Enriquez pisze:Dziś zadzwoniła do mnie miła Pani z SAP i poinformowała, że byłem na tyle szybki w ich konkursie, że podstawią mi 20 kwietnia na tydzień Octavię III 2.0 TDI z DSG... Fajnie, nigdy w życiu nic nie wygrałem a tu taki zonk.
może zrobię sobie jakąś wycieczkę krajoznawczą w weekend 20-21.04
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Orzeł wylądował w końcu.
2.0 TDI DSG Elegance - ma chyba wszystko co możliwe.
Zrobiłem na razie z 50km w mieście - wiem już że DSG nie dla mnie.
Start-Stop - denerwuje - co chwilę gasi samochód. Wystarczy się zatrzymać na 2 sekundy.
Asystent pasa ruchu - ciekawa rzecz - puszczamy kierownicę i sam skręca po 300 metrach się jednak buntuje i każe przejąć kontrolę nad autem.
Automatyczne światła drogowe - są - ale jeszcze nie testowałem
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
za bardzo toto dynamiczne nie jest
niby jak mu się dołoży to idzie, ale w porównaniu z manualem w moim SII to więcej wycia niż jazdy
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Orzeł wylądował w końcu.
2.0 TDI DSG Elegance - ma chyba wszystko co możliwe.
Zrobiłem na razie z 50km w mieście - wiem już że DSG nie dla mnie.
Start-Stop - denerwuje - co chwilę gasi samochód. Wystarczy się zatrzymać na 2 sekundy.
Asystent pasa ruchu - ciekawa rzecz - puszczamy kierownicę i sam skręca po 300 metrach się jednak buntuje i każe przejąć kontrolę nad autem.
Automatyczne światła drogowe - są - ale jeszcze nie testowałem
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
tam chyba można jakoś ustawić to gaszenie po ilu s ma gasić. Można na szczęście też wyłączyć.
TO jest tzw. ekologia s/s, a efekty uboczne to wymiana aku po 3 latach i rozrusznika po 4 Wyprodukowanie części - znacznie bardziej energochłonne niż oszczędności, a koszty - klient pokryje. TO samo dotyczy tzw. ekologicznych skór czy świetlówek, które nie lubią włączania/wyłączania i psują się tak samo często jak zwykłe żarówki tańsze 10x - na dodatek bezrtęciowe.