SIII 1.5TSI z DQ381 (2019-2023)
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- StRaDiVaRiUs
- Posty: 149
- Rejestracja: 22 lut 2024, o 08:28
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: SERIA CJXA
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Jelenia Góra
SIII 1.5TSI z DQ381 (2019-2023)
Na jednym z forów FB dostałem ostatnio odpowiedź, że do 1.5 TSI w poliftach montowano też DQ381, a przestano DQ200. Czy tak faktycznie było?
- rowerek
- Posty: 752
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: SIII 1.5TSI z DQ381 (2019-2023)
Nie. W Superbach jest cały czas dq200, także w nowym S4.
Wyjątkami i sprawcami zamieszania są Kodiaq i Tiguan, bo tam rzeczywiście w 1.5tsi jest dq381. Chyba (z naciskiem na chyba) też Arteon ma dq381 z silnikiem 1.5tsi.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wyjątkami i sprawcami zamieszania są Kodiaq i Tiguan, bo tam rzeczywiście w 1.5tsi jest dq381. Chyba (z naciskiem na chyba) też Arteon ma dq381 z silnikiem 1.5tsi.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- rowerek
- Posty: 752
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: SIII 1.5TSI z DQ381 (2019-2023)
Jeszcze dla pewności dwie wrzutki z danych technicznych dla roczników 2020 i 2023, gdzie jak widać nic się nie zmieniło - cały czas dq200
-
- Posty: 1186
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
Re: SIII 1.5TSI z DQ381 (2019-2023)
DQ200. Zresztą weź na jazdę próbną - poczujesz to od razu. Względem DQ381 samochód sporo bardziej szarpie, skrzynia jest bardziej niezdecydowana, zwłaszcza przy niskich prędkościach (np. podczas jazdy po nierównej drodze). Superb to nieźle tłumi dzięki masie poduszek, ale Octavia, Scala i Fabia szarpią całą budą…