Strona 1 z 1

Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:

: 10 lis 2010, o 19:27
autor: Medyk
Cześć
Mam prośbę - ktoś możę montował z Was mechaniczną blokadę dźwigni zmiany biegów.. wystepuje w akcesoriach w skodzie.
Jezeli mozecie podajcie mi cene i czy warto generalnie to montowac... moze slyszeliscie ze to jest np nic nie warte rozwiazanie...

Przy zamawianiu swojego auta zapytalem o to ale jakos Pani sprzedajaca miala mi to sprawdzic i powiedziec ale tak sie przejalem tym ze auto zamowilem ze zapomnialem o tym pozniej....

Z gory dzieki

Pzdr
Medyk

Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:

: 10 lis 2010, o 20:34
autor: patryk_wawa
Ja zamówiłem. Zawsze dodatkowe zabezpieczenie mechaniczne się przyda przed przypadkową kradzieżą.
Nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości, bo auto odbieram w styczniu.
Dla speca złamanie każdego zabezpieczenia to tylko chwila, ale przypadkowy małolat już nie pojedzie.

Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:

: 11 lis 2010, o 06:28
autor: Krzysiek
Ja także mam zamontowane lecz wykonałem to w firmie zewnętrzej i koszt blokady z montażem wyniósł 650 zł.

Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:

: 11 lis 2010, o 08:14
autor: eX
polecam najpierw poszukac, tematow jeszcze nie mamy tyle na forum zeby byl problem

http://forum.superbclub.pl/viewtopic.ph ... 99&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:

: 11 lis 2010, o 21:12
autor: TomASS
patryk_wawa pisze:Ja zamówiłem. Zawsze dodatkowe zabezpieczenie mechaniczne się przyda przed przypadkową kradzieżą.
Nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości, bo auto odbieram w styczniu.
Dla speca złamanie każdego zabezpieczenia to tylko chwila, ale przypadkowy małolat już nie pojedzie.
Na małolata wystarczy imobiliser ;)


Teraz nie kupiłem blokady, bo mam AC. Jednak gdyby nie miał to na pewno bym zainwestował w blokadę.

Kiedyś miałem taką historię:
Pojechałem nad morze, okolice Rewala, pech chciał, że w sezonie było b. trudno o domki - do plaży miałem ok 2km. Więc podjeżdżałem autkiem. Wracam do auta (Mercesdes, co ważne w tej historii - automat) i patrzę - auto zapalone - myślę, kurde, zostawiłem włączone auto?! Ale kluczki mam w ręku. Maska otwarta, jakieś kable wystają (jako zabezpieczenie była zarobiona "domorosłym sposobem" klawiatura na kod w schowku - złamane).
Auto zgasiłem kluczykiem, niestety już były zamki połamane łamakiem i już nie chciał zapalić :/
Jedyne co uchroniło to właśnie blokada skrzyni biegów - jako że automat ma po drugiej stronie (od pasażera) blokadę to nie zauważyli za pierwszym razem - dodatkowo blokadę zasłaniała butelka (znaleziona później w 10m dalej - pewnie ze złości wyrzucona) ;)

Także mogę polecić blokadę - nawet dla zawodowca, jeśli jest to dobra blokada oraz dobrze założona, jeśli nie powstrzyma to albo zniechęci albo zabierze cenny czas.
Sam montowałem w jednym aucie (Golf 5) i powiem - nie jest łatwo takie coś zdjąć.

Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:

: 14 lis 2010, o 00:52
autor: maclan
Fakt na moje oko dobrze ta blokada jest zalozona i sprawia dobre wrazenie, latwo sie zapina i nie rzuca sie w oczy, sam mam taka i powiem ze chyba warto.
Jak ukladalem kabel do CB to widzialem to w srodku montowana na zrywane sruby, czyli jak je dokrecasz to po dopierniczeniu odpada główka i zostaje tylko szpikulec, demontaż jedynie chyba prze rozwiercenie.
Zawsze to jakis opozniacz.
Raz widzialem oktawie w serwisie po wlamie, wlasnie blokada im zostala do zrobienia, a auto niezle zniszczyli w ferworze walki.

Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:

: 18 lis 2010, o 21:15
autor: tommy
Ja zakładałem taką blokadę BearLock w salonie przed odbiorem auta. Jestem z tego rozwiązania zadowolony.
bolec jest na stałe w prawej części tunelu (przed fotelem pasażera) wystarczy jeden ruch i na wstecznym lewarek jest zablokowany. Jedyna niedogodność - to kilkanaście razy zdarzyło mi się uruchomić silnik z zapiętą blokadą (a kluczyk mam przy "scyzoryku") ale to raczej moja wina. to rozwiązanie jest lepsze. W octavii miałem również blokadę ale bolec był umiejscowiony dość niefortunnie pod kolumną kierownicy, więc za każdym razem trzeba było go wyjmować i trafiać w otwór w niezyt wygodnej pozycji. A bearlock jest bardzo wygodny w obsłudze, solidny i estetyczny - POLECAM

Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:

: 30 lis 2010, o 19:25
autor: Subaru
Ja też mam tą blokadę. Zawsze jedno zabezpieczenie więcej. Ma jednak jedną podstawową wadę, przez co można je obejść w dość prosty sposób :(