Ok kabelek kupiony i wszystko ladnie gra tyle ze az chyba za dobrze bawilem sie do 3 w nocy i kurwa akumulator rozladowalem
i teraz mam pytania dwa...a moze i wiecej :
1. jaki powinien byc prad ladowania tj mi pokazuje pomiedzy 13,4 a 13,6
2. napiecie na aku.. mam w okolicach 12.4 V a 12.8V czy jest ok czy juz czas na niego (ma chyba 3 lata tj tyle ile samochod bo ma tak jak gdzies czytalem wlasnie to oko inspekcyjne a takie aku byly wtedy chyba montowane)
3.VCDS kabelek podlaczony a nie moge sprawdzic przebiegu wyskakuje blad z info ze albo cos tam nie dostepne albo przekrecony w co watpie no ale nie pewnosc teraz mam co moze byc przyczyna tego (
jezeli dobrze pamietam wchodze w OBDII i tam jest milage cos tam potem wyskakuje okienko odczytaj i tu juz dupa aua) co robie zle ?
4.czy mozna skasowac vcds-em bledy ktore mam np przepalonych zarowek oczywiscie jak sa sprawne...
5.pytanie ale to raczej do znawcow tj do LEC-A czy ledy ktore mam z tylu moga dostawac wiekszy prad nie zaszkodzi im to bo vcds-em jak napewno wiesz mozna zmniejszyc napiecie ...a jak juz zmniejszyc to na ile ???
pomozcie a i jeszcze cos jaki akumulator wybrac jak cos macie jakies sugestje? tj nie chodzi mi o parametry bo bedzie to co fabryka zaleca ale jaka marke ?
pozdrawiam
p.s. mody ktore mi wyszly to :
---powrot w maxi docie do ustawien oswietlenia podlogi DEBIL z aso skasowal
---awaryne hamowanie sygnalizacja stopem oraz kierunkami
---drl wylanczaja sie jak wlanczam kierunek
---'jezdzacy fotel" przy wsiadaniu i wysiadaniu ale nie kumam jak go ustawic tj zeby z mojej pozycji odjechal na maxa do tylu a potem z tego maxa wrocil do przodu tj do zapamietanego ustawienia ???????
I JESZCZE COS JAK KTOS CHCE SKORZYSTAC TO ZA DARMOCHE W PUCKU U MNIE MOZNA ILE SIE CHCE UDOSTEPNIE KOMPA ORAZ KABEL