Nie oceniam. Wuj mi do tego co I jak robisz ze swoim autem. Rozumiem, ze po wydaniu kasy chce sie miec cos super. Ale niestety - nie mozna miec wszystkiego. Ja po przesiadce z Vectry (dosc wypasionej wersji) stwierdzilem, ze hamulce w Superbie sa zyleta. Obecnie widze, ze maja swoje ulomnosci, ale po smignieci okolo 70kkm w dwa lata stwierdzam, ze daja rade. A smigam w warunkach roznych. I po prostu nie widze sensu bicia piany. Szkoda energii.Andreas pisze:każdy ma prawo myśleć i sądzić co chce, skoro tak mnie oceniasz trudno, masz prawo, ja nikogo nie oceniam a czytam i staram się pomóc jeśli coś wiem, a niestety wbrew temu co napisałeś o mnie, nie jestem omnibusem tylko zwykłym "Kowalskim" jak 90% Polaków i wiem ile pracy i wysiłku musiałem włożyć aby kupić nowego Superba a nie strucla który ma na liczniku 150.000 a w rzeczywistości 300.000 dlatego mam prawo wymagać niezależnie czy auto jest w podstawowej wersji czy full wypasLMB pisze:Oczywiscie - zgodny z norma 504/507...Andreas pisze:nie wiedziałem, a z centrali dali następne info, które potwierdziły wszystkie ASO w Wawie, bo je obdzwoniłem
na poczatku mówili 3,6,9 a potem podali 2,3,4 i 6 i podpięli do tego silniki oraz rodzaj napędu
ktoś Wam powiedział jak macie DPF w Superbie jaki olej lać do silnika?
Widze typowe bicie piany I "wiedzenie" wszystkiego lepiej. Kupiles nanizszy model, a wymagania masz jakby auto bylo z gornej polki. Mowi Ci sie, ze hamulce daja rade, ty narzekasz ze w dupowozie nie masz sprzetu z performance car. A serwisu to ja bym nie sluchal, bo mowia co chce sie slyszectak jak wymiana oleju co 30.000km, tak mówi ASO i Skoda Polska, a każdy wie że czy pompowtryski czy CR trzeba nalewać nowy co 15.000 włącznie z wymianą filtra oleju co też nie każdy robi
itd,itd i tak dalej
A swoja droga, zadam Ci tylko proste pytanie - masz telewizor LCD/LED w domu? Jestes z niego zadowolony? Jesli nie, to co Ci przeszkadza?