Strona 1 z 2
Downpipe 2.0tsi 280 km
: 28 mar 2024, o 15:23
autor: erol
Cześć,
stoję przed wyborem dp pod stage 2 i usunięcie gpf
Zdecydowałem się na mar-tec.
Ale ciągle rozważam co finalnie zamówić.
Od przedstawiciela dostałem informację, że dla mojego modelu mam wybierać z tej oferty
https://mar-tec.pl/produkt/downpipe-sko ... tor=euro-4
I teraz pytanie, bo odpuszczam sobie wersję Wagner euro 6.
Wziac euro 3 czy 4 i dlaczego?
Cpsi 100 czy 200 i dlaczego?
I ostatnia kwestia, to pchać się w tą termikę, czy to sobie odpuścić?
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 30 mar 2024, o 20:09
autor: erol
Podbiję
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 30 mar 2024, o 23:27
autor: Maliniak
A nie prościej ogarnąć to z tunerem?
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 31 mar 2024, o 12:05
autor: erol
Niegłupie
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 31 mar 2024, o 20:36
autor: Maliniak
Istotne na jaką moc liczysz. Jak na 420-430KM to dp nie jest potrzebny - jedynie ic i wydech końcowy. Takie przynajmniej mam info z CS, gdzie testowali ostatnio na Superbie DNF.
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 1 kwie 2024, o 06:17
autor: Paroxis
Posępne się do tematu bo w moim cisza. Mam zrobione DP, IC, dolot, TIP i wyszło na strojeniu 364 km i 496 NM. Tuner powiedział, że więcej nie będzie bo zapłon już nie pozwala. Może ktoś mi spróbować wyjaśnić co dokładnie miał na myśli ? Trochę dziwne bo wszyscy tutaj piszą, że na takich gratach to koło 400km powinno wyjść
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 1 kwie 2024, o 06:40
autor: erol
Pewnie, że pojawiłoby się spalanie stukowe. Na jakim paliwie to było strojone? 95 czy 98? I który dokładnie model silnika?
I kto stroił?
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 1 kwie 2024, o 07:31
autor: Paroxis
Strojone było na 98, DNUA, stroił polecony tuner z Piastowa
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 1 kwie 2024, o 11:11
autor: erol
Paroxis pisze:Strojone było na 98, DNUA, stroił polecony tuner z Piastowa
Tak sobie poszukałem po sieci to tak bardziej widziałem pod 390 na podobnym setupie za to momentu sporo więcej. . Także może taka akurat trafiła się jednostka.
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 1 kwie 2024, o 12:12
autor: Paroxis
Oczywiście nie narzekam jakoś bardzo bo fajnie to się zbiera, ale psychicznie jakoś bliżej tych 400 lepiej bym się czuł
Dopiero po zakupie dowiedziałem się, że był grzebniety, taki mały gratis. Softa też miał zrobionego ale wyszło, że wszystkie limitery były zdjęte więc dobrze, że mi to poprawili
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 1 kwie 2024, o 12:26
autor: Maliniak
A to jakaś tajemnica jaki tuner? Może warto podjechać do kogoś innego, bo mocy to masz jak na Stage 1, a powinieneś mieć ~400. Albo coś nie tak z autem albo trzeba "lepszego" fachowca.
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 1 kwie 2024, o 14:14
autor: yogibabu
Jakoś nie kojarzę tunera w Piastowie. Mowa oczywiście o tym Piastowie koło Pruszkowa.
Takich których znam to Wypędy,Janki,Piaseczno...
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 1 kwie 2024, o 19:32
autor: Paroxis
Maliniak pisze: ↑1 kwie 2024, o 12:26
A to jakaś tajemnica jaki tuner? Może warto podjechać do kogoś innego, bo mocy to masz jak na Stage 1, a powinieneś mieć ~400. Albo coś nie tak z autem albo trzeba "lepszego" fachowca.
Żadna tajemnica, MT serwis. No właśnie dlatego też mnie to zastanawia czemu z tymi gratami wyszło jak na stage 1. Był hamowany na hamowni drogowej ale aż tak duża różnica była ?
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 2 kwie 2024, o 22:53
autor: piramida
Modyfikacje w mocnych benzynach przeprowadza się u fachowców, którzy zęby zjedli na tsi, a nie u pierwszego lepszego tunera, który modyfikuje wszystkie marki, bo taki tuner nie ma obcykanego danego silnika i skrzyni.
Dziwie się, że mimo kilku polecanych firm w kraju, ludzie nadal szukają kwadratowych jaj i jeżdżą bóg wie kogo, a później płacz, bo check, bo mocy mało, bo to, bo tamto....
Re: Downpipe 2.0tsi 280 km
: 3 kwie 2024, o 05:18
autor: Paroxis
piramida pisze: ↑2 kwie 2024, o 22:53
Modyfikacje w mocnych benzynach przeprowadza się u fachowców, którzy zęby zjedli na tsi, a nie u pierwszego lepszego tunera, który modyfikuje wszystkie marki, bo taki tuner nie ma obcykanego danego silnika i skrzyni.
Dziwie się, że mimo kilku polecanych firm w kraju, ludzie nadal szukają kwadratowych jaj i jeżdżą bóg wie kogo, a później płacz, bo check, bo mocy mało, bo to, bo tamto....
Zgadzam się z Tobą w 100%, mój błąd. Już miałem termin zaklepany u kompotów w Łodzi ale kolega mnie namówił, że ten robi też tylko VAG i ogarnia temat. Teraz muszę i tak coś z tym zrobić bo mnie wkurwia to, że mając założone graty na stage 2 mam mocy jak na stage 1. Za głupotę trzeba zapłacić