Wersja scout

Czy podoba Ci sie wersja Scout?

Czas głosowania minął 29 cze 2013, o 21:07

Tak
15
60%
Nie
10
40%
 
Liczba głosów: 25

Awatar użytkownika
Zaj007
Posty: 1278
Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Maciej
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Wersja scout

Post autor: Zaj007 »

Wygrałem :?: Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Wersja scout

Post autor: Misiek Fisiek »

Dla mnie wygrałeś Obrazek Ale czekam na ripostę Grześka ObrazekObrazek
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
grzesiu26
Posty: 2705
Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Wersja scout

Post autor: grzesiu26 »

No dobra... To do dzieła ;)

Spojrzałem jeszcze raz na zdjęcie Scouta... Patrzę i patrzę i sorry... Obrazek

Patrzę jeszcze raz - może znajdę coś co mnie przekona do tego, że to fajna bryka.
Nie wytrzymałem nawet do końca Obrazek

No ok - mówię sobie, jeszcze raz - ten ostatni, może jednak
Obrazek

Myślę sobie - trudno - nie przekonam się do niego - olać to Obrazek

Idę stąd Obrazek - i moja kura też Obrazek w wersji "NO SCOUT" :D
Awatar użytkownika
grzesiu26
Posty: 2705
Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Szczecin

Re: Wersja scout

Post autor: grzesiu26 »

Nie bijecie mi braw to zawołałem swoich klakierów:

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Zaj007
Posty: 1278
Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Maciej
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Wersja scout

Post autor: Zaj007 »

Nie pozostanę dłużny.
Zuber, chędożyć opinię innych. Obrazek Obrazek i olać ją ciepłym moczem, Obrazek to Tobie ma się podobać.
Wyniki ankiety świadczą, że Twoja opinia nie jest odosobniona Obrazek . Dlatego niech haterzy się odwalą Obrazek bo samochód nie wygląda źle Obrazek i nikt wiochy nie będzie wytykał Obrazek . Trochę lifestylu w aucie dla tetryków Obrazek się przyda. Auto na bank będzie się wyróżniało. Być może potem takich Skód pojawi się więcej i będziesz mógł się tylko oblizać Obrazek
Passek ma wersję uterenowioną, Audi też, a czego my się mamy wstydzić? Obrazek
Ustrzel graty w dobrej cenie Obrazek i jak pisałem wyżej rock'n'roll Obrazek .
Obrazek
Awatar użytkownika
szymi81
Posty: 459
Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: seria
Lokalizacja: Katowice

Re: Wersja scout

Post autor: szymi81 »

Takie rzeczy to tylko na forum superba :)
Obrazek

Moja kurka: http://goo.gl/6qIZv7

Sprzedam felgi: http://goo.gl/DmfXDJ
Awatar użytkownika
dato
Posty: 3479
Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
Imię: Darczysław...
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Wersja scout

Post autor: dato »

To prawda. Zuber, za kasę ze sprzedaży sprężyn HR (-40mm) kupisz sobie takie +40 ?
;)
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Wersja scout

Post autor: Misiek Fisiek »

Sprężyny już mam czaderskie. Dłuższe niepotrzebne. A H&R są raczej niesprzedawalne. Ale ogłoszenie może wisieć, nic nie kosztuje.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Rok z Bagien
Posty: 120
Rejestracja: 17 wrz 2012, o 14:32
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: okolice Łodzi

Re: Wersja scout

Post autor: Rok z Bagien »

Kliknąłem na TAK.
Jakby było opcja "zdecydowanie tak" to mocniej bym kliknął...... :lol:

Dodam, że Allroad to moje marzenie. A tak byłaby prawdziwa namiastka.

PS. Nigdy nie rozumiałem i pewnie już za życia nie zrozumiem, pędu do kładzenia autka na glebie.... :?
Popatrz jeno - rzekł Szarlej, zatrzymując się. - Kościół, karczma, bordel, a w środku między nimi kupa gówna. Oto parabola ludzkiego żywota. - cyt. A. Sapkowski
Awatar użytkownika
dato
Posty: 3479
Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
Imię: Darczysław...
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Wersja scout

Post autor: dato »

Rok, bo najpierw musisz zrozumieć pęd do pędu i wtedy się dowiesz, że im niżej, tym stabilniej ;)
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Wersja scout

Post autor: Misiek Fisiek »

Na dobrych amortyzatorach nawet przy wysokim prześwicie jest tak stabilnie, że naprawdę nie trzeba niżej. Ale niżej jest ładniej. Gleba -40 to przesada bo cierpią właściwości użytkowe ale - 20 jest fajne.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
forrestas
Posty: 220
Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Adam
Lokalizacja: wielkopolskie

Re: Wersja scout

Post autor: forrestas »

Dato, pęd do pędu to rozumiem, ale czy można i wypada go realizować na drogach publicznych pełnych niedzielnych kierowców i ciężarówek prowadzonych przez ludzi bez wyobraźni?

Na razie wiem, że im niżej tym bardziej dupą trzęsie :)
Awatar użytkownika
dato
Posty: 3479
Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
Imię: Darczysław...
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Wersja scout

Post autor: dato »

Ależ owszem, czemu nie ;)
Tylko trzeba mieć oczy dookoła głowy.

Realizuję właśnie plan Zubera - a tak naprawdę, to plan mój, chwilę wcześniej zrealizowany przez bogat$zego Zubera ;) - i powtarza się sytuacja z zeszłego roku: nowe amory w przeddzień wyjazdu na Chorwację, te same obniżone o 2cm Skodziano-Sportowe sprężyny. Maestro właśnie obrabia mi tylne B6 bo przód już gotowy do montażu, auto stoi na placu u Dobruckiego, od rana będzie rozbierane, popołudniem odbiorę.

Znów 1 wieczór pojeżdżę "testowo", a następnego dnia pogonię na max dociążonym w wymagającej trasie. Przy FSD były zachwyty, a po powrocie szał nie całkiem powoli opadał. Zobaczymy, jak będzie tym razem. Okaże się w sierpniu - wrześniu, jak kilka razy pojadę sam i z pustym dachem w trasy autostradowe. Jak tylko będzie wiało to będę wiedział co z tego wyszło - czy jest ok, czy nie.

Mój cel: doprowadzić do tego, żeby na wietrze auto nie myszkowało przy dużych prędkościach. Cel alternatywny: udowodnić to, co mówiłem od początku (bo tak cały czas podejrzewam) - że jest to wina bryły i jej zj&&nej aerodynamiki i po prostu trzeba przywyknąć, albo zmienić dupowóz.

IMO lepiej niż lekkie obniżenie + torowe amortyzatory (B6 zmodyfikowane przez najlepszego fachmana w tej części Europy) już się nie da wykombinować. Tak robię i tak zostanie do końca mojego użytkowania S2. Kompletne zawieszenie fabryczne Nowonabywca dostanie ładnie ostreczowane w komplecie z pojazdem i sam będzie decydował co dalej.
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Wersja scout

Post autor: Misiek Fisiek »

Jak to nie pomoże to faktycznie nic już nie pomoże. Ale wg mnie będzie lepiej. U mnie potrafił myszkować już przy 160. Po zmianie jest wyraźna poprawa.

Ale jak się przyzwyczaiłem to nie uważam żeby było to szczególnie komfortowe zawieszenie. Jest oczywiście ok ale przez to, że tak skutecznie tłumi drgania na odbiciu to jednak trochę się dostaje. Jeżdżę z wideokamerką, która ma takie ustawienie, żeby zapamiętywać nagrania ze zdarzeń kiedy będą bardzo silne wstrząsy (wypadek) i nie nagrać na nich kolejnego filmu (nagrywa w cyklu). Jak jeżdżę po wawie to kilka razy dziennie włącza się "emergency" i nagrywa w tym trybie :lol:
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
rezon
Posty: 3475
Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220KM 440Nm
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Wersja scout

Post autor: rezon »

dato pisze:... Mój cel: doprowadzić do tego, żeby na wietrze auto nie myszkowało przy dużych prędkościach. Cel alternatywny: udowodnić to, co mówiłem od początku (bo tak cały czas podejrzewam) - że jest to wina bryły i jej zj&&nej aerodynamiki i po prostu trzeba przywyknąć, albo zmienić dupowóz.....
naprawdę nie wiem, o czym piszecie. Jak czytam wypowiedzi nt. myszkowania i wariacji nt. zawiasów to mam wrażenie, że jestem na innym forum. Ostatnio jeździłem trochę na kierunku E-W i z powrotem, wiatr najczęściej południowy, może przy 180 S2 nie udaje pustaka na drodze, ale nie trzeba wielkiego wysiłku aby go na niej utrzymać. Generalnie trzyma się drogi, nie myszkuje. A ja nie dość, że mam serię, to jeszcze 4x4 i pakiet na bezdroża czyli teoretycznie powinno prowadzić się znacznie gorzej niż na obniżonym i zmodzonym.
Był S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
ODPOWIEDZ