Strona 8 z 12

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 26 sie 2015, o 09:35
autor: szms
Powiem Ci, że nie jeździ tak :lol:

Naprawdę mimo zdolności Rafiego to niee.... nie dałby rady. :mrgreen:

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 26 sie 2015, o 10:21
autor: sko89
Mej - źle się wyraziłem. Chodziło mi o zalecenie serwisowe i dotyczy ono wszystkich skrzyń DSG. Nie jest to typowa akcja serwisowa, że klienci są wzywani do ASO lub informowani o niej przy okazji przeglądu. Jak klient się pojawi w ASO i zgłasza szarpanie przy zmianie 1 na 2 to wówczas producent zaleca to co napisałem. Nie ma to związku z konkretnymi numerami VIN. Tamte akcje serwisowe dot. DSG 7 były związane z konkretnymi nr VIN i nikt się nie pytał czy objawy występują czy nie.

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 26 sie 2015, o 10:47
autor: whity
szms pisze:Powiem Ci, że nie jeździ tak :lol:

Naprawdę mimo zdolności Rafiego to niee.... nie dałby rady. :mrgreen:
4000 to nie takie trudne;)

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 27 sie 2015, o 10:19
autor: Pietra
Ja mam DSG6, auto z marca 2014 i ostatnio zmiana biegów z 1 na 2 stała się zauważalna.
Przedtem wszystkie zmiany szły jak masełko a teraz z 1 na 2 jest wyraźne szarpnięcie. Ale nic nie stuka :)
Właśnie się zastanawiam czy to reklamować czy tez poczekać do przeglądu. Mam już 75kkm, do 90 dobije za 3-4 miesiące to przy okazji mi to rozgrzebią.

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 28 sie 2015, o 22:44
autor: Enriquez
Oby poskładali z powrotem...

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 29 sie 2015, o 08:03
autor: mlody_tm
Panowie... a czy Wam też na zimnym silniki przy redukcji... gdy radia nie sluchacie :) słychac metaliczny dzwiek przy redukcji ? gdy sie np hamuje z 4 lub 5tki tak do zera... to slysze cos metalicznego gdy zrzuca z 3 na 2 i nie raz z 4 na 3. czasami cos metalicznego nawet na cieplym uslysze przy redukcji.... bardzo prosze o Wasze opinie....

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 30 sie 2015, o 22:39
autor: Zaj007
Czasem czuć delikatne puknięcie. Nic metalicznego.

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 31 sie 2015, o 16:49
autor: mlody_tm
No wlasnie u mnie tez.
ale to dosc slychac na zimnym silniku.... szlag wie czy olać czy dać gdzies na diagnoze porządną....

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 5 wrz 2015, o 06:51
autor: krzych64
stuki przy zmianie z 1 na 2 zdiagnozowane: sprzęgła padają przebieg 88 tys ot taka współczesna motoryzacja

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 5 wrz 2015, o 10:02
autor: sko89
Załapałeś się jeszcze na gwarancję? Jeżeli tak to pół biedy, drugie pół to jak to wszystko ASO poskłada. Mam wątpliwości.

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 5 wrz 2015, o 11:47
autor: Zaj007
Masz skrzynie 6-cio czy 7-dmio biegową?

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 13 wrz 2015, o 14:57
autor: krzych64
skrzynia to dsg 7 bieg, samochód po gwarancji, nie naprawiałem tak jeździłem do 100 tys i całe szczeście sprzedałem to wozidło skoda

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 14 wrz 2015, o 20:15
autor: Zaj007
To nic dziwnego :P Typowa przypadłość tych skrzyń.

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 4 paź 2015, o 00:11
autor: bobek84
Auto 1.8 tsi dsg7 04.2010r swiezo zakupilem w Niemczech i uzytkuje rowniez w Niemczech, od pierwszego wladciciela z przebiegiem 65tys km, jezdze nim 3 dni i dzis po dluzszym kręceniu po miescie gdy auto dobrze sie rozgrzało zauważyłem że: na 1 i na 2 biegu auto delikatnie poszarpuje ( jakby przejezdżał po wzdłużnych nierównościach ,jak opisał to ktoś wcześniej tzw. żabka) i mam wrażenie jakby po wrzuceniu na 2 bieg auto mocniej ciągneło przy takim samym naciśnięciu na gaz. Po przeszukaniu wielu wątków wyciągnąłem wnioski że albo sprzęgiełka w skrzyni albo problem z mechatroniką( lub to to samo) i teraz pytanie jaki moze byc koszt wymiany sprzegieł lub naprawa mechatroniki? Czy można to naprawić poza ASO u speców od automatów czy też lepiej w ASO?

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 4 paź 2015, o 10:52
autor: sko89
Jak masz po gwarancji i nie chcesz kombinować w Skodzie z dobrą wolą. to lepiej poza ASO w specjalistycznym warsztacie skrzyń automatów. Trzeba znaleźć jakiś dobry w okolicy, mający dobrą opinię od lat. Ale spróbuj powalczyć w ASO. W Niemczech masz większe szanse niż w Polsce, że rozpatrzą to przychylnie. Szczególnie teraz jak VW AG nabroił ze spalinami. Może zgodzą się na 50% redukcję kosztów itp. Wówczas trzeba skalkulować czy wychodzi taniej niż w prywatnym, specjalistycznym. Jeżeli różnica jest niewielka to lepiej poza ASO. W ASO kiepsko robią skrzynie. Renomowany prywatny też da gwarancje na skrzynie po naprawie.