Re: DPF - Wynik po niecałych 600km od nowości
: 22 lip 2012, o 20:17
Trochę rozeznałem temat. W CBBB G450 ma membrane. Ciśnienie przed i za DPF oddziałuje na nia i w zależności od wygięcia samochód oblicza zapchanie. Oczywiście wygięcie przekłada sie na napięcie od 0,5V do 5V jak sie nie myle. W CFGB idzie rurka która doprowadza wąż z przed DPF. Sam G450 jest inaczej zbudowany. Jest w nim płytka która w zależności od ciśnienia też sie wygina .. dział na jakieś piezoduperele a to sie przekłada na napięcie . Nie potrzebny jest odczyt z ciśnienia za DPF bo sama płytka zna już te wartości. Od tyle w mocnym skrócie.
I tu rodzi się pytanie. Czy zmodyfikowany "jednokanałowy" G450 wytrzyma dłużej niż ten "dwukanałowy" ?
jjumbo .. w CBBB w blokach pomiarowych w nowych w zaawansowanych blokach pomiarowych. U ciebie wejdz w silnik bloki poliarowe i przelec od 80 -90 w tych okolicach powinieneś miec. W zależnosci od roku auta się nieco kanały zmieniały.
I tu rodzi się pytanie. Czy zmodyfikowany "jednokanałowy" G450 wytrzyma dłużej niż ten "dwukanałowy" ?
jjumbo .. w CBBB w blokach pomiarowych w nowych w zaawansowanych blokach pomiarowych. U ciebie wejdz w silnik bloki poliarowe i przelec od 80 -90 w tych okolicach powinieneś miec. W zależnosci od roku auta się nieco kanały zmieniały.