Superb 2.0 TDI
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Superb 2.0 TDI
Joo! Przy używanym aucie to sobie może i do Mikołaja odesłać
Autorowi dsg nie polecam, bo to taki ogłupiacz, frajdę z jazdy zabiera. W manualu są akcje redukcja i rura. A przy dsg?
Autorowi dsg nie polecam, bo to taki ogłupiacz, frajdę z jazdy zabiera. W manualu są akcje redukcja i rura. A przy dsg?
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Superb 2.0 TDI
No i czekamy na argument zwolenników DSG: 1-2-1-2-1-2-1-2-3-1
Chyba nie ma jasnej odpowiedzi co lepsze, teoretycznie do miasta powinien być lepszy manual, ale sam sobie tej przyjemności "machania" nie odebrałem
Chyba nie ma jasnej odpowiedzi co lepsze, teoretycznie do miasta powinien być lepszy manual, ale sam sobie tej przyjemności "machania" nie odebrałem
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 11:05
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Superb 2.0 TDI
A ja mam dsg. Pierwszy raz w życiu i sobie chwałę. Co prawda dopiero 4kkm zrobiłem ale następne auto tez z dsg. Biegi wrzuca szybko a jak się chwilę pojeździ to mozna dojść do wprawy ii fajnie jest
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Superb 2.0 TDI
Bicepskik sprawa jest prosta: jak masz 10 kafli do wydania na naprawę skrzyni i jazda automatem jest wg Ciebie tego warta to bierz z dsg. Ale załóż, że skrzynia padnie bo takich przypadków trochę było. Nie zakładaj, że wszystko będzie ok.
Krótko mówiąc: planując finanse na zakup przyjmij czarny scenariusz, nie optymistyczny, tak żebyś zaraz nie musiał brać kredytu na naprawę.
Krótko mówiąc: planując finanse na zakup przyjmij czarny scenariusz, nie optymistyczny, tak żebyś zaraz nie musiał brać kredytu na naprawę.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Superb 2.0 TDI
Jak dla mnie DSG - w nowym aucie, ma sens. W używanym - mały. Trzeba to kochać, żeby ładować tyle kasy w skodzinę.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 20 mar 2015, o 20:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: Superb 2.0 TDI
Dokładnie, masz rację, może trzeba kupić skodę fabię buahahah, będą tańsze w naprawie Jakby każdy się tak zastanawiał czy kupić czy nie bo coś się psuje, to by było luźno na drogach .VWhity pisze:Wszystko moze sie zepsuć bicepsik. Ale brać auto ukrojone bo będziesz sie bal, ze sie wysra, to kup najlepiej tez takie bez klimy i turbo, bo sprężarki tez sie sypały od czasu do czasu
Pytam się bo to nie małe pieniądze, a ja jak to ja zawsze mam obawy
Re: Superb 2.0 TDI
Nie o to chodzi.
Ale o podejście.
Ja mając np. 80 kzł budżetu na auto szukałbym samochodu do 60-65 kzł, a nie 8X kzł do negocjacji, a potem płakał, że coś się wydukało i nie mam na naprawę
Po prostu chodzi o to, żeby być pesymistycznie przygotowanym na ewentualne naprawy a nie wierzyć w idylliczne auto, które tylko łyka paliwo i połyka kolejne kilometry.
Ale o podejście.
Ja mając np. 80 kzł budżetu na auto szukałbym samochodu do 60-65 kzł, a nie 8X kzł do negocjacji, a potem płakał, że coś się wydukało i nie mam na naprawę
Po prostu chodzi o to, żeby być pesymistycznie przygotowanym na ewentualne naprawy a nie wierzyć w idylliczne auto, które tylko łyka paliwo i połyka kolejne kilometry.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Superb 2.0 TDI
Bicepsik, kup od razu S500. Znajdziesz jakiś egzemplarz w zakładanym budżecie a od superba auto o niebo lepsze. Masz rację. Jakby każdy się tak zastanawiał czy kupić czy nie bo coś się psuje, to by było luźno na drogach .
