Przeleciałem kilka stron z kodowania za pomocą obd11 i zestawów hamulcowych...
Gdzieś to tam jest ale nie chce mi się po prostu tego szukać kolejny raz tym bardziej że w wyszukiwarce tego nie znalazłem
Mógłbym prosić kogoś o wrzucenie informacji jak się zmienia czułość w pompie dla hamulca nożnego?
Tam jest skala 0-4 bodajże ale nie pamiętam gdzie to było a chcę sobie porównać superba z golfem
W skodzie mam 4tlok i te ustawienia zmienione w golfie seryjny hamulec bez zmian w oprogramowaniu a różnice na + w golfie gdzie pedał jest dużo twardszy niż w kurze
Może komuś innemu też się to przyda.
Z góry dziękuję!
[kodowanie] regulacja mocy pompy hamulca
- Kuster
- Posty: 1051
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: [kodowanie] regulacja mocy pompy hamulca
Oooo w kurze na tym heblu już kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy km
Odpowietrzalem układ kilka razy z początku bo hamulec był gąbczasty
Potem się dotarł, ułożył i było bardzo przyjemnie
Jak jadę na autostradzie i LA dobija ciśnienie w układzie to hamulec jest dużo twardszy.
Jak się przesiadłem do Golfa (7) to hebel od razu był sztywny a jak dobił na LA to już w ogóle robi wrażenie żylety
Chcę zobaczyć czy to zasługa tej dodatkowej pomy vacum czy może sprawka oprogramowania/kodowania
Jak dbasz tak masz