Witam Panowie
Mam dosyć nietypowy problem. Otóż jestem na etapie szukania haka do mojego Superb'a. Na allegro napotkałem kilka wersji.
Wersja 1 jest to hak holowniczy z modułem coś takiego:
http://allegro.pl/hak-holowniczy-skoda- ... 11540.html
Wersja druga to sam hak bez modułu:
http://allegro.pl/steinhof-hak-holownic ... 18075.html
Teraz moje pytanie jest takie po co ma być ten moduł ? Lepiej montować hak z modułem czy bez ? Gniazdo 7 pin czy 13 bo są obie wersje dostępne ? Czy coś trzeba demontować bądź wiercić w aucie aby go założyć ?:)
Jeśli to coś pomoże to moje auto Skoda Superb 1.8 T AWT pełny FIS xenon i wszystkie dostepne bajery w wyposażeniu rok 2002
Za wszelkie odpowiedzi i pomocne rady z góry dzięki !
Niech Bóg was za nie obdarzy dodatkową mocą pod maską
Problem z wyborem i montażem haka holowniczego
- Puch4
- Posty: 536
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 07:46
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Warszawa (Bemowo)
Re: Problem z wyborem i montażem haka holowniczego
Co do modułu to Ci nie pomogę ale jeżeli chodzi o wtyczki to w Polsce większość przyczep kempingowych czy transportowych jest 7 pionowych. 13 pionowe są przeważnie w nowychrzyczepacj kempingowych. Ale zawsze mozna dokic przejściówkę w każdą stronę i podstawowe oświetlenie zawsze będzie.
SKODA Superb III FL 2.0 TDI
- bednar676
- Posty: 126
- Rejestracja: 13 kwie 2014, o 15:04
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Kielce
Re: Problem z wyborem i montażem haka holowniczego
No dzięki kolego bo już myślałem ze ten temat umarł własnie dzis sie przeleciałem po castoramie i obczajałem jakie wtyczki maja te przyczepki 7 pin