Re: Co zamiast Superba ?
: 29 mar 2024, o 21:26
Heh … nie no, przecie ma kodżaka
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Czy ja wiem. W 2 lata mam drugie auto, mocno myślę o 3, a u Was ze zmianami to średnio tu widziałem. Większość się podsmiechuje, a nadal jeździ Superbem.artho pisze:A ile rabatu dostaniesz z tych 290k w okolicznych salonach? Pytałeś już?
Swoją drogą podobno M340i ma bardzo daleko do M, może warto 330e w xDrivie?
zalezi się nie zdecyduje my już 4te auto kupimy w tym czasie ...
Wydaje mi się, że to głównie przez Twoje, niestety, nierealne wymagania w stosunku do budżetu. Chciałbyś coś z designem Alfy, wykonaniem Audi, prowadzeniem BMW, ale w cenie Skody i to też nie wypchanej po brzegi, albo z finansowaniem za pół darmo. To się nie uda. Z czegoś trzeba zrezygnować. Albo bierzesz Skode/VW i godzisz się z tym, że prowadzić to się nie będzie (względem Alfy, czy BMW), albo bierzesz np. BMW, ale rezygnujesz z wodotrysków. Innej drogi nie ma.zalezi pisze:Czy ja wiem. W 2 lata mam drugie auto, mocno myślę o 3, a u Was ze zmianami to średnio tu widziałem. Większość się podsmiechuje, a nadal jeździ Superbem.artho pisze:A ile rabatu dostaniesz z tych 290k w okolicznych salonach? Pytałeś już?
Swoją drogą podobno M340i ma bardzo daleko do M, może warto 330e w xDrivie?
zalezi się nie zdecyduje my już 4te auto kupimy w tym czasie ...
290 to cena po rabacie, bo M340i startuje od 312 tys jako golas.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wiem, wiem. Już sama obecność silnika R6 powoduje inna cenę, jednak wnętrze, prowadzenie, zawieszenie to level wyżej i ta cena 290k to wcale nie przeraża jak się na to spojrzy.rowerek pisze:Wydaje mi się, że to głównie przez Twoje, niestety, nierealne wymagania w stosunku do budżetu. Chciałbyś coś z designem Alfy, wykonaniem Audi, prowadzeniem BMW, ale w cenie Skody i to też nie wypchanej po brzegi, albo z finansowaniem za pół darmo. To się nie uda. Z czegoś trzeba zrezygnować. Albo bierzesz Skode/VW i godzisz się z tym, że prowadzić to się nie będzie (względem Alfy, czy BMW), albo bierzesz np. BMW, ale rezygnujesz z wodotrysków. Innej drogi nie ma.zalezi pisze:Czy ja wiem. W 2 lata mam drugie auto, mocno myślę o 3, a u Was ze zmianami to średnio tu widziałem. Większość się podsmiechuje, a nadal jeździ Superbem.artho pisze:A ile rabatu dostaniesz z tych 290k w okolicznych salonach? Pytałeś już?
Swoją drogą podobno M340i ma bardzo daleko do M, może warto 330e w xDrivie?
zalezi się nie zdecyduje my już 4te auto kupimy w tym czasie ...
290 to cena po rabacie, bo M340i startuje od 312 tys jako golas.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Ja już 2 lata jeżdżę Superbem i jak każdy racjonalny leasing chcę go skutecznie wyeksploatować i zużytego oddać, tzn. gdy nie będzie tak pewnym samochodem a przebieg będzie zauważalnie przekraczał 100kkm.zalezi pisze: ↑30 mar 2024, o 07:55Czy ja wiem. W 2 lata mam drugie auto, mocno myślę o 3, a u Was ze zmianami to średnio tu widziałem. Większość się podsmiechuje, a nadal jeździ Superbem.artho pisze:A ile rabatu dostaniesz z tych 290k w okolicznych salonach? Pytałeś już?
Swoją drogą podobno M340i ma bardzo daleko do M, może warto 330e w xDrivie?zalezi się nie zdecyduje my już 4te auto kupimy w tym czasie ...
Pooglądaj recenzje. Mogłem pomieszać z innym ze współczesnych modeli Mxxx, wiec potwierdź, ale wydaje mi się, że to właśnie 3ka w wersji M340i tak naprawdę nie ma nic wspólnego z prawdziwą M-ką poza literką M w nazwie. O ile nie pomieszałem z innym modelem BMW to podobno zero zadziorności "M", zero zabawy a za to 100% ekologii.zalezi pisze: ↑30 mar 2024, o 07:57 I nie rozumiem co to znaczy daleko do M? Jemu właśnie blisko do M, ale nie jest takie bezkompromisowe jak M3 kosztując 150-200 tys mniej. M340i to jednak 4.3s 0-100 km/h, 100-200 km/h 10.5s, sportowy dyferencjał. A pomysł z 330e to skąd? Przecież to zupełnie bez sensu jednostka napędowa.
Więc nad czym się zastanawiasz? Weź po prostu BMW..zalezi pisze: ↑30 mar 2024, o 08:18 Czy ja wiem. W 2 lata mam drugie auto, mocno myślę o 3, a u Was ze zmianami to średnio tu widziałem. Większość się podsmiechuje, a nadal jeździ Superbem.
Wiem, wiem. Już sama obecność silnika R6 powoduje inna cenę, jednak wnętrze, prowadzenie, zawieszenie to level wyżej i ta cena 290k to wcale nie przeraża jak się na to spojrzy.
