PowerBox/tunning do Superb SIII
- Kuster
- Posty: 1056
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III Kombi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Ja robiłem w Wodzisławiu Śląskim Gorilla electronics
Jak dbasz tak masz
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jak po mieście to tak moze być. W moim s3 sportlieb 4x4 dsg z 2019 ciezko mi bylo zejsc ponizwj 8 ale za ciezka noga i zawsze na sport jezdzilem. Terax jiz mnijsze w drugim s3colver pisze:Witam,
Chciałbym zapytać użytkowników Pedalboxów jak ich działanie wpłynęło Wam na spalanie?
Mam 2.0 TDI 4x4 DSG 190 KM (2018 rok) i samochód zbiera się zdecydowanie lepiej (program City +3) natomiast oczywiście komputer pokazuje kosmiczne wartości spalania (w mieście po przejechaniu ok. 200 km na poziomie 11 l/100 km).
Jak to wygląda w praktyce przy dystrybutorze? Domyślam się, że oszukiwanie przepustnicy wpływa na wskazania komputera, ale czy rzeczywiście tak drastycznie skacze spalanie?
Pozdrawiam!
Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
- Movibonczuk
- Posty: 172
- Rejestracja: 17 lis 2015, o 22:49
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Niezle. Teraz stage 1 wychodzi lepiej niz stage 2 w CJXA…Maliniak pisze: ↑20 maja 2024, o 20:32 https://www.facebook.com/CompSportLodz/ ... Rzv3Rn4qml
Kolejny zdrowy DNF Stage1+
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jestem ciekaw co i ile ugram montując downpipe w miejsce gpfMovibonczuk pisze:Niezle. Teraz stage 1 wychodzi lepiej niz stage 2 w CJXA…Maliniak pisze: ↑20 maja 2024, o 20:32 https://www.facebook.com/CompSportLodz/ ... Rzv3Rn4qml
Kolejny zdrowy DNF Stage1+
- piramida
- Doradca
- Posty: 4047
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Na seryjnej turbinie pod 450 koni wychodzi po zapodaniu coolera i DP
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Ale że jednostka bardziej wydajna, to koszty uzyskania tej mocy porównywalne jak wcześniej.
-
- Posty: 638
- Rejestracja: 16 lis 2021, o 23:16
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 411/525
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Będę testerem. Nie chcę gpf A na ten moment tylko i ic, downpipe i tip . Zobaczymy co wyjdzie
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Przeliczymy to później na złotówkiMaliniak pisze:Strzelam, że będzie jakieś 420. Obym się mylił
- piramida
- Doradca
- Posty: 4047
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
To w starym cjx na seryjnych końcowych tłumikach zrobi 450 koni, a w evo4 nie? 420 koni to wychodzi przy stage 1 i wymianie samego coolera.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4047
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III Kombi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
W golfach czy audi bez problemu robią na seryjnej sprężarce 450 koni, wymieniając DP i środkowy tłumik. Może w superbie rzeczywiscie wyjdzie te kilkanaście koni mniej. Nie ma jeszcze ochotnika na stage 2 w evo 4?