Re: Jaki olej?
: 14 sty 2019, o 03:28
Ja mam stare cjxa
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
504/507 to lepkości 0W30, 5W30 oraz 0W40. 1.5 jest projektowany pod 508/509 ale ta norma jest wprowadzana do wszystkich silników benzynowych VAG. Miałem już przypadek, że do 2.0 TSI Klient kupił olej z 504/507 a potem go zwrócił ponieważ w ASO wymagali 508/509.Kowal pisze:To co piszesz dotyczy silników 1.5. 2.0 tai 272KM ma normę 504/507(nalepka pod maską. A taka normę ma 5w30. Takie info w aso i pod maską mojej kury.
Millers może być CFS lub CFS NT+. Oba są dedykowane do sportu ale NT+ ma bogatszy pakiet. Nawet przy 470 KM możesz zastosować dobry olej 0W40 w tym silniku. W 2.0 TSI podkręconym na 415 KM Eurol Synergy 0W40 zachowuje się bardzo dobrze i osiąga temperatury nie wyższe niż CFS NT+ 5W40. Przy CFS-e trzeba wsiąść pod uwagę, że bezpieczna wymiana co 6-8 tysięcy.johnson pisze:Bede podbijal moc w 2.0 tsi na okolice 470km.
Tuner zaleca zebym zalal 5w40. Proponuje zalac millersa z nanodrive.
Widze ze sa jakies 2 opcje. Jedna "uliczna" druga motorsport.
Ktos uzywa? Moze polecic?
Ja smigam teraz na millersie 0w40 i jestem zadowolony. Wiec zostalbym przy marce.
Tylko nie wiem ktory lepszy z tych 5w40 z nano.
Dziekitomek evo pisze:Millers może być CFS lub CFS NT+. Oba są dedykowane do sportu ale NT+ ma bogatszy pakiet. Nawet przy 470 KM możesz zastosować dobry olej 0W40 w tym silniku. W 2.0 TSI podkręconym na 415 KM Eurol Synergy 0W40 zachowuje się bardzo dobrze i osiąga temperatury nie wyższe niż CFS NT+ 5W40. Przy CFS-e trzeba wsiąść pod uwagę, że bezpieczna wymiana co 6-8 tysięcy.johnson pisze:Bede podbijal moc w 2.0 tsi na okolice 470km.
Tuner zaleca zebym zalal 5w40. Proponuje zalac millersa z nanodrive.
Widze ze sa jakies 2 opcje. Jedna "uliczna" druga motorsport.
Ktos uzywa? Moze polecic?
Ja smigam teraz na millersie 0w40 i jestem zadowolony. Wiec zostalbym przy marce.
Tylko nie wiem ktory lepszy z tych 5w40 z nano.
o i takiej opinii szukalem.CLO27 pisze:Ja jestem z n+ zadowolony bardzo
No teraz jaki jeżdżę gł w mieście krótkie odcinki a tu mi 3 oleje podaję 5w30:mig pisze:Jednoznaczne wnioski to milers
Ja co 7/5/4 tyś ale to inna historia testowałem większość olejow i faworyci to millers 5w40n+, penrite 0w40 i ams oil 0w40...johnson pisze:o i takiej opinii szukalem.CLO27 pisze:Ja jestem z n+ zadowolony bardzo
Z ciekawosci jak czesto zmieniasz? jak zuzycie tego oleju?
Pod maską mam naklejkę 504/507.tomek evo pisze:504/507 to lepkości 0W30, 5W30 oraz 0W40. 1.5 jest projektowany pod 508/509 ale ta norma jest wprowadzana do wszystkich silników benzynowych VAG. Miałem już przypadek, że do 2.0 TSI Klient kupił olej z 504/507 a potem go zwrócił ponieważ w ASO wymagali 508/509.Kowal pisze:To co piszesz dotyczy silników 1.5. 2.0 tai 272KM ma normę 504/507(nalepka pod maską. A taka normę ma 5w30. Takie info w aso i pod maską mojej kury.
Jak by ktoś nie doczytał to oleje z norma 504/507 mogą mieć lepkość 0W30, 5W30 i 0W40. Przestańcie z tym 5W30. Lepkość to tylko jedna "składowa" oleju i zawsze należy rozpatrywać pod kątem konkretnych olejów bo tak ogólnie to jakie argumenty za 5W30 względem 0W30? Bo ja nie widzę żadnych. Każdy olej z normą 504/507 spełnia wymogi Long Life.mig pisze:Czyli 5w30 ll, dałem się namówić na milersa i nie żałuje.