Sam ciagnales tego anglika? Historie wypadkowa znasz? Masz oryginalne numery rejestracyjne? Jakis inny document, moze MOT?amnestymyth pisze:Witajcie rodzy koledzy jestem tutaj nowy ale mam nadzieje iz mi pomożecie
Otóż posiadam Skode superb z 2002 roku jest to przekładka z anglika
w zawieszenie zostało juz wszystko wymienione wahacze dolne /górne amotrtyzatory tuleje, drążki amortyzatory sprężyny
wszystko nowe jednak problem nie znikł. Zbieżność i kąty na zielono w granicach tolerancji dodam że żarło opony od środka .
po tych wszystkich wymianach przy skretach auto obsiaa o 5 cm zamiast równo stac ... kończą mi się pomysły ktoś z was może mi pomóc co to moze być?
Zawieszenie auto obniża się pzy skrętach
-
- Posty: 1365
- Rejestracja: 27 cze 2013, o 16:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: Zawieszenie auto obniża się pzy skrętach
"In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life."
Powered by George Best
Powered by George Best
- max
- Posty: 358
- Rejestracja: 9 paź 2013, o 17:43
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Podaj lokalizację
Re: Zawieszenie auto obniża się pzy skrętach
Pytanie czy robiłeś tylko zbieżność czy całą geometrię?
Może był ostro bity i jest przekoszony? Sprawdź całą geometrie, może przy montażu podzespołów nie zachowano baz montażowych i przez to ucieka przy skręcie.
Jeżeli wymieniałeś łożyska amortyzatorów to czy amorki są dobrze zbazowane w kielichach montażowych? Czasem jak wyjadą się łożyska (wyleci część kulek) albo źle są zamontowane w kielichach wówczas będzie ci siadało i następnym etapem będzie skrzywienie amortyzatorów.
Jeszcze jedno - sprawdzałeś czy przy maglownicy nie ma wycieków?
Pytanie jak (jeżeli wymieniałeś) drążki kierownicze czy maglownica była zblokowana przy demontażu?? Może uciekła z "pozycji 0", wyrównane zostało kierownicą a magiel lekko ściąga na stroną i przez to ucieka ... pisałeś, że ciężko chodzi układ kierowniczy, więc to co mi przychodzi do głowy to jw.:
1. Maglownica - wyciek
2. Maglownica - do regeneracji
3. Maglownica - źle ustawiona
4. Amortyzatory krzywe
5. Łożysko amorów
6. Baza montażowa amorów
7. Brak geometrii (nie myl ze zbieżnością)
sprawdź, i daj znać na forum....
Może był ostro bity i jest przekoszony? Sprawdź całą geometrie, może przy montażu podzespołów nie zachowano baz montażowych i przez to ucieka przy skręcie.
Jeżeli wymieniałeś łożyska amortyzatorów to czy amorki są dobrze zbazowane w kielichach montażowych? Czasem jak wyjadą się łożyska (wyleci część kulek) albo źle są zamontowane w kielichach wówczas będzie ci siadało i następnym etapem będzie skrzywienie amortyzatorów.
Jeszcze jedno - sprawdzałeś czy przy maglownicy nie ma wycieków?
Pytanie jak (jeżeli wymieniałeś) drążki kierownicze czy maglownica była zblokowana przy demontażu?? Może uciekła z "pozycji 0", wyrównane zostało kierownicą a magiel lekko ściąga na stroną i przez to ucieka ... pisałeś, że ciężko chodzi układ kierowniczy, więc to co mi przychodzi do głowy to jw.:
1. Maglownica - wyciek
2. Maglownica - do regeneracji
3. Maglownica - źle ustawiona
4. Amortyzatory krzywe
5. Łożysko amorów
6. Baza montażowa amorów
7. Brak geometrii (nie myl ze zbieżnością)
sprawdź, i daj znać na forum....
=====================================================
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 paź 2014, o 17:28
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: tomeczek
- Lokalizacja: podlaskie