Strona 2 z 2

Re: [S2] akcje serwisowe zgłoszone do UOKiK

: 21 maja 2020, o 18:23
autor: Markus-47
Jest znowu jakaś akcja przywoławcza. Nie otrzymałem od Skody jakielkolwiek informacji, ale sprawdziłem tu: http://recall.skoda-auto.com/456/pl-pl

Wyskoczył mi taki komunikat:
Szanowny kierowco, odnaleziono akcję przywoławczą dla Twojego numeru VIN ...............................
Skontaktuj się z naszym Partnerem Serwisowym jak najszybciej, by otrzymać niezbędne informacje o rozwiązaniu problemu i mieć pewność, że Twoje auto jest bezpieczne. Jeśli będziesz potrzebował dodatkowych informacji, skontaktuj się z naszą infolinią. Zapraszamy!

Na infolinii potwierdzili, że akcja jest, ale nie wiedzą czego ona dotyczy.
Jutro zadzwonię do serwisu i zobaczymy co będzie.

Oferty na zakup nowej Skody to wiedzą gdzie co chwilę wysyłać, pamiętają adres i maila, ale o akcji serwisowej echooooo.......
Przypadek i nasze formum spowodowało, że zaglądnąłem i sprawdziłem, tak bym o niczym nie wiedział.

Re: [S2] akcje serwisowe zgłoszone do UOKiK

: 21 maja 2020, o 19:14
autor: Harry
Dla mojego nie odnaleziono. Więc chyba nie wszystkich to dotyczy.

Re: [S2] akcje serwisowe zgłoszone do UOKiK

: 22 maja 2020, o 12:37
autor: Markus-47
Dzisiejsza odpowiedź z ASO Skody:

Dzień dobry ,
Dziękuje za zainteresowanie naszym autoryzowanym serwisem marki SKODA.

Akcja fabryczna dedykowana dla pojazdu Skoda Superb o nr VIN: .................. dotyczy aktualizacji oprogramowania sterownika instalacji elektrycznej samochodu.

Nasze pierwsze możliwości terminowe na wykonanie akcji fabrycznej to 25 maja (tj. poniedziałek) godzina 10:30, ewentualnie 26 maja (tj. wtorek) godzina 14:30.

Podczas wykonywania usługi dodatkowo sprawdzimy podstawowe elementy wpływające na bezpieczeństwo w Pana samochodzie takie jak: poziom, płynu chłodzącego, płynu hamulcowego, oświetlenia, ciśnienie w ogumieniu, ważność gaśnicy oraz działanie klaksonu.

Części zakupione w naszym serwisie są oryginalne oraz objęte 2 letnią gwarancją, co gwarantuje Panu spokój i bezpieczeństwo w trakcie dalszej eksploatacji samochodu.
W naszym serwisie zapewniamy profesjonalną i fachową obsługę, a wszystkie prace prowadzone są przez wykwalifikowany personel zgodnie ze standardami Producenta.
Po każdej wykonanej usłudze zapewniamy bezpłatne mycie samochodu.

Z racji okresu wiosennego gdzie zaczynamy używać klimatyzacji proponuje skorzystać z promocyjnej oferty dezynfekcji klimatyzacji w cenie od 180 złotych.

Na czas pobytu auta w serwisie mogę zaproponować auto zastępcze w cenie od 75 zł ( Skoda Rapid ) Możemy również zamówić taksówkę, użyczyć rower lub może Pan poczekać na miejscu.

Proszę o informację - czy zaproponowane wyżej terminy są dla Pana dogodne, czy wołałby Pan umówić wizytę w innym czasie?

W razie potrzeby wykonania okresowego badania technicznego zachęcam do skorzystania z naszej Stacji Kontroli Pojazdów.

Jeżeli poza powyższymi czynnościami ma Pan dodatkowe prośby lub życzenia to jestem do Pańskiej dyspozycji.

Zachęcam do odwiedzania naszej strony internetowej, gdzie znajdzie Pan aktualne Oferty Specjalne oraz Oryginalne Akcesoria:
www.centrumwroclaw.pl

Re: [S2] akcje serwisowe zgłoszone do UOKiK

: 31 sie 2020, o 19:02
autor: Igan
Zna ktoś szczegóły tej akcji czy to może po prostu 23r6?

Re: [S2] akcje serwisowe zgłoszone do UOKiK

: 31 sie 2020, o 20:25
autor: maureliusz
Ze względu na diesel Gate... niech się ASO daleko trzymie od mojego komputera...

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka


Re: [S2] akcje serwisowe zgłoszone do UOKiK

: 3 wrz 2020, o 20:17
autor: Igan
Diesel Gate to właśnie 23r6 :-)