Re: DPF - Wynik po niecałych 600km od nowości
: 9 cze 2012, o 10:31
Nie wyswietlaja sie. Musisz wpiac kabel diagnostyczny i odczytac
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
neck99 pisze: Czyli wygląda na to, ze :
do 24.10 grama nie bedzie regenerować
neck99 pisze:Filtr po vinie. CFGB ma zamkniety jak 2.0tdi BKD. Jak ktos chce podam numer dokładny.
Zaj007 co znaczy musialem wypalac? Wymuszales vagiem ? W jakich okolicznosciach ?
LINKZaj007 pisze:Opiszę w Twoim wątku o DPF
To była raczej przykra historia.
To byłem ja To prawda. Bardziej jednak chodzi o sytuację, gdy ktoś regularnie tak filtr wypala. Przeprowadzenie 5-10 cykli nie robi różnicy. To "coś", co się w nim uszkadza to sam filtr. W skutek wysokiej temperatury materiał ulega deformacji i mikrokanaliki, przez które przechodzą spaliny tracą światło. Można powiedzieć, że zmniejszamy powierzchnię roboczą filtra.neck99 pisze:...jak sie nie mylę ktoś pisał ze częste wymuszone wypalanie niszczy filtr i zapycha sie on coraz częściej po takich zabiegach bo sie cos w nim uszkadza...
Mam na stałe wpięty interface i łącze sie z nim poprzez komórkę (Android) Jest opcja sprawdzania i kasowania błędów (Torque)Zaj007 pisze:Jak będziesz miał czym błędy usunąć to na spokojnie sam wszystko naprawisz
Dokładnie - potwierdzamZaj007 pisze:adaptacji G450 nie trzeba przeprowadzać.
Kurde szybko :/ Ciiekawe czy jest jakaś aktualiazcja tych czujników.Zaj007 pisze:2.Jakieś 55 000. Usterka miała miejsce przy 47 000.
Czyli nic innego jak sprawdzić sobie raz na jakiś czas. Ja sprawdzam na bierząco - przynajmniej na razieZaj007 pisze:-nie wiadomo kiedy się zepsuje, a nie jest to odosobniony przypadek.
Przecież napisałem jakie były objawy:neck99 pisze:Okazuje sie ze jak G450 uszkodzi sie od razu jest bład i kontrolka na szafie.
Nie zrozumieliśmy się.Zaj007 pisze:„ding”, Engine Fault. Workshop!, Check+spirala+DPF i tryb awaryjny.
No nie wiem Zaj. W mojej rodzinie wykrzaczył się kiedyś bolid z dpf i poleciał w trybie awaryjnym równo 100km/h. Rozpędzał się chyba z minutę Przejechał tak z 300 km i z tego co opowiadał kierowca była to najgorsza podróż w jego życiu.Zaj007 pisze:
Jestem nieoficjalnym mistrzem jazdy w trybie awaryjnym. Nawet autokar wyprzedziełem! Do 80 da rade jechać. Ja oceniam, że Skoda miała jakieś 20-30km.
Nie nie zrozumieliśmy Jest problem z czytaniem z zrozumieniem u większości Polaków ale chyba nie tylko Ja zrozumiałem, że sie zapchał potem dał błąd itd. Ale dobrze, że juz wyjaśnioneZaj007 pisze:Nie zrozumieliśmy się.
Mówisz i masz: S2 - co się zepsuło i przy jakim przebiegu.neck99 pisze:[...]Przy okazji tego myślę co by założyć dział : Co sie zepsuło w naszych S/SII przy jakim przebiegu. Moze da nam to obraz tego co nasz czeka. Na OCP sie ten dział sprawdził .
Mogę prosić o jakąś odpowiedź? Też bym chętnie posprawdzał wartościchudy pisze:Można wiedzieć co dokładnie potrzebuję, żeby sprawdzić te wartości? (jaki konkretnie kabel, jaki sprzęt, jakie oprogramowanie, czy to droga zabawa). Czy do tego służy ten wszechmogący VCDS? Rozumiem, że ASO takie posiadają?
Z góry dzięki za odpowiedzi i sorry za takie pytania, ale nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi