Strona 4 z 12

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 29 cze 2011, o 09:43
autor: edeks
U mnie coraz gorzej :( W tej chwili ok 8200 km przejechane i do poprzednich objawów doszły szarpnięcia przy zmianie przełożeń podczas przyspieszania i czasem postukiwanie przy jeździe ze stałą prędkością w zakresie 50 - 60 km/h. Brzmi to tak, jakby coś przykleiło się do opony mniej więcej.
A miało być tak pięknie... do tego pojawiły się jeszcze dodatkowe odgłosy przy przy ciut szybszym ruszaniu na 1 i 2 biegu coś brzęczy pod maską jakby jakaś blacha wpadała w wibracje i o coś waliła.
I w przyszłym tygodniu znowu ASO :( Mam tylko nadzieję, że tym razem objawy wystąpią podczas jazdy z mechanikiem...

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 29 cze 2011, o 11:50
autor: Misiek Fisiek
Znalazłem ciekawy wątek na forum passata:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=65359" onclick="window.open(this.href);return false;

i proponowane rozwiązanie:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... ost1219538" onclick="window.open(this.href);return false;

Weźcie pod uwagę, że Superbaśka jest na płycie podłogowej od paska.

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 10:58
autor: bezduszny
podobno problemem w DSG6 jest mechatronika... i dotyczy to wszystkich skrzyń
po prostu jest to wada tej technologii

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 12:10
autor: Nematode
bezduszny pisze:podobno problemem w DSG6 jest mechatronika... i dotyczy to wszystkich skrzyń
po prostu jest to wada tej technologii
O mechatronice było faktycznie w DSG6 sporo wątków. Jednak była akcja serwisowa chyba na to i wymieniali. Obecne pojazdy z DSG6 są podobno pozbawione problemów z mechatroniką.

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 12:13
autor: bezduszny
Rozmawiałem dzisiaj z MR Motors na temat wytrzymałości na niutona...
no i spokojnie wytrzyma 400Nm

a jak ma się coś sypać to właśnie ta mechatronika

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 14:52
autor: Nematode
bezduszny pisze:Rozmawiałem dzisiaj z MR Motors na temat wytrzymałości na niutona...
no i spokojnie wytrzyma 400Nm

a jak ma się coś sypać to właśnie ta mechatronika
Rozumiem, że cały czas rozmawiamy o DSG6?

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 15:02
autor: bezduszny
tak
DQ250 bądź DQ300

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 15:36
autor: Tomek
Nematode pisze: O mechatronice było faktycznie w DSG6 sporo wątków. Jednak była akcja serwisowa chyba na to i wymieniali. Obecne pojazdy z DSG6 są podobno pozbawione problemów z mechatroniką.
Gdzie można znaleść informacje o tej akcji serwisowej? Może jest lista numerów VIN?

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 15:48
autor: Zaj007
O tu: LINK

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 16:10
autor: Misiek Fisiek
bezduszny pisze:Rozmawiałem dzisiaj z MR Motors na temat wytrzymałości na niutona...
no i spokojnie wytrzyma 400Nm

a jak ma się coś sypać to właśnie ta mechatronika
Tunerzy niemal zawsze twierdza ze wytrzyma a jak cos sie posypie to Ty placisz za wymiane.

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 16:29
autor: bezduszny
Zuber pisze: Tunerzy niemal zawsze twierdza ze wytrzyma a jak cos sie posypie to Ty placisz za wymiane.
taki urok tuningu...
ale zawsze możesz zapytać właściciela tego pojazdu...:

Obrazek

..."dlaczego mu się nie psuje" ;)

Choć (przyznaję) na mój gust już powinna to zrobić jakiś czas temu.

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 16:41
autor: Zaj007
Koła zębate, dyfer, obudowa nie stanowi problemu. Pierwsze padną sprzęgła, które można zmienić na wytrzymalsze.

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 17:26
autor: frytol
W aucie z wykresu siedzi skrzynia HGP ze wzmocnionymi sprzęgłami i wydłużonymi przełożeniami, która kosztowała 7k euro ;)

Wzmocnione sprzęgła HPA to ~$3k, chociaż kojarzę, że ktoś mi coś mówił o firmie z .de, która ma zestaw za 800 euro, ale nie mogę sobie przypomnieć szczegółów.

Zuber, znam co najmniej kilka 2.0TSI/TFSI z DQ250, które mają ~400Nm i mimo niezbyt łagodnego obchodzenia się z nimi, nie protestują ;)

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 18:13
autor: bezduszny
frytol pisze:W aucie z wykresu siedzi skrzynia HGP ze wzmocnionymi sprzęgłami i wydłużonymi przełożeniami, która kosztowała 7k euro ;)
na pewno ?
bo jak tak, to gdzieś mi to musiało umknąć w 13 stronach dyskusji :oops:

Re: DSG - stuki w skrzyni

: 11 lip 2011, o 18:37
autor: bezduszny
nie skrzynia HGP a same sprzęgła...
7mio tarczowe