VCDS dyskusja, problemy

emay

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: emay »

Enriquez pisze:Ja mam taki kabel jako rezerwowy - minus jest taki, że w wersji 11.3 trzeba zmienić datę na wcześniejszą niż 01.09.2013, bo nie chce zatrybić. Poza tym dość często się po prostu wywala, ale do zwykłego sprawdzania wystarczy Ci w zupełności.

do sprawdzania oraz grzebania tj wpisywania kodow ? tj zmieniania funkcji jak tak to w jakiej cenie to bys mi sprzedal ...odrazu prosilbym ze softem ?
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: szms »

Odpowiem za Marcina, ale pewnie to nie jest na sprzedaż. :mrgreen: :lol: :lol:
emay

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: emay »

:-(
Awatar użytkownika
noso
Posty: 1516
Rejestracja: 1 sty 2013, o 19:09
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdynia

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: noso »

szczypior pisze:
noso pisze:
szczypior pisze:Panowie niechcac zasmiecac nowego watku ktory zalozyl misiek prosze o odpowiedz w tym :

1. Jaki kabel konkretnie kupic zeby sie podlaczyc do szkodnika,
2.Skad sciagnac oprogramowanie i jakie,

dzieki z gory za pomoc
http://dx.com/p/jtron-090035-can-vag-co ... ack-232902 soft w komplecie za 70 zł calosc :)

noso uzywasz go ? wszystko dziala jak nalezy ? zamawiales z tej strony ? kabel razem ze softem za 70zl toc to za darmo jest... jakbys sie dzis ogarnol i znalazl czas daj znac...

pozdrawiam
Kupowalem dla Szwagra wlaczylem u siebie jeszcze we Wrzesniu nic nie trzeba bylo zmieniac daty i wsio chodzilo
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13611
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: Enriquez »

Mogę Ci sprzedać, ale po świętach - czekam na oryginalny kabel Ross-Techa (tym razem hex-CAN), przywiezie mi gościu na święta. Zamów sobie z Chin - będziesz miał szybciej i z nowszym softem. Możesz też kupić oryginalny micro-CAN, jest nieco tańszy. Mój w już jest zarezerwowany.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
emay

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: emay »

a czy mozesz mi cos polecic tj widze ze siedzisz w tym a ja jestem zielony kolega noso polecil mi to co sam bral ...moze Ty polecisz cos lepszego tj jakas strone gdzie moge kupic komplet kabel i soft...

dzieki pozdrawiam
Awatar użytkownika
noso
Posty: 1516
Rejestracja: 1 sty 2013, o 19:09
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdynia

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: noso »

szczypior pisze:a czy mozesz mi cos polecic tj widze ze siedzisz w tym a ja jestem zielony kolega noso polecil mi to co sam bral ...moze Ty polecisz cos lepszego tj jakas strone gdzie moge kupic komplet kabel i soft...

dzieki pozdrawiam
to kup tu

http://www.e-service.info.pl/VAG002.html
Awatar użytkownika
jacekgti
Posty: 486
Rejestracja: 5 sie 2013, o 23:29
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Aktualnie: 230KM
Imię: Jacek

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: jacekgti »

Sorry jeśli w złym temacie, ale jaki kupić zestaw do komunikacji, chodzi mi o kabel i oprogramowanie. Czy coś co jest na allegro czy gdzieś indziej?
Awatar użytkownika
dato
Posty: 3479
Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
Imię: Darczysław...
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: dato »

E-service z powyższego linku, tylko do aut >2011 polecałbym raczej VAG004
Awatar użytkownika
jacekgti
Posty: 486
Rejestracja: 5 sie 2013, o 23:29
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Aktualnie: 230KM
Imię: Jacek

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: jacekgti »

Rozumiem że jest to sam kabel, a oprogramowanie skąd można ściągnąć ewentualnie gdzie można kupić?
Awatar użytkownika
Grzechu23
Posty: 797
Rejestracja: 6 gru 2012, o 20:51
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Sandomierz/Tarnobrzeg

