Elektryka wariuje. Prawa strona.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 19:21
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, tiptronic)
- Imię: Sebastian
Elektryka wariuje. Prawa strona.
Witam. Problem polega na tym, że centralny nie otwiera mi tylnych prawych drzwi, oraz nie działa w nich podnoszenie szyby. W prawym fotelu przednim nie działa cała elektryka regulacji fotela, jest z pamięcią. Prawe lusterko nie zmienia się po włączeniu wstecznego. Te problemy pojawiły się na raz. Co może być za przyczyna??
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 19:21
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, tiptronic)
- Imię: Sebastian
Re: Elektryka wariuje. Prawa strona.
Mam moduł o nr 1C0 959 799 B
5DK 008 214-00 I 25002 : H01/S00032
Jeżeli chciałbym wymienić moduł to muszę o identycznie tych samych nr czy idzie coś dopasować? Chodzi mi głownie o ten o początku 5DK, bo tym się różnią.
5DK 008 214-00 I 25002 : H01/S00032
Jeżeli chciałbym wymienić moduł to muszę o identycznie tych samych nr czy idzie coś dopasować? Chodzi mi głownie o ten o początku 5DK, bo tym się różnią.
Re: Elektryka wariuje. Prawa strona.
Pojawił się u mnie problem z kontaktem z tylnymi prawymi drzwiami. Otwierały się dopiero po którymś kliknięciu odryglowania drzwi. Ale przyjechałem do Chorwacji i problemy zaczęły się nasilać - opuszczanie szyb działa skokowo, lub czasami nie działa w ogóle, jest też problem z ryglowaniem wszystkich drzwi. Raz się zamkną wszystkie, raz tylko jedne, raz trzy...
Ale zacząłem się przejmować dopiero jak przestało działać opuszczanie szyb (każdej!), zero kontaktu. Myślałem, że tak już zostanie, ale ku mojemu zaskoczeniu, jeżeli samochód nie jest na słońcu to szyby i ryglowanie drzwi działają doskonale. Dopiero jak samochód się nagrzeje, to zaczyna wariować. Po dokładnym przeczytaniu różnych tematów na forach oczywiście moje podejrzenia padają na moduł komfortu. Tam jest bardzo dużo kabelków, pewnie ciężko będzie mi się w tym połapać. I tu jest moje pytanie:
1. który odpowiada za centralny zamek oraz szyby?
2. jak sprawdzić czy to On na 100% jest winowajcą? Ocenić tylko na podstawie wyglądu? Pomierzyć jakieś napięcia?
Nie znam się na elektryce, wiem, że pytania te nie świadczą dobrze o mojej wiedzy z tego zakresu, ale proszę o pomoc.
Ale zacząłem się przejmować dopiero jak przestało działać opuszczanie szyb (każdej!), zero kontaktu. Myślałem, że tak już zostanie, ale ku mojemu zaskoczeniu, jeżeli samochód nie jest na słońcu to szyby i ryglowanie drzwi działają doskonale. Dopiero jak samochód się nagrzeje, to zaczyna wariować. Po dokładnym przeczytaniu różnych tematów na forach oczywiście moje podejrzenia padają na moduł komfortu. Tam jest bardzo dużo kabelków, pewnie ciężko będzie mi się w tym połapać. I tu jest moje pytanie:
1. który odpowiada za centralny zamek oraz szyby?
2. jak sprawdzić czy to On na 100% jest winowajcą? Ocenić tylko na podstawie wyglądu? Pomierzyć jakieś napięcia?
Nie znam się na elektryce, wiem, że pytania te nie świadczą dobrze o mojej wiedzy z tego zakresu, ale proszę o pomoc.
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: Elektryka wariuje. Prawa strona.
należy wyjąć fotele i kanape i unieść wykładzinę od strony kierowcy... do sprawdzenia sam "moduł komfortu" oraz cała wiązka elektryczna jaka idzie po podłodze (do sprawdzenia czy nie jest popękana itp oraz czy nie trzeba na nowo wykonać rozgałęzień przewodów, ponieważ te fabryczne są liche). Zanim wybebeszysz wszystko należy sprawdzić pod tapicerką słupka albo pod tapicerką drzwi czy dochodzi napięcie do odbiorników prądu w samych drzwiach...
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)