Witam,
Mam problem z moją Skodą. Po odpaleniu, calym silnikiem rzuca jak cholera, pokrywa cała lata jak zwariowana. Do tego przy niskich obrotach jest totalny brak mocy, na tyle dokuczliwy, że niewielkie wzniesienie i przy 3 osobach w aucie na 3 biegu przy 40 nie ma szans na przyspieszenie, tylko redukcja na 2 załatwia sprawe. Nawet jak wejdzie na te swoje obroty (ok. 2000) to moze i czuć różnice, że turbina się załącza ale i tak nie osiąga odpowiedniej mocy (porównywane ze Superb kolegi). Do tego podczas przyspieszania wlasnie na niskich obrotach mocno rzuca silnikiem, czuc drgania w srodku auta, a reakcja na wcisniecie pedału gazu jest opóźniona (względem auta kolegi).
Pozdrawiam
szarpanie silnika, brak mocy, opóźniona reakcja na gaz
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 lip 2014, o 12:39
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Maciek
Re: szarpanie silnika, brak mocy, opóźniona reakcja na gaz
Maciekolinho pisze:Witam,
Mam problem z moją Skodą. Po odpaleniu, calym silnikiem rzuca jak cholera, pokrywa cała lata jak zwariowana. Do tego przy niskich obrotach jest totalny brak mocy, na tyle dokuczliwy, że niewielkie wzniesienie i przy 3 osobach w aucie na 3 biegu przy 40 nie ma szans na przyspieszenie, tylko redukcja na 2 załatwia sprawe. Nawet jak wejdzie na te swoje obroty (ok. 2000) to moze i czuć różnice, że turbina się załącza ale i tak nie osiąga odpowiedniej mocy (porównywane ze Superb kolegi). Do tego podczas przyspieszania wlasnie na niskich obrotach mocno rzuca silnikiem, czuc drgania w srodku auta, a reakcja na wcisniecie pedału gazu jest opóźniona (względem auta kolegi).
Pozdrawiam
podepnij vAG'a/VCDS-a i zrob logi statyczne dynaimczne i odczytaj bledy ... ulatwi to nakierowanie na problem ...
przyczyn moze byc sporo od bzdury az po wspomnianie padniete pompowtryskiwacze....
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 lip 2014, o 12:39
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Maciek
Re: szarpanie silnika, brak mocy, opóźniona reakcja na gaz
Pompowtryskiwacze mają według komputera idealne ciśnienie. Na wykresach na hamowni widać różnicę o ok 100NM w porównaniu z bliźniaczym silnikiem 1.9TDI. Przewody podciśnienia są szczelne, zawór egr - brak. Poszło podejrzenie, że turbina, lecz na wykresie wartości początkowe przy 1000 obrotów gdzie teoretycznie turbina nie załącza się, wartości są niższe od porównywanego modelu. Ogólnie błędów brak na komputerze.
Re: szarpanie silnika, brak mocy, opóźniona reakcja na gaz
Może pasek rozrządu przeskoczył o ząbek?
Wysłane z mojego HTC Desire 500 dual sim przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 500 dual sim przy użyciu Tapatalka
Re: szarpanie silnika, brak mocy, opóźniona reakcja na gaz
Maciekolinho pisze:Pompowtryskiwacze mają według komputera idealne ciśnienie. Na wykresach na hamowni widać różnicę o ok 100NM w porównaniu z bliźniaczym silnikiem 1.9TDI. Przewody podciśnienia są szczelne, zawór egr - brak. Poszło podejrzenie, że turbina, lecz na wykresie wartości początkowe przy 1000 obrotów gdzie teoretycznie turbina nie załącza się, wartości są niższe od porównywanego modelu. Ogólnie błędów brak na komputerze.
wstaw te logi i ten wykres ...
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 mar 2015, o 09:26
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Lokalizacja: podkarpacie
regeneracja pompowtryskiwaczy bosch
Tylko wydruki z EPS 815 Cambox Boscha dają pełen obraz prawidłowej pracy pompowtryskiwaczy i jakie mają Bip-y to bardzo ważny parametr.O pompowtryskiwaczch wszystko jest napisane na stronie http://www.wtryskiwacz.com Ciekawe jak się skończył problem.