Strona 1 z 1

Rodzaj hamowni, a wyniki

: 27 mar 2024, o 11:44
autor: Paroxis
Cześć, słuchajcie sprawa wygląda tak, niedawno kupiłem S3 fl 2019 2.0 TSI. Okazało się, że poprzedni właściciel zrobił DP, dolot stożek z obudową, TIP oraz IC. Zmierzony na hamowni drogowej wyszło ku mojemu zdziwieniu na tych gratach "tylko" 365km i 500nm. Zastanawia mnie czy na stacjonarnej wartość wyszła by większa ? Dodam, że program był spaprany trochę bo były wszystkie limitery zdjęte, już jest poprawione i moc wyszła podobnie. Nie powinno wyjść sporo więcej ?

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 27 mar 2024, o 18:28
autor: orlik
jeżeli 2.0 272/280 to powinno wyjśc ok. 400km.

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 27 mar 2024, o 23:45
autor: piramida
Podjedź to konkretnego tunera, niech zrobi porządny soft, bo takie sranie po krzakach za chwile się czkawką odbije.

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 28 mar 2024, o 03:48
autor: Paroxis
To już jest soft po poprawkach, ten co był zrobiony przez poprzedniego właściciela miał pościągane limitery i poszarpany wykres. Tuner mówi, że już zapłonu nie starczyło czy jakoś tak i jak podkręcił na więcej to się cofał (zapłon)

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 2 kwie 2024, o 23:06
autor: piramida
Przy tych modyfikacjach tuner bez łaski powinien uzyskać +/- 400 koni i 500Nm
Stożka można całkowicie pominąć i go zdemontować i tylko udrożnić seryjny łapacz powietrza wycinając w nim kawałek plastiku.
Proponuję podjechać do takiego comsportu i zrobić raz a porządnie soft.

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 3 kwie 2024, o 11:09
autor: Paroxis
Stożka nie zdemontuje bo jest z dedykowaną obudową jak w seryjnym filtrze, więc bym musiał całą nową puszkę kupować

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 6 kwie 2024, o 14:03
autor: Movibonczuk
A jaki kod silnika masz? Bo widze, ze wszyscy zalozyli ze masz wersje 280KM a tego nie napisales. :)
Co do mocy to moze wydech trzyma? Chociaz chyba w 2019 juz chyba nie przeszkadzal.

Jesli chodzi o stozek to masz zestaw jakiejs dobrej firmy czy no name? Czasem takie no nejmy potrafia wiecej napsuc niz poprawic… 365KM przy dobrym osprzecie to faktycznie za malo. U mnie bez DP wyszlo ponad 370.

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 6 kwie 2024, o 16:34
autor: Paroxis
Movibonczuk pisze: 6 kwie 2024, o 14:03 A jaki kod silnika masz? Bo widze, ze wszyscy zalozyli ze masz wersje 280KM a tego nie napisales. :)
Co do mocy to moze wydech trzyma? Chociaz chyba w 2019 juz chyba nie przeszkadzal.

Jesli chodzi o stozek to masz zestaw jakiejs dobrej firmy czy no name? Czasem takie no nejmy potrafia wiecej napsuc niz poprawic… 365KM przy dobrym osprzecie to faktycznie za malo. U mnie bez DP wyszlo ponad 370.
Kod silnika DNUA, 272KM, dolot to racing line r600 więc nie jest to no name, DP Miltec. Wydech nie trzyma bo tu już był ten mniej restrykcyjny

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 6 kwie 2024, o 23:05
autor: Maliniak
Movibonczuk pisze: 6 kwie 2024, o 14:03 A jaki kod silnika masz? Bo widze, ze wszyscy zalozyli ze masz wersje 280KM a tego nie napisales. :)
Napisał i nikt nie zakładał inaczej. Ma graty na ~400KM, więc wydech jeszcze nie ma nic do rzeczy :)

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 10 kwie 2024, o 14:40
autor: flich
piramida pisze: 2 kwie 2024, o 23:06 Przy tych modyfikacjach tuner bez łaski powinien uzyskać +/- 400 koni i 500Nm
Stożka można całkowicie pominąć i go zdemontować i tylko udrożnić seryjny łapacz powietrza wycinając w nim kawałek plastiku.
Proponuję podjechać do takiego comsportu i zrobić raz a porządnie soft.
A orientujesz się jak jest z tym łapaczem w 2.0TDI 190KM? Jest taki sam? Ma w tym przypadku ta "modyfikacja"?

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 11 kwie 2024, o 16:20
autor: piramida
Nie mam zielonego pojęcia, nie interesuje się dieslami od ponad 8 lat ;-')

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 13 kwie 2024, o 16:06
autor: erol
flich pisze:
piramida pisze: 2 kwie 2024, o 23:06 Przy tych modyfikacjach tuner bez łaski powinien uzyskać +/- 400 koni i 500Nm
Stożka można całkowicie pominąć i go zdemontować i tylko udrożnić seryjny łapacz powietrza wycinając w nim kawałek plastiku.
Proponuję podjechać do takiego comsportu i zrobić raz a porządnie soft.
A orientujesz się jak jest z tym łapaczem w 2.0TDI 190KM? Jest taki sam? Ma w tym przypadku ta "modyfikacja"?
To chyba 4 śruby do odkrecenia górnej osłony i będziesz widział, czy masz zasłonięty wlot do filtra.

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 6 maja 2024, o 04:02
autor: Paroxis
Zagadka rozwiązana... Okazało się, że fabryka niestety zainstalowała turbinę is38 zamiast Continental i dlatego to ona ogranicza większe przyrosty

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 6 maja 2024, o 09:44
autor: orlik
To było jasne, że masz is38 jak auto z 2019. I tak powinno wyjść na tych gratach około 400KM, jeżeli była by to jednostka z continentalem to jeszcze więcej...

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

: 7 maja 2024, o 00:15
autor: piramida
Zmień tunera bo takie farmazony to sobie może wciskać swojej gawiedzi ;-) Potencjał IS38 to +/- 400 koni a nie 365 które robi się samym softem.