Z czego śmiejemy? Zmieniłem na Kodiaqa, więc skonałem zmiany. Nie ma z czego się głupio śmiać. Wymyśliłem sobie szybsze auto i szukam.artho pisze:Ja już 2 lata jeżdżę Superbem i jak każdy racjonalny leasing chcę go skutecznie wyeksploatować i zużytego oddać, tzn. gdy nie będzie tak pewnym samochodem a przebieg będzie zauważalnie przekraczał 100kkm.zalezi pisze: ↑30 mar 2024, o 07:55Czy ja wiem. W 2 lata mam drugie auto, mocno myślę o 3, a u Was ze zmianami to średnio tu widziałem. Większość się podsmiechuje, a nadal jeździ Superbem.artho pisze:A ile rabatu dostaniesz z tych 290k w okolicznych salonach? Pytałeś już?
Swoją drogą podobno M340i ma bardzo daleko do M, może warto 330e w xDrivie? zalezi się nie zdecyduje my już 4te auto kupimy w tym czasie ...
Śmiejemy się bo tego Superba też już ponad rok kupujesz . A to nie jest auto wymagające tyle dywagacji.
Pooglądaj recenzje. Mogłem pomieszać z innym ze współczesnych modeli Mxxx, wiec potwierdź, ale wydaje mi się, że to właśnie 3ka w wersji M340i tak naprawdę nie ma nic wspólnego z prawdziwą M-ką poza literką M w nazwie. O ile nie pomieszałem z innym modelem BMW to podobno zero zadziorności "M", zero zabawy a za to 100% ekologii.zalezi pisze: ↑30 mar 2024, o 07:57 I nie rozumiem co to znaczy daleko do M? Jemu właśnie blisko do M, ale nie jest takie bezkompromisowe jak M3 kosztując 150-200 tys mniej. M340i to jednak 4.3s 0-100 km/h, 100-200 km/h 10.5s, sportowy dyferencjał. A pomysł z 330e to skąd? Przecież to zupełnie bez sensu jednostka napędowa.
A pomysł na 330e bo to po prostu ciekawa konfiguracja. Z jednej strony mamy już przyjemny napęd, piękne osiągi a z drugiej strony w mieście pewnie będzie palił mniej niż zero. Ale nie napisałeś, więc nie wiem co masz na myśli pisząc, że "jednostka bez sensu". Dla wielu pewnie 320i lub 320i xDrive będzie w pełni wystarczające a może i 318i .
Obejrzyj uważnie recenzje M340i, bo widzę, że trochę niepewnie piszesz. To bardzo szybkie daily, chyba najtańsze mocne 6 garów przy okazji ze sportowym dyfrem, porządnymi hamulcami, zawiasem adaptacyjnym M, rewelacyjnymi osiągami. Silnik B58 jeden z najlepszych z ogromnym potencjałem na chip.artho pisze:Ja już 2 lata jeżdżę Superbem i jak każdy racjonalny leasing chcę go skutecznie wyeksploatować i zużytego oddać, tzn. gdy nie będzie tak pewnym samochodem a przebieg będzie zauważalnie przekraczał 100kkm.zalezi pisze: ↑30 mar 2024, o 07:55Czy ja wiem. W 2 lata mam drugie auto, mocno myślę o 3, a u Was ze zmianami to średnio tu widziałem. Większość się podsmiechuje, a nadal jeździ Superbem.artho pisze:A ile rabatu dostaniesz z tych 290k w okolicznych salonach? Pytałeś już?
Swoją drogą podobno M340i ma bardzo daleko do M, może warto 330e w xDrivie? zalezi się nie zdecyduje my już 4te auto kupimy w tym czasie ...
Śmiejemy się bo tego Superba też już ponad rok kupujesz . A to nie jest auto wymagające tyle dywagacji.
Pooglądaj recenzje. Mogłem pomieszać z innym ze współczesnych modeli Mxxx, wiec potwierdź, ale wydaje mi się, że to właśnie 3ka w wersji M340i tak naprawdę nie ma nic wspólnego z prawdziwą M-ką poza literką M w nazwie. O ile nie pomieszałem z innym modelem BMW to podobno zero zadziorności "M", zero zabawy a za to 100% ekologii.zalezi pisze: ↑30 mar 2024, o 07:57 I nie rozumiem co to znaczy daleko do M? Jemu właśnie blisko do M, ale nie jest takie bezkompromisowe jak M3 kosztując 150-200 tys mniej. M340i to jednak 4.3s 0-100 km/h, 100-200 km/h 10.5s, sportowy dyferencjał. A pomysł z 330e to skąd? Przecież to zupełnie bez sensu jednostka napędowa.
A pomysł na 330e bo to po prostu ciekawa konfiguracja. Z jednej strony mamy już przyjemny napęd, piękne osiągi a z drugiej strony w mieście pewnie będzie palił mniej niż zero. Ale nie napisałeś, więc nie wiem co masz na myśli pisząc, że "jednostka bez sensu". Dla wielu pewnie 320i lub 320i xDrive będzie w pełni wystarczające a może i 318i .
Mocno rozważam. To nie jest zakup pary spodni. To poważna cyfra. Już sama polisa czy serwis to zupełnie inne kwoty, niż Superby tutaj...StRaDiVaRiUs pisze:Więc nad czym się zastanawiasz? Weź po prostu BMW..zalezi pisze: ↑30 mar 2024, o 08:18 Czy ja wiem. W 2 lata mam drugie auto, mocno myślę o 3, a u Was ze zmianami to średnio tu widziałem. Większość się podsmiechuje, a nadal jeździ Superbem.
Wiem, wiem. Już sama obecność silnika R6 powoduje inna cenę, jednak wnętrze, prowadzenie, zawieszenie to level wyżej i ta cena 290k to wcale nie przeraża jak się na to spojrzy.