Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
pete220983 pisze: ↑6 maja 2021, o 21:36
Te opinie mnie odstraszyły pod jednym względem - rzekomo trudno dodzwonić się na infolinie.
W EFL tez niespecjalnie łatwo, pare minut oczekiwania, ale oczywiście połączenie płatne koło złotówki.
A to dziwne. Ja korzystałem kilkukrotnie z infolini VW Leasing i tak, może z raz się zdarzyło, że po 5 min. czekania sobie odpuściłem i zadzwoniłem pół godz. później, ale zazwyczaj bardzo szybko odbierali. Ostatnio dzwoniłem w styczniu tego roku i w zasadzie zostałem połączony z konsultantem od razu.
I nie pamiętam, bym cokolwiek dodatkowo musiał za połączenie płacić - standardowe połączenie na numer stacjonarny.
komoornik pisze: ↑6 maja 2021, o 21:14
No czyli tak jak pisałem.
Sam leasing VW jest tańszy, a mają drogi GAP. Ale nawet salony oferują możliwość wzięcia innego GAPu - albo można to zrobić samemu.
U mnie również nikt nie przebił VW jeśli chodzi o sam leasing i oczywiście ubezpieczenie załatwiałem sobie sam, bo GAP od VW to nawet kilka tys. różnicy.
Ja również mam drugi leasing w VW (45%/35m/1%) i mogę polecić. Przerabiałem z nimi różne case'y typu naprawa auta i jeśli tylko ktoś jest świadomy jak działa leasing i na czym zarabia (na wystawieniu papierka za 50-100-... zł) to nie ma absolutnie się do czego przyczepić. Nie kojarzę też problemów z infolinią. No i w momencie jak ja brałem auto to ubezpieczenie na pierwszy rok wynosiło mnie 1% wartości samochodu (bo resztę dopłacał VW Leasing) względem bodajże ~3.5% bez leasingu VW więc to też robiło sporą różnicę.
właśnie też temat gapu mnie odstraszył, bo w efl był fakturowy, a proponowany przez VW był jakiś inny, nie powiem teraz.
Jako, że nie chciało mi się ogarniać GAP osobno, zdecydowałem się na EFL.
Nie ma innej opcji niż wziąć np. 3 oferty, porównać całkowity koszt, tabelę opłat i prowizji i wybór staje się prosty.
Bardzo dużo rozjaśniły mi filmiki na tym kanale https://www.youtube.com/channel/UCY8Xbn ... DU0icTfuxw
komoornik pisze: ↑6 maja 2021, o 21:14
No czyli tak jak pisałem.
Sam leasing VW jest tańszy, a mają drogi GAP. Ale nawet salony oferują możliwość wzięcia innego GAPu - albo można to zrobić samemu.
u mnie nie było opcji z innym GAP więc tak jak pisałem oferta VW nie była najlepsza.
GAP to chyba lepiej "na mieście" załatwić (np. WAGAS). A porównując leasingi, polecam zajrzeć też w tabelę opłat (zgada na innego ubezpieczyciela, itp.). Mnie np zaskoczyło, że za zarejestowanie pojazdu (które przecież kosztuje ok. stówki), VW skubnął mnie chyba na pińcet. I do kwoty leasingu co miesiąc doliczają mi jakieś 10 zł za "pakiet usług bez limitu". Na ale takie to "bez limitu", że rejestracja już jest poza limitem.
mkuldane pisze: ↑8 maja 2021, o 22:29
GAP to chyba lepiej "na mieście" załatwić (np. WAGAS). A porównując leasingi, polecam zajrzeć też w tabelę opłat (zgada na innego ubezpieczyciela, itp.). Mnie np zaskoczyło, że za zarejestowanie pojazdu (które przecież kosztuje ok. stówki), VW skubnął mnie chyba na pińcet. I do kwoty leasingu co miesiąc doliczają mi jakieś 10 zł za "pakiet usług bez limitu". Na ale takie to "bez limitu", że rejestracja już jest poza limitem.
Ile za rejestrację skasowali w wv?
W efl zapłaciłem 199,50 (246 brutto) w tym koszty urzędowe.
mkuldane pisze: ↑8 maja 2021, o 22:29I do kwoty leasingu co miesiąc doliczają mi jakieś 10 zł za "pakiet usług bez limitu". Na ale takie to "bez limitu", że rejestracja już jest poza limitem.
A mi nie - więc nie jest to reguła (zapewne na to się zgodziłeś zaznaczając jakiegoś checkboxa albo wynika z jakichś innych warunków)