Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
- przem00
- Posty: 628
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 15:15
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KWI
Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Zastąpi go 1.4 TSI twicharger 160 KM 240 nM.
Więcej tutaj - w tym porównanie silników.
http://www.auto.cz/volkswagen-passat-1- ... rger-71163" onclick="window.open(this.href);return false;
Więcej tutaj - w tym porównanie silników.
http://www.auto.cz/volkswagen-passat-1- ... rger-71163" onclick="window.open(this.href);return false;
- forrestas
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wielkopolskie
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
No to biegiem do salonu po S2 1.8TSI (kto planuje) bo niedługo pewnie ta sama "choroba" dotknie Skodę. W Golfie VI już uskutecznili tą politykę (poza modelami specjalnymi np. GTI nie ma silnika większego niż 1.4TSI 160KM w ofercie). Był to jeden z powodów dla których kolega zrezygnował z Golfa Highline i kupił Octavie Elegance.
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 09:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 218KM@309NM
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
No tak, skoro silnikiem roku została fordowska litrówka, to po prostu wstyd w Golfa, czy Passata w "cywilnych" wersjach montować takie monstrum, jak 1.8 . W końcu era downsizingu...
Z tymi 160KM to nawet pewnie będzie jeździć, chociaż już dochodzi parę istotnych elementów do potencjalnego zużywania się. Ale ciekaw jestem, co z tego będą umieli wyczarować tunerzy - i jak długo pojeździłby taki twincharger zrobiony np. na 200KM
Z tymi 160KM to nawet pewnie będzie jeździć, chociaż już dochodzi parę istotnych elementów do potencjalnego zużywania się. Ale ciekaw jestem, co z tego będą umieli wyczarować tunerzy - i jak długo pojeździłby taki twincharger zrobiony np. na 200KM
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Niedługo się okaże, bo na pewno chętni się znajdą.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Niedługo krowy typu Superb będą jeździć z pojemnościami porówywalnymi do czinkłeczento czy też matiza.
-
- Posty: 1592
- Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Lublin
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
No to nie jest zbyt dobra wiadomość, bo jak by nie było 1.8 TSI to świetny silnik. Przede wszyskim choplernie elastyczny co jest jego gigantycznym plusem.
Co do małych silniczków. Wczoraj jeździłem Renault Clio IV z 3 cylindorwym 0.9. Tce pod maską (90KM i 135 Nm).
Co do małych silniczków. Wczoraj jeździłem Renault Clio IV z 3 cylindorwym 0.9. Tce pod maską (90KM i 135 Nm).
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Silnik udany, poza tym, że najbardziej z niego cieszą się producenci olejów do silnika z racji większego zapotrzebowania w tej jednostce na takowy
Taka mała dygresja, nie atakujcie mnie
I jak tym Clio, jedzie się pewnie fajnie, ładnie pięknie... Tylko w tym całym downsizingu czynnikiem odstraszającym jest jego żywotność, przynajmniej na samym początku...
Czy jest ktoś, kto z czystym sumieniem zdecydowałby się na superaśnego Mondeo z 1,0 litrem pod maską?
Chyba pytanie retoryczne...
Taka mała dygresja, nie atakujcie mnie
I jak tym Clio, jedzie się pewnie fajnie, ładnie pięknie... Tylko w tym całym downsizingu czynnikiem odstraszającym jest jego żywotność, przynajmniej na samym początku...
Czy jest ktoś, kto z czystym sumieniem zdecydowałby się na superaśnego Mondeo z 1,0 litrem pod maską?
Chyba pytanie retoryczne...
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
a może odchodzą od tych motorów bo po czasie widać że stają się awaryjne i są z nimi problemy
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Heh. To by prędzej tego 1.4 wycofali.
Jakby mieli wycofywać, te które w początku produkcji były wadliwe, to by im został chyba 1.6 MPI, no i może jeszcze 1.9 TDI (którego już niestety nie produkują...)
Jakby mieli wycofywać, te które w początku produkcji były wadliwe, to by im został chyba 1.6 MPI, no i może jeszcze 1.9 TDI (którego już niestety nie produkują...)
- przem00
- Posty: 628
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 15:15
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KWI
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Oj jestem tego samego zdania ! W jettcie miałem i był nie do zajechania pomimo 105 KM fabrycznychbo i może jeszcze 1.9 TDI (którego już niestety nie produkują...)
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 09:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 218KM@309NM
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
A cóż to za bzdury ? Może jak się nie ma cierpliwości do właściwego docierania, ale na mnie jakoś żaden producent oleju zbytnio nie zarobił, biorąc pod uwagę dolewkę aż pół litra na 15 tys. km (do pierwszej wymiany)szms pisze:Silnik udany, poza tym, że najbardziej z niego cieszą się producenci olejów do silnika z racji większego zapotrzebowania w tej jednostce na takowy
Jak z 1.8TSI są problemy, to przejście na twinchargera to jak przesiadka ze skutera na ścigacza - bo skuter niebezpieczny w razie kolizjijjumbo pisze:a może odchodzą od tych motorów bo po czasie widać że stają się awaryjne i są z nimi problemy
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Zaraz bzdury, znam dwóch użytkowników tego silnika i do każdej wymiany "wymieniają prawie cały" olej dolewkami, co najlepsze w instrukcji napisane, że to normalne
Może trochę przekoloryzowane, ale ten silnik bierze olej, po prostu. Przecież się nie czepiam
Może trochę przekoloryzowane, ale ten silnik bierze olej, po prostu. Przecież się nie czepiam
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
1.8 tsi to bardzo fajny silnik. Zakresem użytecznych prędkości obrotowych (maksymalny moment obrotowy) miazdzy 2.0 tdi. Dzięki temu nie trzeba wachlowac biegami tak jak w dieslu. Kultura pracy jest wspaniała.
Ale faktycznie w wersji CDAA potrafi brać olej. Zazwyczaj około litra do przeglądu ale pewnie zdarza się, że więcej. Nie on jeden bo 2.0 tfsi potrafiły brać litr na 1000 km. 2.0 tdi na pompowtryskach też lubiły wypić.
Więc nie poprawiajcie sobie humoru użytkownicy klekotow krytykujac nasze silniczki bo my jesteśmy z nich zadowoleni
Ale faktycznie w wersji CDAA potrafi brać olej. Zazwyczaj około litra do przeglądu ale pewnie zdarza się, że więcej. Nie on jeden bo 2.0 tfsi potrafiły brać litr na 1000 km. 2.0 tdi na pompowtryskach też lubiły wypić.
Więc nie poprawiajcie sobie humoru użytkownicy klekotow krytykujac nasze silniczki bo my jesteśmy z nich zadowoleni
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