1. Czy telefon jest zrootowany?
2. Czy po zainstalowaniu LG Mirror już nic więcej nie robimy z samą aplikacją (zainstaluj i zapomnij)?
3. Czy ekran telefonu wyłącza się po połączeniu z radiem?
4. Czy próbowałeś wyłączyć powiadomienia aplikacji aby nie pojawiał się komunikat?
5. Jeśli tak to czy ekran radia przestał "migotać/odświeżać" jak na filmie?
PS. Orientujecie się czy w serwisie ASO przy okazji wizyty np przeglądu zgodzą (gdzieś się zgodzili) się na wyłączenie VIM (video in motion)?
1. Nie, tel bez żadnych ingerencji
2. Po zainstalowaniu LGmirrordrive i po wejściu w mirrorlink w skodzie pojawił się ekran z kompatybilnymi aplikacjami ( u mnie tylko LGM)
Nie otwieralem apki tylko w tym menu skody co się pojawia po zbliżeniu ręki nacisnąłem 1:1 i pojawił się ekran z tel.
W kolejnych podlaczeniach od razu pojawia się ekran telefonu.
3. Tak, z telefonu nic nie zrobisz.
4. Tak, wyłączyłem ale już po nagraniu filmu, komunikat się nie pojawia.
4. To migotanie pojawia się tyko przy otwieraniu nowej apki, tak jakby miał problem z zaladowaniem, trwa chwilkę i zaraz się stabilizuje. Nie zniknęło po zablokowaniu powiadomień
Ja mam Bolero bez odblokowanego VIM - ani innych modyfikacji oraz z Samsunga S7 od Plusa. Działa mi tak jak pisze i pokazuje na filmiku RR, także w czasie jazdy.
Kluczem do sukcesu był odpowiedni kabelek. W LGM zablokowałem powiadomienia i hula aż miło, ale jest mocno humorzaste. Z tego względu wolę Android Auto mimo ograniczonej funkcjonalności. Choć i AA potrafi przestać działać, gdy google zrobi jakiś większy upgrade. Wynika to pewnie z faktu, że AA nie jest oficjalnie dostępny w PL. Wgranie nowej wersji z apkmirror załatwia sprawę.
Był u mnie @siemi1 i mieliśmy ciekawy case study. Octavia 2 z wymienionym navi - wypruty jakiś stary Columbus i założony Amundsen z Yeti w standardzie MIB2. OBD11 nie widział sterownika 5F, który normalnie jest widziany w moim S3, w gotowych aplikacjach nie było odblokowania Video In Motion i nijak nie dało się oszukać apki, że Jego Octa2 to tak niby na pewno S3 Skanowanie zrobione, ale CAN też nie widział, że ma coś podpięte pod adresem 5F.
Wychodzi na to, że trzeba by tego Amundsena wyciągnąć i podpiąć do auta, które ma w standardzie dodane czytanie stera 5F i jednocześnie ma gotowca do ściągania blokady VIM.
Dzieki @przemoka!
Ktoś chetny na teścik podłaczenia Amundsena MIb2 z Yeti do nowej Fabii/Octavii/Superba i przetestowania Włączenia VIMapoprzez OBDeleven @pab567?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Domówka: OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RSJest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka: S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
Podejrzewam, że problem wynikał z tego iż Gateway u @siemi1 nie wspiera 5F (co nie przeszkadza w działaniu tych jednostek w samochodach). Możemy zrobić próbę u mnie na stole ale to dopiero po powrocie czyli w drugiej połowie czerwca.
Ok. Zastanawialismy sie z @przemoka czy to co OBd11 robi z VIM to te kodowanie czy jak to sie tam nazywa jest na jednostce czy Obd11 wplywa na gatewaya i wtedy VIM dziala. Bo jesli na MIB to teoretycznie powinno dzialac jesli na gatewaya to wymian gatewaya tylko wchodzi w gre jesli to zadziala.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Domówka: OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RSJest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka: S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
zrobilem testy z roznymi kablami, w tym orginalnymi od telefonu. za kazdym razem jak tylko rusze wszystko sie wylacza. RR, gdzie kupowales kabel, na ktorym ci wszystko dziala?
@arecki1338 moim zdaniem, jeśli działa Ci na postoju to kabel masz OK. Pewnie problem jest gdzieś indziej. Możesz zrobić test z Android Auto - jak chodzi to i MirrorLink powinien. Oczywiście jeśli Twój telefon ma ten protokół.
@arecki1338 wpada dziś do mnie na zdjęcie blokady VIM, więc sądzę, że wtedy się wszystko ładnie odblokuje. Android auto powinien omijać tę blokadę, ale mirror link wiadomo, że musi mieć zdjętą blokadę w navi.