Strona 1 z 1
Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift
: 20 kwie 2024, o 21:41
autor: Nocnick80
Cześć,
jestem po lekturze wszystkich tematów dotyczących modyfikacji zawieszenia i wywnioskowałem z nich że większość osób zakładała Eibachy.
Chciałbym obniżyć auto, ale póki co wszystko jest nowe i nie widzę sensu by wymieniać amortyzatory, zwłaszcza że poza przechyłami bocznymi jazda w trybie normal i sport na ten moment jest dla mnie akceptowalna.
W planach więc na początek mam wymianę samych sprężyn, a w przyszłości dołożenie gwintu z DCC i chciałbym uzyskać informacje od użytkowników S3 z DCC którzy wymienili sprężyny na produkty innych producentów, takich jak ST, KW czy MS Technik, jakie uzyskali rezultaty po tych zmianach i czy również mieli problemy z dobijaniem, bujaniem itd.
Pozdrawiam
Re: Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift
: 7 maja 2024, o 00:25
autor: piramida
Będzie chujnia, nie wymieniaj samych sprężyn. Producent sprężyn nie ma nic do tego, po prostu jest za słabe tłumienie amortyzatorów i nie wyrabiają na krótszym skoku amortyzatora. Do krótszych sprężyn najlepiej jak będą krótsze amortyzatory z bardziej sportową charakterystyką i wtedy będzie ok ale niestety trochę sztywniej i twardziej, za to prowadzenie bez porównania lepsze.
Re: Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift
: 9 maja 2024, o 20:49
autor: Kuster
A ja dalej będę próbował kogoś namówić
Sam nie mam DCC ALE!
PODOBNO! Zmiana parametrów na te z Passata B8 poprawia działanie DCC
Najlepiej jak ogarnie to ktoś kto się na tym zna
Re: Sprężyny obniżające do S3 z DCC polift
: 22 maja 2024, o 11:34
autor: Movibonczuk
Kuster pisze: ↑9 maja 2024, o 20:49
A ja dalej będę próbował kogoś namówić
Sam nie mam DCC ALE!
PODOBNO! Zmiana parametrów na te z Passata B8 poprawia działanie DCC
Najlepiej jak ogarnie to ktoś kto się na tym zna
Polec kogos z Warszawy to jutro pojade to zrobic.
Nocnick80 pisze: ↑20 kwie 2024, o 21:41
Cześć,
jestem po lekturze wszystkich tematów dotyczących modyfikacji zawieszenia i wywnioskowałem z nich że większość osób zakładała Eibachy.
Chciałbym obniżyć auto, ale póki co wszystko jest nowe i nie widzę sensu by wymieniać amortyzatory, zwłaszcza że poza przechyłami bocznymi jazda w trybie normal i sport na ten moment jest dla mnie akceptowalna.
W planach więc na początek mam wymianę samych sprężyn, a w przyszłości dołożenie gwintu z DCC i chciałbym uzyskać informacje od użytkowników S3 z DCC którzy wymienili sprężyny na produkty innych producentów, takich jak ST, KW czy MS Technik, jakie uzyskali rezultaty po tych zmianach i czy również mieli problemy z dobijaniem, bujaniem itd.
Pozdrawiam
Ja jestem po wymianie sprezyn na Eibacha. Roznica w prowadzeniu ogromna wiec polecam. Ja co prawda od razu zmienilem tuleje wahaczy na te z RS3 i wsadzilem rozporke kielichow. Nie wiem jaki efekt bedzie miala wymiana samych sprezyn ale ja mialem wrazenie, ze wsiadlem do innego samochodu.
Piramida, z tego co kojarze, przerobil wszystkie kroki po kolei. Najpierw byl zadowolony z serii, pozniej wsadzil Eibachy i byl zachwycony a jak wsadzil gwint to Eibachy chujnia.
Obstawiam, ze jak wrzuce gwint to rowniez bedzie to ogromny przeskok no ale trzeba sobie dozowac przyjemnosci.