Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 10 sie 2014, o 00:49
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
też mam felgi 16 i na takich auto odebrałem, panowie układ jezdny to nie felgi, np. pierwszy z brzegu VW Transporter, moża kupić w standardzie na felgach 16 i układzie 16 calowym, a można kupić na 17 calowych felgach i zamówić cały układ na 17 cali
tak samo jak do DPF nie leje się oleju np. Castrol Edge 5w30 FST tylko Castrol Edge 5w30 FST C1
takich przykładów mogę mnóstwo podać, ale nie mylcie proszę rozmiaru felg z całym układem jezdnym
nastepny przykład, Skoda montuje w Superbach 4 rodzaje zawieszeń: 2,3,4 i 6
ja mam 2, 2 litry mają 3, 4x4 mają 4, a 3.6 litra mają 6
oczywiście oficjalnie nikt nic nie mówi i wszystko jest ok,
tak samo jak z bezrobociem w kraju, oficjalnie kilkanascie procent a realnie prawie 40%
tak samo jak do DPF nie leje się oleju np. Castrol Edge 5w30 FST tylko Castrol Edge 5w30 FST C1
takich przykładów mogę mnóstwo podać, ale nie mylcie proszę rozmiaru felg z całym układem jezdnym
nastepny przykład, Skoda montuje w Superbach 4 rodzaje zawieszeń: 2,3,4 i 6
ja mam 2, 2 litry mają 3, 4x4 mają 4, a 3.6 litra mają 6
oczywiście oficjalnie nikt nic nie mówi i wszystko jest ok,
tak samo jak z bezrobociem w kraju, oficjalnie kilkanascie procent a realnie prawie 40%
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
Andreas pisze:nastepny przykład, Skoda montuje w Superbach 4 rodzaje zawieszeń: 2,3,4 i 6
ja mam 2, 2 litry mają 3, 4x4 mają 4, a 3.6 litra mają 6
widzę, że tych zawieszeń z dnia na dzień przybywa
skąd masz takie info?
niedawno z SAP było info, że są trzy - 3,6,9.
Zostałeś oszukany?
Skoro wiedziałeś to dlaczego zamówiłeś takiego superba?
- Mej
- Posty: 780
- Rejestracja: 8 gru 2013, o 12:10
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
Andreas ale zdjęcie tych 15" pokażesz ?? No nie bądź wiśnia ... .
PS:
Ja mam tarcze 288mm w Yetiku 4x4 TDi (ok. 1,5 t masy własnej) i mieszkam w górach.
Ani razu nie odnotowałem jakiegokolwiek dyskomfortu podczas hamowania ani rzekomego gotowania ... .
Zwykłe hamulce w zwykłym samochodzie, a 288 mm spotyka się np. w Audi A6 (FWD) - i to w DE !! - i też dają radę ... .
PS:
Ja mam tarcze 288mm w Yetiku 4x4 TDi (ok. 1,5 t masy własnej) i mieszkam w górach.
Ani razu nie odnotowałem jakiegokolwiek dyskomfortu podczas hamowania ani rzekomego gotowania ... .
Zwykłe hamulce w zwykłym samochodzie, a 288 mm spotyka się np. w Audi A6 (FWD) - i to w DE !! - i też dają radę ... .
Pozdrawiam.
