VW GOLF VII
- rowerek
- Posty: 715
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
VW GOLF VII
Na parę godzin (właściwie teraz już minut) przed oficjalną premierą wyciekły zdjęcia nowego Golfa
VW GOLF VII
Jak dla mnie genialne wnętrze. Bardzo mi się podoba w środku. Ciekawe jak będą wyglądać wersje na mniejszym wypasie. Ogólnie uważam zmiany na '+'.
VW GOLF VII
Jak dla mnie genialne wnętrze. Bardzo mi się podoba w środku. Ciekawe jak będą wyglądać wersje na mniejszym wypasie. Ogólnie uważam zmiany na '+'.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
- rowerek
- Posty: 715
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: VW GOLF VII
Przecież już wiadomo jak wygląda Leon:Zuber pisze:I jak zwykle nudny. Myślę, że Leon będzie ciekawszy.
LEON
LEON FR
Wnętrze Golfa o wiele bardziej mi odpowiada. A wygląd Golfa taki ma być - ewolucja zamiast rewolucji. Ja lubię takie stonowane auta a nie ponacinanie trylionem krawędzi. Dzięki temu w moim odczuciu taki Golf IV wygląda o wiele lepiej niż młodsze Megane 'żelazko', którego nowoczesnością się ogół zachwycał.
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: VW GOLF VII
No właśnie. "Prawie" jak Rapid. I w tym wypadku "prawie" nie robi wielkiej różnicy...
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: VW GOLF VII
Dla mnie Leon z zewnątrz ciekawszy od Golfa, choć widać styl vw. W środku niestety golf bije go na głowę.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: VW GOLF VII
To mamy to samo. "Supernowoczesne linie" bardzo szybko się starzeją. A spójrz nawet na OI - niby już staroć (jak na warunki motoryzacyjne), a linią wcale nie odstrasza.rowerek pisze:Ja lubię takie stonowane auta a nie ponacinanie trylionem krawędzi. Dzięki temu w moim odczuciu taki Golf IV wygląda o wiele lepiej niż młodsze Megane 'żelazko', którego nowoczesnością się ogół zachwycał.
Re: VW GOLF VII
Zarowno Leon, jak i Golf szalu nie prezentuje to i tak mimo wszystko ladniejszy jest Leon, Seat tez poszedl w wyglad VW... szkoda, ze nie zachowal swojej odrebnej stylistyki.
Patrzac na wnetrze Leona czuje nieodparte wrazenie, jakbym siedzial w Optimie (Kia), a od niej niedaleko do innych aut znanych z przeszlosci
Patrzac na wnetrze Leona czuje nieodparte wrazenie, jakbym siedzial w Optimie (Kia), a od niej niedaleko do innych aut znanych z przeszlosci
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2012, o 06:30 przez szms, łącznie zmieniany 2 razy.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: VW GOLF VII
Juz czas aby VAG sie zgłosił do KIA żeby im auto narysowało. Golf im starszy tym brzydszy z zewnątrz. Do środku nie ma zastrzeżeń. Ale zewnątrz od 4 zaczął się psuć.
3 fajna, 4 bomba, 5 taka sobie 6 gorsza od 5 7 gorsza od 6
Za to np. Kia seed co model to 2x lepszy. Nowy jest bombowy w porównaniu do golfa.
3 fajna, 4 bomba, 5 taka sobie 6 gorsza od 5 7 gorsza od 6
Za to np. Kia seed co model to 2x lepszy. Nowy jest bombowy w porównaniu do golfa.
- rowerek
- Posty: 715
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: VW GOLF VII
Póki co pod maską Golfa będą 4 silniki: 1.2tsi (85KM), 1.4tsi (140KM) z systemem odłączania dwóch cylindrów, 1.6tdi (105KM) i 2.0tdi (150KM).
Najważniejsze jednak, że w zależności od wersji masa auta jest mniejsza nawet o 100kg.
Jak ktoś ma ochotę i ogarnia niemiecki to może się pobawić konfiguratorem na niemieckiej stronie:
Konfigurator
Jak widać cena wersji podstawowej w Niemczech jest na takim samym poziomie jak VI a wyposażenie uległo poprawie jak np. standardowy 5-calowy dotykowy ekran systemu audio itp., xds (którego chyba w VI w standardzie nie było).
Najważniejsze jednak, że w zależności od wersji masa auta jest mniejsza nawet o 100kg.
Jak ktoś ma ochotę i ogarnia niemiecki to może się pobawić konfiguratorem na niemieckiej stronie:
Konfigurator
Jak widać cena wersji podstawowej w Niemczech jest na takim samym poziomie jak VI a wyposażenie uległo poprawie jak np. standardowy 5-calowy dotykowy ekran systemu audio itp., xds (którego chyba w VI w standardzie nie było).
Re: VW GOLF VII
Pobawiłem się tym konfiguratorem, nie wybrałem ani mega wypaśnej wersji, ani mocnej... a wyszło mi bez rabatów ok. 98 tys. zł... lekka przeginka jak na takie auto...
- rowerek
- Posty: 715
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: VW GOLF VII
Przeglądając jeszcze broszury w pdf-ie natknąłem się na ciekawą informację dot. nawigacji. Otóż teraz kupując nawigację przez 3 lata mamy zapewniony bezpłatny dostęp do update'ów. Czyli zniknie problem starych map i poszukiwanie ich na własną rękę.
Re: VW GOLF VII
Zrobiłem V generacją ponad 100kkm i życzyłbym sobie, żeby S2 tak się trzymała drogi. Uważam, że spora część tej kwoty warta jest wydania na ten model VW. Pozostała, to bazowanie na legendzie Golfa
Re: VW GOLF VII
Tak moim zdaniem w okolicach 70 tys zł można płacić za dobrze prowadzące się auto, ubogie i brzydkie, ale dobrze prowadzące się
Muszę się przejechać Ceedem czy też i30, rok temu przed wyborem SII testowałem zarówno Kię jak i Hyundaia i powiem, że byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, jakość plastików i wyposażenie golfa niszczy na samym starcie, co do jazdy nie wymądrzam się No i kusi 5 letnia gwarancja bez limitu kilometrów
Muszę się przejechać Ceedem czy też i30, rok temu przed wyborem SII testowałem zarówno Kię jak i Hyundaia i powiem, że byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, jakość plastików i wyposażenie golfa niszczy na samym starcie, co do jazdy nie wymądrzam się No i kusi 5 letnia gwarancja bez limitu kilometrów