Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
pewnie że diesel lepszy przecież go montowali nawet w starych beczkach
nie to co benzyna którą wstawiali do malucha
jadąc dieslem czuję się jak rasowy kierowca
jadąc benzyną czułbym się jak w maluchu
nie to co benzyna którą wstawiali do malucha
jadąc dieslem czuję się jak rasowy kierowca
jadąc benzyną czułbym się jak w maluchu
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 8 maja 2012, o 20:42
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
hehehe tsi i tdi w naszych superbach dzieli forumowiczow jak kibicow realu i barcelony hehe
P.s ja mam tsi i kibicuje barcelonie
P.s ja mam tsi i kibicuje barcelonie
- forrestas
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wielkopolskie
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Zupełnie nie rozumiem po co te emocje. Nie mniej popieram stwierdzenia, że decyzja VW wynika z słabości silnika 1.8TSI.
Jeżeli silnik jest na prawdę awaryjny to się zmienia jego konstrukcję i już nie jest awaryjny. Bynajmniej nie wycofuje się z produkcji czegoś w co zainwestowało się pieniądze i co przynosi spore pieniądze. Chyba, że się zastępuje to czymś na co jest większe zapotrzebowanie, czymś co odpowiada większej grupie klientów. Z całym szacunkiem dla użytkowników tego i innych for - poza forum istnieje świat w którym, w globalnej skali, są miliony potencjalnych użytkowników i widocznie badania rynku pokazały, że większe korzyści przyniesie VW wycofanie 1.8TSI i postawienie na 1.4TSI. Może na początku produkcji dyskusje o awaryjności miałyby sens, ale na ten moment wydaje mi się, że to decyzja czysto politycznie-ekonomiczna.
Jeżeli silnik jest na prawdę awaryjny to się zmienia jego konstrukcję i już nie jest awaryjny. Bynajmniej nie wycofuje się z produkcji czegoś w co zainwestowało się pieniądze i co przynosi spore pieniądze. Chyba, że się zastępuje to czymś na co jest większe zapotrzebowanie, czymś co odpowiada większej grupie klientów. Z całym szacunkiem dla użytkowników tego i innych for - poza forum istnieje świat w którym, w globalnej skali, są miliony potencjalnych użytkowników i widocznie badania rynku pokazały, że większe korzyści przyniesie VW wycofanie 1.8TSI i postawienie na 1.4TSI. Może na początku produkcji dyskusje o awaryjności miałyby sens, ale na ten moment wydaje mi się, że to decyzja czysto politycznie-ekonomiczna.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Idąc tym tokiem rozumowania to jak rasowy kierowca traktorajjumbo pisze:pewnie że diesel lepszy przecież go montowali nawet w starych beczkach
nie to co benzyna którą wstawiali do malucha
jadąc dieslem czuję się jak rasowy kierowca
A wracając do meritum - 1.4 tsi miały sporo problemów. Zmiana to skutek dążenia do downsizingu a nie stawiania na niezawodną jednostkę.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Zuber, wypluj te słowa, korzenie traktora to BENZYNA, ale była zbyt niebezpieczna i powodowała wybuchy i śmierć kierowców dlatego została zastąpiona dieslem Diesel to raczej wymysł nowszego ekonomicznego kapitalizmu
Pamiętam jeszcze z opowieści dziadka, jak był świadkiem jak kierowca traktora marki Ford poszedł w powietrze razem z kapciami ;]
Pamiętam jeszcze z opowieści dziadka, jak był świadkiem jak kierowca traktora marki Ford poszedł w powietrze razem z kapciami ;]
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Korzenie chyba każdego pojazdu silnikowego to benzyna. Diesel został wprowadzony dla oszczędności. Dlatego diesel do pracy a benzyna dla frajdy
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- rowerek
- Posty: 714
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
forrestas pisze: Nie mniej popieram stwierdzenia, że decyzja VW wynika z słabości silnika 1.8TSI.
Tylko widzisz, VW po prostu wycofuje go na razie tylko z passata, a nie rezygnuje w ogóle. W Audi nowe, zmodyfikowane 1.8tsi jest oferowane w A4,A5 po fl (170KM, 320Nm) oraz w najnowszym A3 (180KM, 280Nm). Z tego co mówi prasa nowe 1.8tsi (180KM) ma trafić także do Octavii III.forrestas pisze:Jeżeli silnik jest na prawdę awaryjny to się zmienia jego konstrukcję i już nie jest awaryjny. Bynajmniej nie wycofuje się z produkcji czegoś w co zainwestowało się pieniądze i co przynosi spore pieniądze.
Moim zdaniem po prostu nie opłaca im się trzepać równocześnie trzech różnych wersji 1.8tsi, wycofują najstarszą z nich (czyli obecne 160KM, które różni się konstrukcyjnie a nie tylko 'programowo') i do czasu premiery zupełnie nowego Passata wypełniają lukę tym co mają czyli 1.4tsi. Ma to też sens z punktu widzenia marketingowego. Nowy Passat-nowy silnik, a nie nowiutki silnik do starego (bo technologicznie to swoje lata już ma) Passata.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Nawet 4 różnych wersji bo jeszcze jest wersja 152 z family. Ten 170 km 320 nm musi fajnie jeździć. Po programie będzie mial pewnie ze 370 nm.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
jedyny silnik benzynowy popieram ale w kosiarkach do trawy
żadnej kosiarki jeszcze w dieslu nie zrobili
żadnej kosiarki jeszcze w dieslu nie zrobili
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Co za debilna dyskusja !!! Ludzie ile wy macie lat ??!! Niby poważni ludzie a zachowują się jak gówniarze !! Z czym wy macie w ogóle problem ??!! Ja wybrałem Superba II z 1.8 TSI ktoś inny kupił 2.0 TDI, a jeszcze inny 3.6 V6 4x4 bo wali go ile to to pali i gdzie tu problem ??!
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
big widzę że już rozumiesz że zrobiłeś błąd kupując tsi
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Big weź kontakt do dealera od jjumbo. Wyluzujesz się trochę
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
nawet szef vw przyznaje się do błędu wypuszczenia silnika tsi
oto dowód
http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia ... du,1862593" onclick="window.open(this.href);return false;
oto dowód
http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia ... du,1862593" onclick="window.open(this.href);return false;
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 09:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 218KM@309NM
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Dokładnie - spójrz choćby na jego ostatniego postaZuber pisze:Big weź kontakt do dealera od jjumbo. Wyluzujesz się trochę
Słuszna uwaga. Zresztą na ile się orientuję, to ani w Golfie, ani w Passacie ten silnik nie miał specjalnego powodzenia. Jak Golf w benzynie, to albo 1.4, albo GTI. W Passacie z kolei powyżej 1.4TSI od dawna triumfy święciły dwulitrówki: FSI i TFSI, a teraz TSI. Z Superbem jest dokładnie odwrotnie, chociaż z drugiej strony decydenci VW mogą chcieć podnieść sprzedaż 2.0TSI, więc ostatecznie grom ich wie .rowerek pisze:Tylko widzisz, VW po prostu wycofuje go na razie tylko z passata, a nie rezygnuje w ogóle.