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 10 sie 2014, o 00:49
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
nie wiedziałem, a z centrali dali następne info, które potwierdziły wszystkie ASO w Wawie, bo je obdzwoniłem
na poczatku mówili 3,6,9 a potem podali 2,3,4 i 6 i podpięli do tego silniki oraz rodzaj napędu
ktoś Wam powiedział jak macie DPF w Superbie jaki olej lać do silnika? wątpię, zapewne usłyszeliście tylko że FST czyli do DPF, a różnica jest taka że z oznaczeniem C1 olej podczas spalania wytwarza dużo mniej cząsteczek dzięki czemu DPF praktycznie do 200.000 km działa bez zarzutu, ale nie mówią o tym bo po co,
niech się auta przeciążają i psują, więcej ich sprzedadzą,
tak jak wymiana oleju co 30.000km, tak mówi ASO i Skoda Polska, a każdy wie że czy pompowtryski czy CR trzeba nalewać nowy co 15.000 włącznie z wymianą filtra oleju co też nie każdy robi
itd,itd i tak dalej
na poczatku mówili 3,6,9 a potem podali 2,3,4 i 6 i podpięli do tego silniki oraz rodzaj napędu
ktoś Wam powiedział jak macie DPF w Superbie jaki olej lać do silnika? wątpię, zapewne usłyszeliście tylko że FST czyli do DPF, a różnica jest taka że z oznaczeniem C1 olej podczas spalania wytwarza dużo mniej cząsteczek dzięki czemu DPF praktycznie do 200.000 km działa bez zarzutu, ale nie mówią o tym bo po co,
niech się auta przeciążają i psują, więcej ich sprzedadzą,
tak jak wymiana oleju co 30.000km, tak mówi ASO i Skoda Polska, a każdy wie że czy pompowtryski czy CR trzeba nalewać nowy co 15.000 włącznie z wymianą filtra oleju co też nie każdy robi
itd,itd i tak dalej
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
nadal nie wiem czym Skoda na tle innych się wyróżnia.
Tak jest przecież wszędzie.
Jak sam się nie dowiesz to nikt Ci nie powie, tak jest w każdej branży, nie tylko motoryzacyjnej.
Andreas, przejechałem CRami, jakieś 600 kkm, lejąc "badziewie" jakie w ASO nalewali co 30 kkm i nie miałem żadnych problemów.
Tak jest przecież wszędzie.
Jak sam się nie dowiesz to nikt Ci nie powie, tak jest w każdej branży, nie tylko motoryzacyjnej.
Andreas, przejechałem CRami, jakieś 600 kkm, lejąc "badziewie" jakie w ASO nalewali co 30 kkm i nie miałem żadnych problemów.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2014, o 08:50 przez szms, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
Az sprawdzilem na stronie Bilsteina - B4 mozna wlozyc do 1.4TSi I do 3.6 4x4 kombi... czyli przynajmniej w kwesti amorkow jest to samo (B4 to typowy OE przeca)szms pisze:Andreas pisze:nastepny przykład, Skoda montuje w Superbach 4 rodzaje zawieszeń: 2,3,4 i 6
ja mam 2, 2 litry mają 3, 4x4 mają 4, a 3.6 litra mają 6
widzę, że tych zawieszeń z dnia na dzień przybywa
skąd masz takie info?
niedawno z SAP było info, że są trzy - 3,6,9.
Zostałeś oszukany?
Skoro wiedziałeś to dlaczego zamówiłeś takiego superba?
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13603
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
w 2.0 TDI są 312mm z przodu - czy coś pokręciłem
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
Oczywiscie - zgodny z norma 504/507...Andreas pisze:nie wiedziałem, a z centrali dali następne info, które potwierdziły wszystkie ASO w Wawie, bo je obdzwoniłem
na poczatku mówili 3,6,9 a potem podali 2,3,4 i 6 i podpięli do tego silniki oraz rodzaj napędu
ktoś Wam powiedział jak macie DPF w Superbie jaki olej lać do silnika?
Widze typowe bicie piany I "wiedzenie" wszystkiego lepiej. Kupiles nanizszy model, a wymagania masz jakby auto bylo z gornej polki. Mowi Ci sie, ze hamulce daja rade, ty narzekasz ze w dupowozie nie masz sprzetu z performance car. A serwisu to ja bym nie sluchal, bo mowia co chce sie slyszectak jak wymiana oleju co 30.000km, tak mówi ASO i Skoda Polska, a każdy wie że czy pompowtryski czy CR trzeba nalewać nowy co 15.000 włącznie z wymianą filtra oleju co też nie każdy robi
itd,itd i tak dalej
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
Nie pokrecilesEnriquez pisze:w 2.0 TDI są 312mm z przodu - czy coś pokręciłem
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 10 sie 2014, o 00:49
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
każdy ma prawo myśleć i sądzić co chce, skoro tak mnie oceniasz trudno, masz prawo, ja nikogo nie oceniam a czytam i staram się pomóc jeśli coś wiem, a niestety wbrew temu co napisałeś o mnie, nie jestem omnibusem tylko zwykłym "Kowalskim" jak 90% Polaków i wiem ile pracy i wysiłku musiałem włożyć aby kupić nowego Superba a nie strucla który ma na liczniku 150.000 a w rzeczywistości 300.000 dlatego mam prawo wymagać niezależnie czy auto jest w podstawowej wersji czy full wypasLMB pisze:Oczywiscie - zgodny z norma 504/507...Andreas pisze:nie wiedziałem, a z centrali dali następne info, które potwierdziły wszystkie ASO w Wawie, bo je obdzwoniłem
na poczatku mówili 3,6,9 a potem podali 2,3,4 i 6 i podpięli do tego silniki oraz rodzaj napędu
ktoś Wam powiedział jak macie DPF w Superbie jaki olej lać do silnika?
