S2 Napięcie +12V po stacyjce
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Odp: S2 Napięcie +12V po stacyjce
Dzięki, będę próbował...
Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
- iwan-energia
- Posty: 46
- Rejestracja: 21 lip 2014, o 23:31
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Katowice
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
Specjaliści:
Pytanie w temacie: jak wyjąć skrzynkę bezpieczników? Odkręcam śruby skrzynki, odpinam zatrzaski, tylna obudowa schodzi, ale wiązka jest na tyle krótka, że skrzynkę mogę wyciągnąć do siebie o góra 2 cm. Jest na to jakiś myk? Nie chce na starcie czegoś rozwalić.
Chce się podpiąć pod 41 (30 i 31 mam puste, fabryka nie pociągnęła szyny).
Pytanie w temacie: jak wyjąć skrzynkę bezpieczników? Odkręcam śruby skrzynki, odpinam zatrzaski, tylna obudowa schodzi, ale wiązka jest na tyle krótka, że skrzynkę mogę wyciągnąć do siebie o góra 2 cm. Jest na to jakiś myk? Nie chce na starcie czegoś rozwalić.
Chce się podpiąć pod 41 (30 i 31 mam puste, fabryka nie pociągnęła szyny).
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 21 mar 2014, o 15:13
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Steinkjer Norge
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
Zawartość skrzynki z bezpiecznikami (ta przy drzwiach kierowcy) wchodzi do środka, musisz wyjąć mały schowek i odkręcić osłonę nad pedałami, od tyłu się dostaniesz do wiązki i skrzynki bezpiecznikowej
- iwan-energia
- Posty: 46
- Rejestracja: 21 lip 2014, o 23:31
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Katowice
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
Dzięki, spróbuję tak zrobić. Wsadze tam łeb i zobaczymy. Rozumiem że jest na jakieś zatrzaski czy coś w tym stylu.trix pisze:Zawartość skrzynki z bezpiecznikami (ta przy drzwiach kierowcy) wchodzi do środka, musisz wyjąć mały schowek i odkręcić osłonę nad pedałami, od tyłu się dostaniesz do wiązki i skrzynki bezpiecznikowej
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 21 mar 2014, o 15:13
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Steinkjer Norge
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
3 śrubki skrzyneczka bezpieczników i 3 lub 4 na tą osłonę odpiąć musisz złącze diagnostyczne i lampkę do podświetlenia podłogi, nic skomplikowanegoiwan-energia pisze: Dzięki, spróbuję tak zrobić. Wsadze tam łeb i zobaczymy. Rozumiem że jest na jakieś zatrzaski czy coś w tym stylu.
Jak coś dokładasz do skrzynki to pamiętaj o odblokowaniu fioletowego plastiku
- iwan-energia
- Posty: 46
- Rejestracja: 21 lip 2014, o 23:31
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Katowice
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
No i już zrobione, trix serdeczne dzięki za pomoc.trix pisze:3 śrubki skrzyneczka bezpieczników i 3 lub 4 na tą osłonę odpiąć musisz złącze diagnostyczne i lampkę do podświetlenia podłogi, nic skomplikowanegoiwan-energia pisze: Dzięki, spróbuję tak zrobić. Wsadze tam łeb i zobaczymy. Rozumiem że jest na jakieś zatrzaski czy coś w tym stylu.
Jak coś dokładasz do skrzynki to pamiętaj o odblokowaniu fioletowego plastiku
Dla potomności, w roczniku 2014 można wziąć + po stacyjce z gniazda numer 41.
Odblokowanie fioletowego plastiku: cyknąć zdjęcie gdzie są jakie bezpieczniki , wyjąć wszystkie bezpieczniki, od strony bezpieczników w prawym górnym rogu skrzynki prześwituje taki fioletowy ząbek. Czarną blokadę trzeba lekko odchylić śrubokrętem i ząbek (wraz z całym fioletowym tyłem skrzynki) przestawić o ok. 3 mm w dół, do dolnego położenia zapadki. Wtedy można wkładać piny.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
Bezpieczników nie trzeba do tego wyjmować.
