DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 3 mar 2013, o 11:33
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warsaw
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Brać koniecznie GSMIII. Dzwoni samochód, a nie telefon, jakość połączenia, jakbyś gadał z kolegą na fotelu obok.
Dodatkowo SMSy na ekranie bezcenne - obsługa z kierownicy wszystkiego i od razu możesz oddzwonić do osoby,
która SMS`a przysłała. Naprawdę cholernie wygodne i bezpieczne. Brać!
Dodatkowo SMSy na ekranie bezcenne - obsługa z kierownicy wszystkiego i od razu możesz oddzwonić do osoby,
która SMS`a przysłała. Naprawdę cholernie wygodne i bezpieczne. Brać!
- dolko
- Posty: 406
- Rejestracja: 21 wrz 2013, o 12:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: uzupełnij pole
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Czyli będzie GSM III. Dzięki za odpowiedzi, których jak ustaliliśmy, próżno szukać w salonach.
W kwestii różnic pomiędzy wersją L&K, a każdą inną to w L&K w przypadku beżowego wnętrza, podszybie, kierownica, górne paski drzwi, lewarek zmiany biegów, ręczny - są brązowe, a nie czarne.
W kwestii różnic pomiędzy wersją L&K, a każdą inną to w L&K w przypadku beżowego wnętrza, podszybie, kierownica, górne paski drzwi, lewarek zmiany biegów, ręczny - są brązowe, a nie czarne.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 3 mar 2013, o 11:33
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warsaw
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
No i bardzo ładnie to wygląda. Któryś kolega na forum zamieszczał zdjęcia SII L&K w kolorze białym, tam dobrze to widać.
Reklamowe zdjęcia, jak wiadomo podrasowane zawsze...
Reklamowe zdjęcia, jak wiadomo podrasowane zawsze...
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
cholera nie wiem czy mi się ten brąz w takim odcieniu podoba...
jakoś tak za brązowo..
jakoś tak za brązowo..
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 3 mar 2013, o 11:33
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warsaw
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Jak to mówią "fachowcy" kolor "pracuje" - w zależności od oświetlenia różnie wygląda.
Ale po roku jeżdżenia w ciemnym wnętrzu, myślę, że wszystko co nie jest czarne jest fajne.
Jeśli brać L&K, to tylko w tej wersji, jak na obrazku powyżej. W wersji z ciemnymi plastikami
na dole wygląda to jak w każdym innym Superbie.
Bardzo ładne to wnętrze na obrazku.
Ale po roku jeżdżenia w ciemnym wnętrzu, myślę, że wszystko co nie jest czarne jest fajne.
Jeśli brać L&K, to tylko w tej wersji, jak na obrazku powyżej. W wersji z ciemnymi plastikami
na dole wygląda to jak w każdym innym Superbie.
Bardzo ładne to wnętrze na obrazku.
- SKOREK
- Posty: 119
- Rejestracja: 9 cze 2013, o 07:26
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
I na odwrót... jak masz środek jasny to po kilku miesiącach masz dosyć czyszczenia... Co do wnętrza L&K jak dla mnie bomba i jak na nie patrzę to żałuję, że nie można było takiej w mojej Platynie zamówić bo z białym szkodnikiem superasnie by się komponowało...Roger83 pisze:Jak to mówią "fachowcy" kolor "pracuje" - w zależności od oświetlenia różnie wygląda.
Ale po roku jeżdżenia w ciemnym wnętrzu, myślę, że wszystko co nie jest czarne jest fajne.
Jeśli brać L&K, to tylko w tej wersji, jak na obrazku powyżej. W wersji z ciemnymi plastikami
na dole wygląda to jak w każdym innym Superbie.
Bardzo ładne to wnętrze na obrazku.
Co do konfiguracji L&K i Platyny to zbyt wiele dodatków się traci wybierając ten pierwszy wariant, ale uzyskuje się niepowtarzalne wnętrze i felgi 18... tylko czy to na nasze drogi taki rarytas to bym już nie powiedział...
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: Odp: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Koledzy czy GSMIII moze dolozyc po odbiorze samochodu czy jest to opcja tylko mozliwa do zalozenia przy produkcji. Sam powinien byc w 42 tygprodukcja wec juz miany odpadja le chce to dolozyc.
Djcie znac.
Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2
Djcie znac.
Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Zmiany można wprowadzać teoretycznie dopóki samochód nie wejdzie na linie produkcyjną. Zawsze lepiej jest jak montaż jest w fabryce. Czy zamówiłeś złącze MDI? Po nim ale tylko przewodowo też można łączyć telefon.
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Wiesz co samochód ma byc wyprodukowany w w42, zamówienie w firmie leasingowej dlatego nie ma szans na zmiany na tym etapie. Pozostaje dodanie tej opcji w serwisie przed odbiorem auta pytanie czy tez 700 bedzie kosztowało czy coś więcej.
Wiecie jakie elementy należy dokupić aby mieć GSMIII czy tylko jakiś moduł czy coś jeszcze?
@rezon, tylko że jakość połączenia podobno dużo lepsza., GSM II standarowo będzie w pakiecie Fresh z Amundsenem+
Wiecie jakie elementy należy dokupić aby mieć GSMIII czy tylko jakiś moduł czy coś jeszcze?
@rezon, tylko że jakość połączenia podobno dużo lepsza., GSM II standarowo będzie w pakiecie Fresh z Amundsenem+
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Jakość połączenia w miastach i przy głównych trasach GSMII w Amu+ jest zupełnie OK i praktycznie taka sama jak GSMIII. Tylko tam gdzie jest słaby zasięg będziesz odczuwał różnicę z uwagi na zewnętrzną antenę. Ja używam apple'a, więc GSMIII nie miało dla mnie większego sensu - ajfon nie korzysta z rSAP. Transmisja sygnału w GSM jest cyfrowa - czyli albo go masz, albo nie masz - mogą być przerwy z powodu zanikania sygnału. Jak jadę i ktoś mnie słyszy z przerwami, albo ja kogoś - to po prostu dzwonię za kilka minut jak dojadę do "cywilizacji". Nie zdarzyło mnie się aby mieć jakieś przerwy w miastach - tylko jakieś zagłębienia terenu, oddalone miejsca w lasach czy górach. Antena zewn. też cudów nie zdziała jeśli nie ma po prostu zasięgu na samym telefonie - nie ma 100% pokrycia kraju Na pewno tam gdzie przerywa na GSMII na III będzie możliwość rozmowy, ale to nie zawsze jest zaleta
- Vedius
- Posty: 458
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 23:25
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: WojtAS
- Lokalizacja: Zagłębie
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Rezon a nie wiesz przypadkiem czy GSMII obsłuży jabłuszko 5S
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
a dlaczego GSM2 ma go nie obsłużyć?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Prawie na pewno GSMIII nie obsłuży jabłka V - goście od Stefana są zawsze odporni na wiele nowości. Ale te nowe GSMIII są podwójne - działają też w trybie II i jabłko tak się połączy. Tylko po co wydawać kasę na coś, czego nie ma szans na użycie. Wypróbujesz, zobaczysz. Najwyżej dołożysz sobie III i zmienisz telefon.
- dolko
- Posty: 406
- Rejestracja: 21 wrz 2013, o 12:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: uzupełnij pole
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
SKOREK, a czego tak na prawdę ci brakuje w LK wobec PLATINUM? LK po dodaniu szklanego dachu, pakietu na bezdroża, bocznych jaśków z tyłu, HHC, GSMIII, foteli wentylowanych i webasto (wykluczone z pakietem Fresh) wyszedł mnie 139 tyś. zł. Platynium bez dodatkowych w/w opcji, ale po odliczeniu webasto kosztował 132 tyś. zł. Ceny naturalnie po negocjacjach, ale na tym danie poziomie rabatowym czyli około 16%.
Co do 18" w LK to wziąłem pakiet na bezdroża bo tylko z nim można mieć 17" - planuję założyć gumę 225/50. Na zimę mam 225/55 R16. 18" dla mnie byłoby za twardo w i tak twardym wozie, ale zapewne są tacy co mają inne na to spojrzenie
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalk 4
Co do 18" w LK to wziąłem pakiet na bezdroża bo tylko z nim można mieć 17" - planuję założyć gumę 225/50. Na zimę mam 225/55 R16. 18" dla mnie byłoby za twardo w i tak twardym wozie, ale zapewne są tacy co mają inne na to spojrzenie
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalk 4