Widze typowe bicie piany I "wiedzenie" wszystkiego lepiej. Kupiles nanizszy model, a wymagania masz jakby auto bylo z gornej polki. Mowi Ci sie, ze hamulce daja rade, ty narzekasz ze w dupowozie nie masz sprzetu z performance car. A serwisu to ja bym nie sluchal, bo mowia co chce sie slyszectak jak wymiana oleju co 30.000km, tak mówi ASO i Skoda Polska, a każdy wie że czy pompowtryski czy CR trzeba nalewać nowy co 15.000 włącznie z wymianą filtra oleju co też nie każdy robi
itd,itd i tak dalej
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
no tak... ale co masz prawo wymagać?
samochód posiada homologację, hamuje jak inne w tej klasie...
samochód posiada homologację, hamuje jak inne w tej klasie...
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 10 sie 2014, o 00:49
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
ma homologację tak jak większość firm spełnia normy ISO podczas kontroli a po kontroli "niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba"
wyślij zapytanie do Goodyear, Michelin i Continental odnośnie wymaganej dla bezpieczeństwa poruszania się Superbem nawet z silnikiem 1.6 TDI CR czy 1.4 TSI jaka jest wymagana nośność opon zimowych i letnich,
dostaniesz odpowiedź "94", a mi Skoda zamontowała Continental "91" czyli 615kg nośności na koło zamiast 670kg, więc cóż nam po homologacji? skoro na homologację ma wpływ marketing, lobbowanie i korzyści materialne kilku osób...
wyślij zapytanie do Goodyear, Michelin i Continental odnośnie wymaganej dla bezpieczeństwa poruszania się Superbem nawet z silnikiem 1.6 TDI CR czy 1.4 TSI jaka jest wymagana nośność opon zimowych i letnich,
dostaniesz odpowiedź "94", a mi Skoda zamontowała Continental "91" czyli 615kg nośności na koło zamiast 670kg, więc cóż nam po homologacji? skoro na homologację ma wpływ marketing, lobbowanie i korzyści materialne kilku osób...
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
Ej, ale od BePiąteczki to się odczepAndreas pisze:strucla który ma na liczniku 150.000 a w rzeczywistości 300.000
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
Bylo, 18" sa montowane z indeksem 92. Aczkolwiek jesli w homologacji nie masz takiej nosnosci wpisanej, wracaj do ASO I walczAndreas pisze:ma homologację tak jak większość firm spełnia normy ISO podczas kontroli a po kontroli "niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba"
wyślij zapytanie do Goodyear, Michelin i Continental odnośnie wymaganej dla bezpieczeństwa poruszania się Superbem nawet z silnikiem 1.6 TDI CR czy 1.4 TSI jaka jest wymagana nośność opon zimowych i letnich,
dostaniesz odpowiedź "94", a mi Skoda zamontowała Continental "91" czyli 615kg nośności na koło zamiast 670kg, więc cóż nam po homologacji? skoro na homologację ma wpływ marketing, lobbowanie i korzyści materialne kilku osób...
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 10 sie 2014, o 00:49
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pływające zawieszenie tylne powyżej 140km/h
właśnie dlatego drążę temat, żeby na przyszłość mniej osób było wyrolowanych i żeby im pokazać że Polscy konsumenci to nie stado baranów które wierzą że czarne jest białe