O wszystkim i o niczym
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: O wszystkim i o niczym
No masz dylemat, bo sam to przechodziłem. Ale mną się nie sugeruj, bo po raz kolejny superb zamówiony
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: O wszystkim i o niczym
ja w sumie zamówiłem swego czasu 3orlik pisze:No masz dylemat, bo sam to przechodziłem. Ale mną się nie sugeruj, bo po raz kolejny superb zamówiony
Na szczęście spojrzałem tez dalej, i się skończyło ze skoda
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: O wszystkim i o niczym
Będę starszy to też spojrzę Ale fakt faktem najlepiej w środku czułem się w e klasie coupe. Tylko chciałem mocny silnik i bogate wyposażenie, i jednak mercedes cenowo mnie przerósł.
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: O wszystkim i o niczym
S90 chyba...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: O wszystkim i o niczym
Uważaj. Może Cię i złapać w okolicach 40-tkiorlik pisze:Jak będę po 50-tce to czego nie
- orlik
- Doradca
- Posty: 2990
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: O wszystkim i o niczym
Masz rację, że może tak być ale do tego czasu zrobię jeszcze ze trzy leasingi trzyletnie.
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: O wszystkim i o niczym
nowy post tego kolegi z forum a6.
a teeraz trochę plusów. Największą zaletą A6 jest komfort jazdy. Gdy ustawię amortyzatory w trybie komfort, auto płynie po nierównościach. Przy nastawieniu dynamic, nierówności czuć zdecydowanie mocniej. Przez większość czasu jeżdżę na nastawieniach komfortowych. Jeśli chodzi o wyciszenie kabiny, jest naprawdę rewelacyjnie. Po rozgrzaniu, silnika nie słychać w ogóle. Chyba, że przyspieszamy gwałtownie. Oprócz szyb dźwiękoszczelnych Audi zastosowało dodatkową uszczelkę na przednich drzwiach od wysokości lusterek do górnej krawędzi drzwi. Jeszcze nie spotkałem takiego rozwiązania w żadnym innym samochodzie. Nie ma znaczenia, czy jedziemy 150, czy 200km/h, zawsze jest bardzo cicho. Wiem co piszę, bo w rodzinie mam jeszcze nową A5 (zamawianą razem z A6) i BMW serii 5 z 2014r. Testowałem również nowe Volvo XC60, oraz nowe Audi Q5. XC60 jeśli chodzi o hałas jest zdecydowanie najgorsze. A6 pod względem wyciszenia bije te wszystkie auta na głowę i uważam, że jest najlepsze w swojej klasie. Fotele są bardzo wygodne. Podczas długich tras nie czuć zmęczenia. Zależało mi na tym, aby w środku foteli był materiał, a po bokach skóra. Jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony. Uważam, że jeśli fotele mają być całe ze skóry, to musi być wentylacja. Matrixy HD są warte każdych pieniędzy. Świecą zdecydowanie najlepiej ze wszystkich samochodów, z którymi miałem styczność. System start/stop działa płynnie, nie szarpie i nie zgrzyta podczas uruchamiania silnika. Nie ma również żadnych wibracji. Silnik nowej generacji 204 konny ma zdecydowanie wyższą kulturę pracy od poprzedniej jednostki 190 konnej. Czy pali mniej, tego nie wiem, ale u mnie średnie spalanie od początku eksploatacji wacha się pomiędzy 6,5 a 7 litrów. Jeśli silnik nie będzie brał oleju, będzie to bardzo dobra jednostka napędowa. Jeśli chodzi o BMW, gdy kilka miesięcy temu konfigurowałem nową X3, to leasing wychodził dużo drożej niż w przypadku Audi.
a teeraz trochę plusów. Największą zaletą A6 jest komfort jazdy. Gdy ustawię amortyzatory w trybie komfort, auto płynie po nierównościach. Przy nastawieniu dynamic, nierówności czuć zdecydowanie mocniej. Przez większość czasu jeżdżę na nastawieniach komfortowych. Jeśli chodzi o wyciszenie kabiny, jest naprawdę rewelacyjnie. Po rozgrzaniu, silnika nie słychać w ogóle. Chyba, że przyspieszamy gwałtownie. Oprócz szyb dźwiękoszczelnych Audi zastosowało dodatkową uszczelkę na przednich drzwiach od wysokości lusterek do górnej krawędzi drzwi. Jeszcze nie spotkałem takiego rozwiązania w żadnym innym samochodzie. Nie ma znaczenia, czy jedziemy 150, czy 200km/h, zawsze jest bardzo cicho. Wiem co piszę, bo w rodzinie mam jeszcze nową A5 (zamawianą razem z A6) i BMW serii 5 z 2014r. Testowałem również nowe Volvo XC60, oraz nowe Audi Q5. XC60 jeśli chodzi o hałas jest zdecydowanie najgorsze. A6 pod względem wyciszenia bije te wszystkie auta na głowę i uważam, że jest najlepsze w swojej klasie. Fotele są bardzo wygodne. Podczas długich tras nie czuć zmęczenia. Zależało mi na tym, aby w środku foteli był materiał, a po bokach skóra. Jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony. Uważam, że jeśli fotele mają być całe ze skóry, to musi być wentylacja. Matrixy HD są warte każdych pieniędzy. Świecą zdecydowanie najlepiej ze wszystkich samochodów, z którymi miałem styczność. System start/stop działa płynnie, nie szarpie i nie zgrzyta podczas uruchamiania silnika. Nie ma również żadnych wibracji. Silnik nowej generacji 204 konny ma zdecydowanie wyższą kulturę pracy od poprzedniej jednostki 190 konnej. Czy pali mniej, tego nie wiem, ale u mnie średnie spalanie od początku eksploatacji wacha się pomiędzy 6,5 a 7 litrów. Jeśli silnik nie będzie brał oleju, będzie to bardzo dobra jednostka napędowa. Jeśli chodzi o BMW, gdy kilka miesięcy temu konfigurowałem nową X3, to leasing wychodził dużo drożej niż w przypadku Audi.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: O wszystkim i o niczym
Pierdu pierdu...
Tak samo slabo to jedzie jak bananowa A6
Tak samo slabo to jedzie jak bananowa A6
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: O wszystkim i o niczym
no chyba nawet gorzej..
w tej chwili , po tym ponad roku ją ja mam, to wiem że to naprawdę fajny wóz , komfortowy itd .
i w tej chwili wiem że jednak szukał bym za wszelką cenę 3,0tdi .
ale jest też druga strona medalu - za porządną 3-4 letnią A6 3,0tdi trzeba dać ze 130tś .., a to już jednak trochę za dużo jak za używany wóz według mnie.
w tej chwili , po tym ponad roku ją ja mam, to wiem że to naprawdę fajny wóz , komfortowy itd .
i w tej chwili wiem że jednak szukał bym za wszelką cenę 3,0tdi .
ale jest też druga strona medalu - za porządną 3-4 letnią A6 3,0tdi trzeba dać ze 130tś .., a to już jednak trochę za dużo jak za używany wóz według mnie.