Wysłane z Tapatoka - może nie być polskich liter.
Wysłane z Tapatoka - może nie być polskich liter.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- macherstudio
- Posty: 106
- Rejestracja: 2 gru 2015, o 13:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Imię: Dominik
- Kontakt:
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
Przyłączam się do tematu z pytaniem (dot. Superb IIFL), a jeśli mam kabel zakończony bezpiecznikiem, pod które gniazdo bezpiecznika się wpiąć (zamiast których) ?
Dodam tylko, że kable z rejestratora (bo o podłączenie tego chodzi) mają (niebieskie) bezpieczniki więc zakładam że znormalizowane 15 - czy mam rację
ACC - jak rozumiem +12V "stały" ?
B+ - jak rozumiem +12V "po stacyjce" ?
I jeszcze jedno "spoczynkowo" chyba jak czytam z PRC instrukcji rejestrator pobiera 1,5mA co na to mój akumulator a max 300 mA (zakłądam że przy pracy) ?
Dodam tylko, że kable z rejestratora (bo o podłączenie tego chodzi) mają (niebieskie) bezpieczniki więc zakładam że znormalizowane 15 - czy mam rację
ACC - jak rozumiem +12V "stały" ?
B+ - jak rozumiem +12V "po stacyjce" ?
I jeszcze jedno "spoczynkowo" chyba jak czytam z PRC instrukcji rejestrator pobiera 1,5mA co na to mój akumulator a max 300 mA (zakłądam że przy pracy) ?
- macherstudio
- Posty: 106
- Rejestracja: 2 gru 2015, o 13:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Imię: Dominik
- Kontakt:
- macherstudio
- Posty: 106
- Rejestracja: 2 gru 2015, o 13:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Imię: Dominik
- Kontakt:
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
a co w takiej sytuacji jak mam tylko jedna 15 na poz 27 czyli przyjaźnił pompy paliwa sterowniki pompy paliwa wtryskiwacze / zakładam że on jest po kluczyku czyli pod B++ to gdzie wpiąć drugi ACC
Dziękuję
Dziękuję
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
Czytać ze zrozumieniem, po co istniejący bezpiecznik ruszać, jak masz tzw. "wolne", właśnie do takich celów?
Poza tym . 15A? Do kamery? Ten moduł, aż tyle prądu żre?
Poza tym . 15A? Do kamery? Ten moduł, aż tyle prądu żre?
- macherstudio
- Posty: 106
- Rejestracja: 2 gru 2015, o 13:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Imię: Dominik
- Kontakt:
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
Dzięki Twoim postom zmusiłem się do wysiłku większego i czytam więcej i wgryzam się bardziej i DZIEKUJĘ za to, pewnie niektórzy moga postrzegać, że jesteś nieuprzejmy w komentowaniu ale de facto wiadaomo o co chodzi ...kamracik pisze:Czytać ze zrozumieniem, po co istniejący bezpiecznik ruszać, jak masz tzw. "wolne", właśnie do takich celów?
Poza tym . 15A? Do kamery? Ten moduł, aż tyle prądu żre?
na stendbaju 1,5mA w w pracy 300mA (tak pisze producent PRC)
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
No to bezpiecznik 5A bedzie aż nadto, chyba, ze tak jak ja podpinasz tam rozgałęźnika, ale to tez daj z 10A max
- macherstudio
- Posty: 106
- Rejestracja: 2 gru 2015, o 13:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Imię: Dominik
- Kontakt:
Re: S2 Napięcie +12V po stacyjce
musze spr. czy z tego bypassu, który jest przy wiązce da się wytargać bezpiecznik i pyt bo mnie kolega jeden zmylił, oznaczenie ACC to stały 12V czy po stacyjnce ? i B++ tak samo to stały czy po stacyjnce ?kamracik pisze:No to bezpiecznik 5A bedzie aż nadto, chyba, ze tak jak ja podpinasz tam rozgałęźnika, ale to tez daj z 10A max