Superb 2 ma homologację na 17x7 ET49 albo 17x7,5 ET49. Porównując do oryginału 7", twoja nowa felga wystaje bardziej o 20,5mm na zewnątrz (od strony wewnętrznej jest o 7,5mm krótsza (czyli idzie na zewnątrz). Ale już przy 7,5" felga wystaje bardziej o 14mm na krawędzi zewn, i tak samo na wewn.
Skoro zatem 17x7,5 ET49 jest homologowana, to twoja 17x7,5 ET 35 nie przekracza odchyłki 2% na osi, czyli można ją zastosować.
Porównując twoją obecną i nową felgę różnica będzie taka: 16,5mm bardziej wystaje na zewnątrz (na krawędzi zewnętrznej felgi) oraz 3,5 na zewnątrz (na krawędzi wewnętrznej felgi).
Tak więc popatrz jak to wygląda obecnie i sam sobie odpowiedz czy jak dołożysz 16,5mm do obecnej felgi to wizualnie będzie dla ciebie ok, czy już za bardzo wystaje.
Jak możesz zobaczyć w innym wątku, superb jest bardzo wrażliwy zwłaszcza jeżeli chodzi o przednie zawieszenie. Użycie felg z otworem innym niż 57,1mm wraz z plastikowym pierścieniami centrującymi, może powodować drgania kierownicy, choć nie jest to reguła i spotkałem się z wieloma tematami za i przeciw stosowaniu felg z pierścieniami centrującymi.
Poniższy wątek związany z drganiami kierownicy ma już kilkadziesiąt stron:
https://www.superbclub.pl/viewtopic.php ... 91#p442091