[S2] KESSY
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: [S2] KESSY
Ostatnio widziałem na TVN turbo takie cos, co sie wkłada pod baterie kluczyka... tylko drogawo to wychodziło... cos koło 500-600zl
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Igan
- Posty: 126
- Rejestracja: 22 kwie 2018, o 21:04
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: [S2] KESSY
Przewinęło się w moich poszukiwaniach, nazywa się "keylessprotector", jednak skoro jeden z kolegów napisał, że można "wyłączyć" to zakładam, że można to zrobić "bezkosztowo".
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: [S2] KESSY
ankietę zrób komu pękła wiązkaZapp pisze:Jest jak widać.
Auto nie bite, nie wymieniane, nie od/dokręcane, z przebiegiem aktualnie 75tkm, z wiadomą historią.
Izolacja jest sztywna (można to organoleptycznie), i pęka. A gdy pęknie, to w tym miejscu żyła się załamuje.
Jak spojrzysz na allegro, to najwięcej wiązek jest z drzwi tylnych, potem prawych przednich, a od kierowcy to chyba w tej chwili żadnej. To coś mówi o trwałości w odniesieniu do częstotliwości używania danych drzwi.
Pękające wiązki w klapach nie dotyczą chyba wyłącznie uderzonych, albo giętych > mln razy. Na forum.
to ze na allegro ich nie ma - nic nie oznacza
używanych filtrów paliwa czy powietrza tez nie ma , co nie znaczy ze się rozpadają i ulegają destrukcji
....
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: [S2] KESSY
Dobra, rozumiem, niech będzie - wiesz lepiej jaki mam pojazd, skąd go mam, znasz jego historię i sposób w jaki go użytkuję. Umiesz też wyciągać logiczne wnioski. Gratuluję. Już wiem wszystko w tym pobocznym wątku.
Za poprzednią użyteczną informację dziękuję. Jak masz jeszcze coś do dodania, pomocnego do sprawy naprawy przełamanych przewodów - to chętnie przeczytam, i już z góry podziękuję (chociaż pewnie nie ma już co dodać, oprócz odpowiedzi, czy FLY będą trwalsze niż FLRY).
Za poprzednią użyteczną informację dziękuję. Jak masz jeszcze coś do dodania, pomocnego do sprawy naprawy przełamanych przewodów - to chętnie przeczytam, i już z góry podziękuję (chociaż pewnie nie ma już co dodać, oprócz odpowiedzi, czy FLY będą trwalsze niż FLRY).
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 18:09
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 184KM 420Nm
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: LDZ
Re: [S2] KESSY
no to juz Ci powiedzieli jak wiązkę naprawić i jakim kablemZapp pisze:Dobra, rozumiem, niech będzie - wiesz lepiej jaki mam pojazd, skąd go mam, znasz jego historię i sposób w jaki go użytkuję. Umiesz też wyciągać logiczne wnioski. Gratuluję. Już wiem wszystko w tym pobocznym wątku.
Za poprzednią użyteczną informację dziękuję. Jak masz jeszcze coś do dodania, pomocnego do sprawy naprawy przełamanych przewodów - to chętnie przeczytam, i już z góry podziękuję (chociaż pewnie nie ma już co dodać, oprócz odpowiedzi, czy FLY będą trwalsze niż FLRY).
teraz idz na Elektrode i zapytaj jaką lutownice kupić i cynę ....a .... i o kabel zapytaj tez, bo elektrodowcy pojęcie większe mają niz kierowcy
....
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: [S2] KESSY
Edit: nie warto.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: [S2] KESSY
Witajcie
nasze forum to przekrój całej populacji jest i Enri i ja a nawet młodzież która prace reczne kojarzy z wiadomo ....
więc spokojnie Panowie w końcu po to jest to forum - aby pomagać sobie nawzajem.
A teraz w temacie - kupiłem pokrowiec na kluczyk za 39,90 i tylko przekładam go z kieszonki bez do przegródki z siatka i jest okey.
I jeszcze jedno z tym łamaniem kabelków to w sumie jest skandal w II klapa tu drzwi w samochodzie za 100-200 tyś nie powiem to być problemem.
Pozdrawiam Andrzej
nasze forum to przekrój całej populacji jest i Enri i ja a nawet młodzież która prace reczne kojarzy z wiadomo ....
więc spokojnie Panowie w końcu po to jest to forum - aby pomagać sobie nawzajem.
A teraz w temacie - kupiłem pokrowiec na kluczyk za 39,90 i tylko przekładam go z kieszonki bez do przegródki z siatka i jest okey.
I jeszcze jedno z tym łamaniem kabelków to w sumie jest skandal w II klapa tu drzwi w samochodzie za 100-200 tyś nie powiem to być problemem.
Pozdrawiam Andrzej
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: [S2] KESSY
Nie wiem jak jest w SII, ale w SIII można to vcds/obd wyłączyć, a w nowszych rocznikach jest już opcja do wył/wł w menu auta.Igan pisze:Z kontekstu kolejnych odpowiedzi wnioskuję, że odnosi się to do Superba II.Tom-Tdi pisze:Można kessy wyłączyć.
Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić?
p.s. na częste pytanie zadawane przez innych użytkowników "to po co ci Kessy?" odpowiadam - "Nie potrzebuję, ale kupuję auto z drugiej ręki i nie mam wyboru opcji wyposażenia "
- untaztood
- Posty: 517
- Rejestracja: 24 cze 2017, o 06:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Lukasz
[S2] KESSY
A co z wtyczkami do klamki i zamka? One są pod blachą przecież.Enriquez pisze:Zdejmujesz boczek i wszystko masz na wierchu.
Co do wyłączenia Kessy można łatwo zrobić VCDSem - po prostu odznaczamy instalacje klamek z czujnikami i po sprawie.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: [S2] KESSY
Do klamki jest osobna kostka. O ile pamiętam.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- untaztood
- Posty: 517
- Rejestracja: 24 cze 2017, o 06:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Lukasz
[S2] KESSY
Rozbieralem na szybko, by zaizolować dwa przewody, ale nie zwróciłem uwagi. Jeśli rzeczywiście kable, które idą do zamka i klamki są na osobnej instalacji, to wymiana wiązki jest dość prostaEnriquez pisze:Do klamki jest osobna kostka. O ile pamiętam.
- Igan
- Posty: 126
- Rejestracja: 22 kwie 2018, o 21:04
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: [S2] KESSY
Czy przy użyciu OBD11 także można to wykonać?untaztood pisze:Co do wyłączenia Kessy można łatwo zrobić VCDSem - po prostu odznaczamy instalacje klamek z czujnikami i po sprawie.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: [S2] KESSY
można, musisz tylko wiedzieć które bajty, o ile obd nie ma podpowiedzi
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.