Strona 1 z 2

Downpipe 2.0tsi 280 km

: 28 mar 2024, o 15:23
autor: erol
Cześć,
stoję przed wyborem dp pod stage 2 i usunięcie gpf
Zdecydowałem się na mar-tec.
Ale ciągle rozważam co finalnie zamówić.
Od przedstawiciela dostałem informację, że dla mojego modelu mam wybierać z tej oferty

https://mar-tec.pl/produkt/downpipe-sko ... tor=euro-4

I teraz pytanie, bo odpuszczam sobie wersję Wagner euro 6.

Wziac euro 3 czy 4 i dlaczego?

Cpsi 100 czy 200 i dlaczego?

I ostatnia kwestia, to pchać się w tą termikę, czy to sobie odpuścić?



Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 30 mar 2024, o 20:09
autor: erol
Podbiję

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 30 mar 2024, o 23:27
autor: Maliniak
A nie prościej ogarnąć to z tunerem?

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 31 mar 2024, o 12:05
autor: erol
Niegłupie

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 31 mar 2024, o 20:36
autor: Maliniak
Istotne na jaką moc liczysz. Jak na 420-430KM to dp nie jest potrzebny - jedynie ic i wydech końcowy. Takie przynajmniej mam info z CS, gdzie testowali ostatnio na Superbie DNF.

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 1 kwie 2024, o 06:17
autor: Paroxis
Posępne się do tematu bo w moim cisza. Mam zrobione DP, IC, dolot, TIP i wyszło na strojeniu 364 km i 496 NM. Tuner powiedział, że więcej nie będzie bo zapłon już nie pozwala. Może ktoś mi spróbować wyjaśnić co dokładnie miał na myśli ? Trochę dziwne bo wszyscy tutaj piszą, że na takich gratach to koło 400km powinno wyjść

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 1 kwie 2024, o 06:40
autor: erol
Pewnie, że pojawiłoby się spalanie stukowe. Na jakim paliwie to było strojone? 95 czy 98? I który dokładnie model silnika?
I kto stroił?

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 1 kwie 2024, o 07:31
autor: Paroxis
Strojone było na 98, DNUA, stroił polecony tuner z Piastowa

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 1 kwie 2024, o 11:11
autor: erol
Paroxis pisze:Strojone było na 98, DNUA, stroił polecony tuner z Piastowa
Tak sobie poszukałem po sieci to tak bardziej widziałem pod 390 na podobnym setupie za to momentu sporo więcej. . Także może taka akurat trafiła się jednostka.

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 1 kwie 2024, o 12:12
autor: Paroxis
Oczywiście nie narzekam jakoś bardzo bo fajnie to się zbiera, ale psychicznie jakoś bliżej tych 400 lepiej bym się czuł 😜
Dopiero po zakupie dowiedziałem się, że był grzebniety, taki mały gratis. Softa też miał zrobionego ale wyszło, że wszystkie limitery były zdjęte więc dobrze, że mi to poprawili

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 1 kwie 2024, o 12:26
autor: Maliniak
A to jakaś tajemnica jaki tuner? Może warto podjechać do kogoś innego, bo mocy to masz jak na Stage 1, a powinieneś mieć ~400. Albo coś nie tak z autem albo trzeba "lepszego" fachowca.

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 1 kwie 2024, o 14:14
autor: yogibabu
Jakoś nie kojarzę tunera w Piastowie. Mowa oczywiście o tym Piastowie koło Pruszkowa.
Takich których znam to Wypędy,Janki,Piaseczno...

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 1 kwie 2024, o 19:32
autor: Paroxis
Maliniak pisze: 1 kwie 2024, o 12:26 A to jakaś tajemnica jaki tuner? Może warto podjechać do kogoś innego, bo mocy to masz jak na Stage 1, a powinieneś mieć ~400. Albo coś nie tak z autem albo trzeba "lepszego" fachowca.
Żadna tajemnica, MT serwis. No właśnie dlatego też mnie to zastanawia czemu z tymi gratami wyszło jak na stage 1. Był hamowany na hamowni drogowej ale aż tak duża różnica była ?

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 2 kwie 2024, o 22:53
autor: piramida
Modyfikacje w mocnych benzynach przeprowadza się u fachowców, którzy zęby zjedli na tsi, a nie u pierwszego lepszego tunera, który modyfikuje wszystkie marki, bo taki tuner nie ma obcykanego danego silnika i skrzyni.
Dziwie się, że mimo kilku polecanych firm w kraju, ludzie nadal szukają kwadratowych jaj i jeżdżą bóg wie kogo, a później płacz, bo check, bo mocy mało, bo to, bo tamto....

Re: Downpipe 2.0tsi 280 km

: 3 kwie 2024, o 05:18
autor: Paroxis
piramida pisze: 2 kwie 2024, o 22:53 Modyfikacje w mocnych benzynach przeprowadza się u fachowców, którzy zęby zjedli na tsi, a nie u pierwszego lepszego tunera, który modyfikuje wszystkie marki, bo taki tuner nie ma obcykanego danego silnika i skrzyni.
Dziwie się, że mimo kilku polecanych firm w kraju, ludzie nadal szukają kwadratowych jaj i jeżdżą bóg wie kogo, a później płacz, bo check, bo mocy mało, bo to, bo tamto....
Zgadzam się z Tobą w 100%, mój błąd. Już miałem termin zaklepany u kompotów w Łodzi ale kolega mnie namówił, że ten robi też tylko VAG i ogarnia temat. Teraz muszę i tak coś z tym zrobić bo mnie wkurwia to, że mając założone graty na stage 2 mam mocy jak na stage 1. Za głupotę trzeba zapłacić