Poprosimy o raport z badań. Fascynująca metodologia i z pewnością wyniki, poważnie.oolsztyniak pisze: ↑22 sty 2021, o 13:35 Mogę wysłać Ci raport z badań przeprowadzonych na felgach aluminiowych marki DOTZ wykonanych przez Katedrę Budowy, Eksploatacji Pojazdów i Maszyn Wydziału Nauk Technicznych w których zastosowane zostały pierścienie centrujące i felgi "jeździły" po polskich drogach 4 miesiące.
Te same felgi z pewnością być nie mogły, albowiem wymagałyby zastosowania pierścieni w obu próbach. Być może były to inne felgi, które pierścienia nie wymagały. Metodologii badań nie oceniam, bo jej nie znam, ale ........ Poprosimy jednak ten raport z badań.oolsztyniak pisze: ↑22 sty 2021, o 13:35Te same felgi bez pierścienia, jeżdżąc na tym samym aucie, przez ten sam okres czasu i tego samego kierowcę nie wykazały takich baboli jak te z pierścieniami.
Na jakiej podstawie, jakie były uszkodzenia, kto wydał notę "wycofać z eksploatacji"? Ten wulkanizator? Czy Szef zespołu badawczego?oolsztyniak pisze: ↑22 sty 2021, o 13:35Niestety porównania 1:1 nie mam w formie "papierowej" bo dokonane zostało to organoleptycznie (u wulkanizatora) ale te z pierścieniami dostały notę "wycofać z eksploatacji" i na to mam raport z badań.
Struktura zew i wew nie wykazywała uszkodzeń, ale felgi nie nadawały się do dalszej eksploatacji? No cyrk jakiś.oolsztyniak pisze: ↑22 sty 2021, o 13:35Przy czym struktura zewnętrzna i wewnętrzna felgi nie posiadała uszkodzeń a jednak felgi nie nadawały się do dalszej eksploatacji.
Aż mnie ujęło to wszystko. Chciałbym tę pracę przeczytać. Ktoś to opublikował? Praca była recenzowana?
Ahhh, w ten sposób wyrobiłeś sobie zdanie. No dobra, można i tak.oolsztyniak pisze: ↑22 sty 2021, o 13:35Rzecz jasna potwierdzenia 100% nie ma bo nie jeździło się w 100% po tej samej nawierzchni, z tą samą prędkością itd. ale swoje zdanie na ten temat mam już wyrobione.