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 20 mar 2015, o 20:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: Superb 2.0 TDI
Śmieszną rzecz zauważyłem, bo pozwoliłem sobie zrobić raport DNA dla tego samochodu. Zrobiłem raport dla Francji i pokazuje mi: Kolor CZARNY, w polskim DNA: Kolor lakieru SEDA STEEL/PLATIN/STEEL,
WTF ?
WTF ?
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 20 mar 2015, o 20:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
Re: Superb 2.0 TDI
FRANCJA:
Marka SKODA
Model SUPERB
Wersja modelowa 2.0 TDI
Typ nadwozia KOMBI
Liczba drzwi 5
Rodzaj paliwa Olej napędowy
Kolor CZARNY
Kategoria/przeznaczenie pojazdu Samochód osobowy
Typ pojazdu Samochód osobowy
Napęd pojazdu Napęd na przednie koła
POLSKA:
Producent SKODA Model SUPERB Kraj producenta CZECHY Rok modelowy 2011 Liczba kontrolna VIN POPRAWNE Układ kierowniczy LEWOSTRONNY Data produkcji 13/04/2011 Kod modelu 3T538C Kod silnika CFFB Kod koloru wnętrza LA Kod koloru lakieru 2G Kod skrzyni biegów MSV Silnik 2.0 TDI Moc silnika 103KW (140HP) Typ paliwa DIESEL Pojemność silnika [cm3] 2000 Wersja COMBI Kolor lakieru SEDA STEEL/PLATIN/STEEL GRAU
Marka SKODA
Model SUPERB
Wersja modelowa 2.0 TDI
Typ nadwozia KOMBI
Liczba drzwi 5
Rodzaj paliwa Olej napędowy
Kolor CZARNY
Kategoria/przeznaczenie pojazdu Samochód osobowy
Typ pojazdu Samochód osobowy
Napęd pojazdu Napęd na przednie koła
POLSKA:
Producent SKODA Model SUPERB Kraj producenta CZECHY Rok modelowy 2011 Liczba kontrolna VIN POPRAWNE Układ kierowniczy LEWOSTRONNY Data produkcji 13/04/2011 Kod modelu 3T538C Kod silnika CFFB Kod koloru wnętrza LA Kod koloru lakieru 2G Kod skrzyni biegów MSV Silnik 2.0 TDI Moc silnika 103KW (140HP) Typ paliwa DIESEL Pojemność silnika [cm3] 2000 Wersja COMBI Kolor lakieru SEDA STEEL/PLATIN/STEEL GRAU
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Superb 2.0 TDI
Z tym czy Cię stać i zastanawianiem się przypomniało mi się powiedzenie wujka:
"Jak się zastanawiasz czy Cię stać, to Cię nie stać, bo jak by Cię było stać, to byś kupił i nie przepierdywał, bo czy się kiedyś zastanawiałeś w sklepie czy Cię stać na bochenek chleba?"
"Jak się zastanawiasz czy Cię stać, to Cię nie stać, bo jak by Cię było stać, to byś kupił i nie przepierdywał, bo czy się kiedyś zastanawiałeś w sklepie czy Cię stać na bochenek chleba?"
- Docent83
- Posty: 498
- Rejestracja: 20 lis 2014, o 13:25
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: Seria
- Imię: Krzyś ;)
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: Superb 2.0 TDI
A ja myśle ze trzeba troche zmodyfikowac myślenie o tym co napisałeś.
Zasadniczo sporo racji.... Jednak samo myślenie i kalkulowanie jest pozytywne bo ile razy w życiu kupiłem chleb a jakie masz doświadczenie w kupowaniu aut? Raczej nieporównanie mniejsze
No chyba ze VWhity u niego częściej jest kupowany duster jak chleb do domu
Zasadniczo sporo racji.... Jednak samo myślenie i kalkulowanie jest pozytywne bo ile razy w życiu kupiłem chleb a jakie masz doświadczenie w kupowaniu aut? Raczej nieporównanie mniejsze
No chyba ze VWhity u niego częściej jest kupowany duster jak chleb do domu