Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Nie wiem jak w pasku ale w s2 jedyna przewaga 1.8 tsi nad 2.0 tsi to możliwość wyboru manuala i 4x4. W wersji z dsg różnica ceny jest już niewielka i lepiej brać 2.0 tsi. Spalanie bardzo zbliżone a mocy więcej.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Gdyby było 2.0 z 4x4 z niewielką różnicą ceny, to nawet chwili nie zastanawiałbym się, który wybrać - ale nie było. 1.8 i 2.0 to przecież podobne jednostki, a 2 pojawiła się jako rozwinięcie 1.8. Podobnie było w dyszlach - 1.9 przerobiono na 2.0 (niestety) . Obydwie zmiany to oczywiście rozwój, a nie prosta powiększona kopia. Później w dyszlach pojawiło się 1,6 bo eko-logia/nomia, a w benzynie 1.4.Super_Be pisze:...Słuszna uwaga. Zresztą na ile się orientuję, to ani w Golfie, ani w Passacie ten silnik nie miał specjalnego powodzenia. Jak Golf w benzynie, to albo 1.4, albo GTI. W Passacie z kolei powyżej 1.4TSI od dawna triumfy święciły dwulitrówki: FSI i TFSI, a teraz TSI. Z Superbem jest dokładnie odwrotnie, chociaż z drugiej strony decydenci VW mogą chcieć podnieść sprzedaż 2.0TSI, więc ostatecznie grom ich wie .
Co do dyskusji o wyższości jednego paliwa nad drugim - każdy napęd ma plusy dodatnie i ujemne jak powiedział klasyk Lech W. proszę tylko nie uzasadniać wyższości diesla ekonomią przy przebiegach rzędu 20tys. km rocznie, bo dłuuuuugo trzeba na nią czekać. A z dużą ilością jazd miejskich to nigdy się nie pojawi. Pomijam oczywiście patologie typu kratki, tankowanie na "Żuka", czy kradzież paliwa szefowi - tankując prywatne auto służbową kartą.
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 18:59 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Kratka to nie patologia kolegów tylko MF, dla którego trzeba wozić cement, żeby potrzebować samochodu do pracy. Tankowanie na "Żuka" to patologia 50/50 MF i użytkownika - pierwszego jak wyżej, drugiego - nie musi oszukiwać. Kradzież paliwa - cóż, kradzież to kradzież.
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Odp: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Żaden z Was nie ma racji, a najbardziej myli się Zuber. Korzenie silnika to wungiel i para wodna, a nie jakaś tam benzyna... A tak poza tym, to o co chodziło?
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 09:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 218KM@309NM
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Jak to o co? O to, który silnik w Superbie jest najlepszy i dlaczego właśnie 1.8TSI . I że wycofują go z Passata, bo ten na wungiel i parę będzie lepszy . Zresztą ty też się mylisz, bo zaczęło się od zaprzęgu konnego, a jeszcze wcześniej kierowcy odpychali się nogami o drogę. Widziałem taki dokument o tematyce archeologicznej - The Flintstones czy jakoś tak...dato pisze:Żaden z Was nie ma racji, a najbardziej myli się Zuber. Korzenie silnika to wungiel i para wodna, a nie jakaś tam benzyna... A tak poza tym, to o co chodziło?
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
i tak najlepszy silnik to tdi
może ten wasz tsi kiedyś dopracują bo jak na razie to klapa
może ten wasz tsi kiedyś dopracują bo jak na razie to klapa
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
kurrrr....
ugryzło Was coś w 4 litery?
Tu flame 1.8 TSI vs. TDI
na OCP polewka z 1.4 TSI...
Łot de fak?
ugryzło Was coś w 4 litery?
Tu flame 1.8 TSI vs. TDI
na OCP polewka z 1.4 TSI...
Łot de fak?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
zakleiłeś już głowicę gumą do żucia i zamontowałeś nożną pompkę oleju? Jak ktoś ma skrzynię DSG to pod lewą nogę. A jak nie ma to pod nogi pasażera, bo ori to czasami przestaje działać Ja też już strugam kołek do naciągania łańcucha - może się przydać.jjumbo pisze:i tak najlepszy silnik to tdi
może ten wasz tsi kiedyś dopracują bo jak na razie to klapa
Najlepszy silnik VW to albo 1.6 AKL, BSE albo 1.9 z turbiną bez geometrii. Niestety tak TDI, jak i TSI cierpią wciąż na choroby wieku dziecięcego i jak jedną wyleczą, to się druga ujawnia.
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Najlepsze silniki są w tirach i autobusach, one walą po melon kilometrów, a potem przyjeżdzają do Polski i jeszcze w Polsce wożą towary i dzieci do szkoły. I co, wasze tsi padną do tego czasu osiem razy, tdi tylko 5 razy
Miłego dnia!
Miłego dnia!
- forrestas
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wielkopolskie
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Dawno się tak nie ubawiłem od rana - bardzo trafny komentarz.rezon pisze:zakleiłeś już głowicę gumą do żucia i zamontowałeś nożną pompkę oleju? Jak ktoś ma skrzynię DSG to pod lewą nogę. A jak nie ma to pod nogi pasażera, bo ori to czasami przestaje działać Ja też już strugam kołek do naciągania łańcucha - może się przydać.
Najlepszy silnik VW to albo 1.6 AKL, BSE albo 1.9 z turbiną bez geometrii. Niestety tak TDI, jak i TSI cierpią wciąż na choroby wieku dziecięcego i jak jedną wyleczą, to się druga ujawnia.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Ty się nie ciesz - też strugaj kołek do napinania łańcucha I pomyśleć, że łańcuch to kiedyś był niemal wieczny napęd. Chociaż w Ładzie też zmieniałem co 100kkm, ale tam bardziej leciały koła zębate niż sam łańcuch.
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 1 paź 2012, o 09:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 218KM@309NM
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
To tylko jjumbo wziął jakiś lepszy towar i tak go nakręciło, że wszyscy chcą od niego wyciągnąć namiary na dealera i go podpuszczają dalej . Albo też już coś wzięli... . No bo nie wiem, komuś by naprawdę tak przeszkadzało, że ktoś ma 1.8TSI i jak na złość nie ma z nim żadnych problemów...? Nieeee, po prostu niektórych za długo trzyma, spokojnie, zmęczą się w końcuEnriquez pisze:kurrrr....
ugryzło Was coś w 4 litery?
- forrestas
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wielkopolskie
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
@Rezon - to taki śmiech przez łzy, niestety. Już od jakiegoś czasu, po odpaleniu, po dłuższym postoju, na początku dziwnie klekoce, wkręca się i faluje w okolicach 1500 obrotów, żeby po kliku sekundach się ustabilizować i ustawić się na 1000 (dopóki nie wyłączy ssania). Zgłaszałem, ale usłyszałem TTTM. Do końca gwarancji trochę zostało więc na razie jestem spokojny ale przyjdzie czas, że będzie trzeba zacząć eskalować
Co oczywiście nie zmienia faktu, że to najlepszy silnik z jakim miałem do czynienia a nie jakieś tam klekoty
Co oczywiście nie zmienia faktu, że to najlepszy silnik z jakim miałem do czynienia a nie jakieś tam klekoty
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Koniec silników 1.8 TSI w Passacie
Tsi tak mają. Ma to ponoć związek że smarowaniem. Tylko u nas obroty niższe - na początku ok. 1000 żeby spaść do 800 rpm.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