Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
A wracając do tematu to po Kodiaqu w klekocie ( imo ekstremalnie wygodne auto do miasta ) jednak brakuje mi osiągów i taki Superb by siadł, bo M340i Touring to kwestia 288 tys + drogi leasing (118%), A6 45TFSI to okolice 300k + drogi leasing i drogi serwis w obu markach. Skoda nieco dziadowska (choć na pewno wleci jakiś gwint - brak DCC), ale cenowo okrutnie się broni pod kątem ceny zakupu, kosztów leasingu i utrzymania. Look w Sportline też niezły.
komoornik pisze:Ptaszki śpiewają że M340i aktualnie nawet 19-20% i to nawet z zewnętrznym finansowaniem.
Jak to się ma do Twojej oferty?
Mam na mailu ofertę. Przy rabacie 20% dostajesz zwykły, drogi leasing. Na 4 lata i wykupie 20% wychodzi cyfra rzędu 125%. Samo auto po rabacie 290 tys, sporo, choć silnik przekocur.
komoornik pisze:Ptaszki śpiewają że M340i aktualnie nawet 19-20% i to nawet z zewnętrznym finansowaniem.
Jak to się ma do Twojej oferty?
Mam na mailu ofertę. Przy rabacie 20% dostajesz zwykły, drogi leasing. Na 4 lata i wykupie 20% wychodzi cyfra rzędu 125%. Samo auto po rabacie 290 tys, sporo, choć silnik przekocur.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To faktycznie koszty leasingu koszmarne. Niby rabat duży a tak naprawdę dużo taniej auto nie wyjdzie.
komoornik pisze:Ptaszki śpiewają że M340i aktualnie nawet 19-20% i to nawet z zewnętrznym finansowaniem.
Jak to się ma do Twojej oferty?
Mam na mailu ofertę. Przy rabacie 20% dostajesz zwykły, drogi leasing. Na 4 lata i wykupie 20% wychodzi cyfra rzędu 125%. Samo auto po rabacie 290 tys, sporo, choć silnik przekocur.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To faktycznie koszty leasingu koszmarne. Niby rabat duży a tak naprawdę dużo taniej auto nie wyjdzie.
Serio, trochę się napaliłem na M340i. Wspaniały wózek, ale tam jest zasada : 20% rabatu i słaby leasing, lub 11-12% rabatu i ichni, promocyjny leasing, choć zdecydowanie nie tak fajny, jak ten w Skodzie o nazwie SUPER
komoornik pisze:Na BMW Klub Polska ktoś twierdzi że dostał 19% z zewnętrznym leasingiem
Zewnętrzny nadal jest słaby (PKO BP, Santander, ING) jeśli nie jest subsydiowany (dotowany) przez importera. On będzie wręcz identyczny jak ten od BMW. Przy M340i dostałem ofertę z salonu BMW w oparciu o Santander, poniżej załączam dosyć krótki na 36 msc i nadal tanio nie jest
Czy silnik 2.0 272 w Arteonie to ta sama jednostka, co w Superbie? Ktoś wie może czemu przestali go sprzedawać w Arteonie, podczas gdy w Superbie 3 wciąż był/jest oferowany?
criav pisze: ↑3 mar 2024, o 18:08
Czy silnik 2.0 272 w Arteonie to ta sama jednostka, co w Superbie? Ktoś wie może czemu przestali go sprzedawać w Arteonie, podczas gdy w Superbie 3 wciąż był/jest oferowany?
Z tego co kojarzę, to jest to sama jednostka co w Superbie. Zarówno w Superbie, jak i Arteonie, pod koniec 2020 r. można już było zamówić tylko auta z nową jednostką 2.0 TSI 280 KM. Ja pod koniec 2020 zamawiałem obecnego i wersji z 272 KM już nie można było zamówić i od tamtego czasu w Superbach również jest tylko wersja 280 KM.
Jeśli dobrze pamiętam tak z pół roku temu gdy patrzyłem na nowe Arteony, to jeśli się nie mylę była tylko opcja 190 KM i Arteon R z 320 KM. 280 już chyba nie było od jakiegoś czasu.
Edit
Ok, chyba wiem, z czego to wynika. 280 KM nie było dostępne w linii R Line, na którą zawsze patrzyłem, jedynie w Elegance. Dziwne.