukać kolejnego odklejenia cenowego Skody. Scala 1.5tsi dsg po lifcie, wymaxowana, kosztuje praktycznie tyle samo (prawie 180k pln!!!!) co wymaxowany nowy golf po lifcie 1.5 eTSI... Golf ma miękką hybrydę, jest jednak bardziej dojrzałym autem, a nie rozciągniętą fabią i sprawia w każdym miejscu wrażenie bardziej dopracowanego auta. Zaraz rzucą cennik nowej Octavii po lifcie, to zobaczymy co tam wyczarują.