baarttbaartt pisze:Jeszcze nie podjade w tym tyg na hamownie w Łodzi
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dostałem własne informacje do pracownika compsportu że nie zajmują się strojeniem tego sterownika. Mają swój. Czy oprócz tuneforce są godne polecenia firmy które również stroją ten sterownik pod konkretne auto?
Polecam forum JB4 gdzie udziela się George, który jest w stanie wystroić zdalnie auto na podstawie logow zebranych z JB4 podczas jazdy.
Jeszcze tego nie testowlem ale wiem ze kilka osób z tego forum tak zrobiło.
baarttbaartt pisze: ↑6 lut 2020, o 15:08
Wypięcie 4 wtyczek jak masz sprawne ręce da się zrobić bez podnoszenia auta i zdejmowania osłon spod silnika
Ja popipnałem i wypinałem bez podnoszenia auta i zdejmowania osłony od spodu, ale nie ukrywam, że siegając od góry to z tą dolną wtyczką trzeba trochę powalczyć i się powkurzać, zdecydowanie najtrudniej ją wypiąć Pozostałe wtyczki to już błahostka.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017 Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Odnośnie upgrade firmware JB4 - dziś przeżyłem kilka chwil grozy bo z 10 razy pod rząd mi się wywalało i konczylo błędem
Za rada z forum JB4 odłączyłem tel od auta po Bluetooth i zostawiłem tylko JB4 podłączony do tel dodatkowo BT i podczas upgrade firmware tel trzymałem blisko JB4
Wszystko poszło ok mam obecnie soft 8.5.1 najnowszy stabilny eliminujący szarpanie dsg na mapie 4
Przed chwila udało mi się wgrać 8.6 w końcu
Pomogło odłączenie Bluetooth tel od auta zostawienie tylko połączenie BT z JB4 i tel leżał pod maska blisko modułu JB4
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 10 lut 2020, o 08:55 przez baarttbaartt, łącznie zmieniany 1 raz.