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: Grzechu23 »

Kupując kabel na e-service , w e-mailu od nich otrzymasz link skąd możesz pobrać oprogramowanie
emay

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: emay »

WLASNIE DOSTALEM OD NICH TEGO MAILA ten plik ma tylko 35mega tak ?

kabelek juz u nich zamowilem wiec za jakis czas albo ja sie poddam albo komputer w samochodzie bedzie do wymiany ;-)
emay

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: emay »

Ok kabelek kupiony i wszystko ladnie gra tyle ze az chyba za dobrze bawilem sie do 3 w nocy i kurwa akumulator rozladowalem :-) i teraz mam pytania dwa...a moze i wiecej :

1. jaki powinien byc prad ladowania tj mi pokazuje pomiedzy 13,4 a 13,6
2. napiecie na aku.. mam w okolicach 12.4 V a 12.8V czy jest ok czy juz czas na niego (ma chyba 3 lata tj tyle ile samochod bo ma tak jak gdzies czytalem wlasnie to oko inspekcyjne a takie aku byly wtedy chyba montowane)
3.VCDS kabelek podlaczony a nie moge sprawdzic przebiegu wyskakuje blad z info ze albo cos tam nie dostepne albo przekrecony w co watpie no ale nie pewnosc teraz mam co moze byc przyczyna tego (
jezeli dobrze pamietam wchodze w OBDII i tam jest milage cos tam potem wyskakuje okienko odczytaj i tu juz dupa aua) co robie zle ?
4.czy mozna skasowac vcds-em bledy ktore mam np przepalonych zarowek oczywiscie jak sa sprawne...
5.pytanie ale to raczej do znawcow tj do LEC-A czy ledy ktore mam z tylu moga dostawac wiekszy prad nie zaszkodzi im to bo vcds-em jak napewno wiesz mozna zmniejszyc napiecie ...a jak juz zmniejszyc to na ile ???

pomozcie a i jeszcze cos jaki akumulator wybrac jak cos macie jakies sugestje? tj nie chodzi mi o parametry bo bedzie to co fabryka zaleca ale jaka marke ?

pozdrawiam


p.s. mody ktore mi wyszly to :

---powrot w maxi docie do ustawien oswietlenia podlogi DEBIL z aso skasowal
---awaryne hamowanie sygnalizacja stopem oraz kierunkami
---drl wylanczaja sie jak wlanczam kierunek
---'jezdzacy fotel" przy wsiadaniu i wysiadaniu ale nie kumam jak go ustawic tj zeby z mojej pozycji odjechal na maxa do tylu a potem z tego maxa wrocil do przodu tj do zapamietanego ustawienia ???????


I JESZCZE COS JAK KTOS CHCE SKORZYSTAC TO ZA DARMOCHE W PUCKU U MNIE MOZNA ILE SIE CHCE UDOSTEPNIE KOMPA ORAZ KABEL
Awatar użytkownika
Misiektt
Posty: 1213
Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 296KM / 377NM
Imię: Marcin

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: Misiektt »

szczypior prąd ładowania sprawdź przy podniesionych obrotach powinno być miedzy 14,1 - 14,3 jeśli chodzi o akku
to 12,4 - 12,8 nie jest źle nasze auta niestety rozładowują non stop akumulator na postoju. Z moich obserwacji jest to około
0,1 V na 3-4 dni jak nie jeździsz
Awatar użytkownika
Grzechu23
Posty: 797
Rejestracja: 6 gru 2012, o 20:51
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Sandomierz/Tarnobrzeg

Re: VCDS dyskusja, problemy

Post autor: Grzechu23 »

Co do easy entry, czyli tego odjeżdżającego fotela to miałem i pojeździłem chyba 2 tygodnie. Wyłączyłem bo zaczynało mnie to denerwować. Przy wsiadaniu do auta raz fotel wracał do zapamiętanej pozycji, raz nie.
ODPOWIEDZ