Takie rzeczy tylko w Dacii...Mattpl pisze: "jakby powietrze wciagnelo i sie zassalo".
LMB, za biedaka E-klasę, jaką sobie konfigurowałem, za ni-uja nie chciało wyjść mniej jak 210 kzł, bez rabatów.
Takie rzeczy tylko w Dacii...Mattpl pisze: "jakby powietrze wciagnelo i sie zassalo".
W Oplu, o ile mnie pamiec nie myli i nic sie nie zmienilo jest 2.8T, w Fordzie 2.5T bylo, bo teraz chyba juz jest tylko 2.0T, itp. itd.gachul pisze:LMB ale chyba każdy producent ma w swojej ofercie samochód o większej pojemności i mocy... VW ma 3,2 , Opel też ma 3,2 , Ford ma serie ST wiec czemu się dziwisz Skodzie???
Przedszkole moich dzieci kosztuje mnie rocznie rownowartosc Superba, plus mam inne wydatki - serio, serioMattpl pisze:Swoją drogą, skoro w UK trzeba tak mało dorzucić do audi to czemu widzimy Cię na tym forum? Nie wierzę, że ilość miejsca z tyłu przekonała Cię do zakupu auta z przodem "jakby powietrze wciagnelo i sie zassalo".
Bajer polega na tym, ze Skoda teraz na FLa nie daje rabatow (no tam mozna ugrac metalika I cos jeszcze, moze by sie z £1.5k uzbieralo), a Audi ma oferty na dzien dobry -£8-10k od glownej ceny.szms pisze:Takie rzeczy tylko w Dacii...Mattpl pisze: "jakby powietrze wciagnelo i sie zassalo".
LMB, za biedaka E-klasę, jaką sobie konfigurowałem, za ni-uja nie chciało wyjść mniej jak 210 kzł, bez rabatów.
Za 400k pln to ja kupuje to:Mattpl pisze:szyms kupuje e klasę biedaka, to ja kupię bogatszego.
Mysle, ze wycieczka za ocean, I kiera bedzie po wlasciwej stronie a I cena bedzie jeszcze fajniejszaMattpl pisze:U nas AMG zaczyna się od 500tys, ale przynajmniej kierownice ma po właściwej stronie